Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NÄIN HELPPOA on olla "Ihan kivan" näköinen NAINEN

Vierailija
04.01.2017 |

Lista on erityisesti Ulille. Tätä seuraamalla elämäsi on naiseksi muututtuasi yhtä helppoa kuin perusnätin, miehiä miellyttävän naisen. Ja tässä puhutaan tosiaan vain siitä peruskunnossapidosta, mitä tehdään ihan koko ajan, jotta ulkoinen olemus pysyy kuosissa. Tällä ei välttämättä saa parisuhdetta, mutta ainakin seksinnälkäisiä miehiä (joiden kanssa et saa seksistä välttämättä muuta kuin kipeän p*****n, mutta hei, sellaista se on, miehen alustana toimiminen on itsessään palkitsevaa, kuten olemme täällä oppineet).

Listassa on persässä ruutu, jonne voi laittaa rastin, kun toteuttaa ko asiaa jo. Ulin kannattaisi aloittaa heti, meikkejä ei ehkä miehenä mutta jos naiseksi aiot, niin ehdoton osa rutiineja. ^_^

Väitän, että suurin osa normaalilla naamalla varustetuista naisista ja miehistäkin olisi tämän ohjeen noudattamisen jälkeen vähintään ok:n näköinen. Jos on todella ruma naama syntyjään ja on nainen, sitten on jo haasteita, vaikka noudattaisikin tätä listaa. :(

LISTA:

Kampaaja n. kerran kuukaudessa. Oma esimerkki: pitkä oma tukka, värjätään harmaita piiloon, leikkauksen myös pysyttävä mallissaan. [ ]

Lisäksi pitää huolehtia siitä, että hiukset ovat muodinmukaiset, eli olla jossain määrin kartalla, mikä on in (ei lammaspermanentti, noin esim.) [ ]

Hiusten laittaminen kotoa lähtiessä muualle paitsi lähikauppaan tai treenaamaan. Lakkaa, hiuspuuteria, geeliä, vahaa… Tätä pitää yleensä harjoitella, harvalta sujuu luonnostaan. [ ]

Karvojen kuoriminen joka toinen pv (iho rasvoittuu => finnejä) [ ]

Joka-aamuinen ja iltainen kasvojenhoitorutiini puhdistuksineen ja voiteineen. [ ]

Meikkaus. Pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri, ripsiväri, rajaus, poskipuna. Joka ikinen kerta, kun menen töihin/leffaan/kahville, ilta-aikaan enemmän meikkiä. Vaatii aikaa ja vaivaa oppia meikkaamaan kunnolla ja saada aikaan nätti lopputulos. [ ]

Sheivaus kaulasta alaspäin. Olen valitettavasti karvainen, joten koko kropan pitäminen karvattomana on melkoinen ponnistus. Tämä täytyy tehdä talvella noin joka kolmas päivä, silloin on jo sänkeä. Kesäaikaan sheivaan päivittäin. Koko kropan. [ ]

Vaatteiden ostaminen omaa vartaloa imartelevasti ja muodinmukaisesti. Töihin asiallisempia, vapaa-ajalle rennompia vaatteita. Jotakin seksikästä, mutta ei liian tyrkkyä iltaohjelmaa varten ja deittejä ajatellen. [ ]

Pukeutumisen harkitseminen joka kerta ulos lähtiessä. Keskenään yhteensopivia ja tilaisuuteen sopivia vaatteita. Oman vartalon mittasuhteet tulee aina ottaa huomioon hyvännäköisen vaikutelman aikaansaamiseksi [ ]

Reipas ja/tai rankka liikunta 4-6 kertaa viikossa monipuolisesti, ainakin 1 h kerrallaan. [ ]

Painon tarkkailu. Syömisen miettiminen: ei saa syödä liikaa/liian epäterveellisesti, että ei liho. Herkästi lihovat (kuten minä) joutuvat tarkkailemaan syömisiään koko ajan. Aina. Tai muuten lihovat. [ ]

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh... Mietin tässä juuri ulkonäkörutiinejani. En ole koskaan mennyt ulkonäkö edellä. Mulla on huono näkö enkä pysty tekemään mitään silmämeikkejä tai kulmien nyppimisiä ilman laseja. Lasien kanssa en myöskään pysty, kun ne ovat tiellä. Jos laitan ripsiväriä, väri suttaa silmälasini sisäpuolelta - en ole yrittänytkään vuosiin, kun näkö on huonontunut niin, että ei edes näe laittaa ripsaria.

Pesen tukan (pitkä) ja laitan ponnarille. Puhdistan ihon ja käytän bb-voidetta. Huuliin värillistä huulirasvaa ja hajuvettä hiukan korvien taa.

Käyn jumpassa, kun ehdin. Tukkaa en ole värjännyt 10 vuoteen ihoärsytyksen takia. Säärikarvat ja kainalot sheivaan.

En tiedä olenko perusnätti vai rumilus. Kukaan ei tule ikinä kertomaan arvioitaan minulle. Mieheni mielestä olen kaunis.

Teen työni, hoidan lapseni. Eiköhän se riitä. Ja olen 42v.

Taidan elää ihan eri maailmassa, kun ap. Ulkonäkö on elämässäni jotenkin ihan sivuseikka.

Vierailija
42/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo auta jos on siunattu tällaisella rumalla laatikkopäällä ja pälvikaljulla jo kaksvitosena :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla ämpäriruma jos tuo kaikki pitää tehdä tullakseen perusnätiksi.

Tästä huomaa, että useimmilla ei ole hajuakaan mitä tavallisen nätit naiset tekevät ulkonäkönsä eteen. Siinä yhdessä ketjussa kilttimiehet olivat laittaneet ihannenaistensa kuvia ja luulivat että ne oli meikittömiä. Hah. On sellainen meikkaustyyli kuin huomaamaton meikkaus. Siihenkin täytyy tehdä kaikki temput, mutta lopulta häivyttää tulosta siten, että näyttäisi siltä kuin meikkiä ei olisi tai sitä on hyvin vähän. Annetaan sellainen kuvitelma, että "tällaiseksi synnyin". Sitten ne naiset, jotka harmittelee, että oikeasti syntyivät rumaksi eivät ymmärrä, että miltei kaikki naiset meikkaa.

Vierailija
44/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto saa myös ihmisen näyttämään kauniilta.

Vierailija
45/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista on pitkä ja vaikuttaa vaivalloiselta. Mutta kun niistä on tullut yhtä ruutinia kuin hengittäminen ja syöminen, niin ei ne tunnu isotöiseltä. Jotkut naiset tosiaan tekevät huimasti enemmän kuin ap, käyvät ripsi-, hius- ja kynsihuollossa parin viikon välein. Meikkaavat huolella pitkään joka ikinen päivä. Eivät edes roskia vie jos ei täyställinki ole päällä.

Meitä on moneksi. Joillekkin taviksille tuo määrä laittautumista nostaa hänet kaunottarien joukkoon, vähän rumemmista taas tulee perusnättejä. Minut meikattiin kerran kosmetologilla ja se tais olla elämäni ensimmäinen ja viimeinen kerta kun joku mies vihelsi minulle kaupungilla. En osaa itse meikata niin hyvin, enkä taida jaksaa opetellakkaan.

Tämä on hyvä aihe. Kauneus ei tule kannettuna, sen eteen pitää nähdä vaivaa. Mieskin voi pitää itsestään huolta vaikkei meikkaisikaan. Huomioni kiinnittää hyvin pukeutunut, raikkaalle ja hyvälle tuoksuva mies, jolla on lisäksi hyvä itsetunto. Eikä ole väliä vaikkei mikään komistus olisi, sitä enemmän se hyvä itsetunto on tärkeää.

Vierailija
46/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kemikaalikuonaa iholleni 🙂

Vierailija
47/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pyöreä kohta kolmivitonen nainen. Mulla on uniikki tyyli johon kuuluu kyllä laittautumista mutta en tosiaan välitä muodista tai trendeistä, tykkään boho-tyylistä. Ihonhoito on kyllä tärkeää, silloinhan sitä kehtaa meikittöminäkin päivinä (ehdottomia ihon hyvinvoinnin kannalta) käydä esim. kaupassa ja kesällä iho viihtyy paremmin ilman pakkelikerrosta. Kampaajalla en käy koskaan koska hiustenvärjäys ja hoito onnistuu loistavasti kotona, mulla on rahoilleni parempaakin käyttöä. Kaikesta tästä huolimatta, ei mulla ikinä oo ollut pulaa miesseurasta. On ollut vakavia ja vähemmän vakavia suhteita, nykyään jo vuosia onnellisesti naimisissa. Mulla on myös toisaalta persoona - asia joka joiltakin yksinkertaisesti puuttuu. Tällä kirjoituksella en nyt dissaa kenenkään tyyliä tai tapoja ja esim. painonhallinta on terveydellekin hyväksi (ehkä joskus innostun itekin!) mutta ihan oikeesti, tällaiset pilkuntarkat ulkonäkökriteerit ei oo mitenkään relevantteja että pärjää miesrintamalla :D

Vierailija
48/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä huomaa, että useimmilla ei ole hajuakaan mitä tavallisen nätit naiset tekevät ulkonäkönsä eteen. Siinä yhdessä ketjussa kilttimiehet olivat laittaneet ihannenaistensa kuvia ja luulivat että ne oli meikittömiä. Hah. On sellainen meikkaustyyli kuin huomaamaton meikkaus. Siihenkin täytyy tehdä kaikki temput, mutta lopulta häivyttää tulosta siten, että näyttäisi siltä kuin meikkiä ei olisi tai sitä on hyvin vähän. Annetaan sellainen kuvitelma, että "tällaiseksi synnyin". Sitten ne naiset, jotka harmittelee, että oikeasti syntyivät rumaksi eivät ymmärrä, että miltei kaikki naiset meikkaa.

Olen tuon kommentin kirjoittaja ja tiedän kyllä oikein hyvin miltä tavallisen näköinen nainen näyttää ilman meikkiä koska olen itse tavallisen näköinen nainen enkä käytä meikkiä muulloin kuin baarissa.

Vierailija
49/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä aihe. Kauneus ei tule kannettuna, sen eteen pitää nähdä vaivaa. Mieskin voi pitää itsestään huolta

Ja jos ei pidä, turha ulista, ettei kelpaa ns. omana itsenään. Hyvännäköisistä naisista pieni osa näyttää siltä ilman vaivannäköä. Ei pidä ihmetellä, miksi joku itsestään huolta pitämätön turjake ei kelpaa.

Vierailija
50/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon kommentin kirjoittaja ja tiedän kyllä oikein hyvin miltä tavallisen näköinen nainen näyttää ilman meikkiä koska olen itse tavallisen näköinen nainen enkä käytä meikkiä muulloin kuin baarissa.

Ei kannattaisi kuitenkaan puhua muiden puolesta. Erittäin moni nainen näkee vaivaa ulkonäkönsä eteen, hyvännäköisinä pidetyistä suuri osa. Luo täysin epärealistisia mielikuvia, jos kuvitellaan, että he keskimäärin ovat vain syntyneet sellaisiksi.

51/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lanalive kirjoitti:

Kyl täytyy olla epätoivoisen ruma jos jaksaa kaiken ton miettii:D

Ei-minkään-näköinen ilman näitä rutiineja. Kaikilla ei käy onni geenilotossa. Kylläpä naurattaa. 

Minulla ei ole hiustenpidennyksiä tai rakennekynsiä, joten moni näkee paljon tätäkin enemmän vaivaa. 

Vierailija
52/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta jos kasvot on rumat, yritetty on kaikkia noita keinoja, siltikin olen ällöttävän näköinen. Too bad, minä vain synnyin tämän näköisenä. Hoikkana -ja laittautuneenakin sain miehiltä vihaisia mulkaisuja, jos edes katsoinkaan heihin päin. Silmälasiliikkeessä myyjättäret virnuilivat minulle vahingoniloisesti, onpa minulle naurettu päin naamaakin.

Vierailija
53/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähden siitä, että terve itsetunto ja käytöstavat on kaiken a ja o.

Tai ehkä mä olen luontainen kaunotar, en vaan ole sitä hoksannut aikaisemmin. Ilman miestä ei ole tarvinnut olla, vaikka kranttu tuppaan olemaan. Mulla on ollut varaa valita.

N44

Vierailija
54/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi kuitenkaan puhua muiden puolesta. Erittäin moni nainen näkee vaivaa ulkonäkönsä eteen, hyvännäköisinä pidetyistä suuri osa. Luo täysin epärealistisia mielikuvia, jos kuvitellaan, että he keskimäärin ovat vain syntyneet sellaisiksi.

En puhu muiden puolesta. Nuo naiset jotka näkevät vaivaa ulkonäkönsä eteen, ovat itse luoneet epärealistiset mielikuvat. Jos he näyttäytyisivät ihmisten ilmoilla ihan itsensä näköisinä, miehetkin näkisivät minkä näköinen on normaali nainen. Mutta tehkööt mitä lystäävät, ei minua haittaa heidän vaivannäkönsä.

Vierailija
55/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kehutaan usein kauniiksi ja tunnen itseni sellaiseksi. Mun rutiinit:

- 3 kertaa vuodessa vaaleat aurinkoraidat (en raaski maksaa enempää)

- Laitan hiukset yöksi ponnarilla letille. Hiukset ovat aamulla laineikkaat n. 2 min. iltapanostuksella.

- Käytän usein kuivashampoota tyvikohotukseen.

- Kävelen ja pyöräilen kaikkialle, jumppaan kotona telkkaa töllöttäessä jos siltä tuntuu

- Meikkiä käytän aina asiakaspalvelutyössä: meikkivoide, puuteri, poskipuna, ripsiväri, luomiväri, eyeliner ja huulipuna. Teen meikin 10 minuutissa

- Pesen kasvot joka ilta ja rasvaan, kuorin ihon 1/vko. Tähän menee aikaa 2 min/ilta

- Olen vaatehullu, mutta käytän aikaa pukeutumiseen pari minuuttia. Löydän nopeasti kivat yhdistelmät. Ostan vain alevaatteita (harvoin on aikaa shoppailla) ja muokkaan itselleni sopiviksi jos täytyy

Aikaa kauneudenhoitoon aktiivisesti menee päivässä n. 20 min.

Vierailija
56/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu muiden puolesta. Nuo naiset jotka näkevät vaivaa ulkonäkönsä eteen, ovat itse luoneet epärealistiset mielikuvat. Jos he näyttäytyisivät ihmisten ilmoilla ihan itsensä näköisinä, miehetkin näkisivät minkä näköinen on normaali nainen. Mutta tehkööt mitä lystäävät, ei minua haittaa heidän vaivannäkönsä.

Missasit pointin. Se on fakta, että suurin osa naisista laittautuu, etenkin hyvännäköisistä. Osa miehistä ei tajua, miksi eivät ns. omana itsenään kelpaa naisille. Eivät naisetkaan saa huomiota tuosta vain, illuusio siitä on haitaksi sekä ulkonäkökeskeisille miehille että naisille, jotka eivät ole luonnostaan kauniita ja luulevat muiden olevan.

Vierailija
57/59 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/59 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivoin ketjun esiin kun en ehtinyt vastata, jäin miettimään paria asiaa: 

Teen itse noita kaikkia ap:n mainitsemia asioita, joskin rennosti ja pingottamatta - ap saa kohtuullisen tavalliset, osittain ohimennen miettimäni asiat kuulostamaan kauhealta taakalta. :D Urheilukin on itselle stressin hoitoa, ei mikään pakko. Meikkaan ja laitan hiuksia aika vähän, eli siinä on eroa alkuperäiseen. Mutta kaipa aika iso osa naisista nyt edes vähän miettii, mitä laittaa päällen? Olen tosi luonnollisen näköinen, ei noiden ohjeiden noudattaminen tosiaan mitään feikkiä tee kenestäkään. 

Tässä ketjussa oli yksi kommentti, joka auttoi ymmärtämään oudosti kasvaneen suosioni miesten silmissä. Olin nuorena ujo, hieman pyöreä ja masentunut, enkä jaksanut tehdä mitään ulkonäön eteen. Nyt nelikymppisenä rutiininini vastaavat tosiaan rennompaa versiota ap:n elämästä ja minua lähestyvät pääosin todella komeat miehet, oman "tasoisikseni" ajattelemani ovat välillä kommentoineet minun olevan vähän liian kuuma, että olisivat itse uskaltaneet tehdä aloitteen (opin itse tekemään niitä, kun miehet eivät nuorena juosseet perässä, hyvä sinänsä).

Jonkun ketjuun kirjoittaneen kommentissa sanottiin, että noilla ohjeilla saa perusnätistä kaunottaren. Tajusin vihdoin, mistä on kyse - en ole kaunistunut, olen vain tajuamattani tehnyt hyvin hidasta, vuosikausia kestävää muuttumisleikkiä. Että kiitos vaan sille kirjoittajalle. :D

Mitä ihmeen syytä tätä on ollut alapeukuttaa :D

Vierailija
59/59 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nyt ei saa edes ihan kivan näköistä noillakaan ohjeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan