Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormettaminen ja sauna

Vierailija
04.01.2017 |

Hei,

olimme poikakaverin kans saunassa tässä pari päivää taaksepäin. Tästähän kehkeytyi sitten käsipeliä... Oon ehkä aika hysteerinen enkä suostu uskomaan selvää järkeä näissä asioissa, joten...

Ensin oli poikakaverin vuoro. Kun hän oli valmis, huuhteli hän kätensä ja siirtyi muhun. Saunassa oli noin 60 astetta lämmintä. Käsienpesuvettä saattoi roiskahtaa puhtaan veden sankoon. Mun kohdalla pidettiin vilvottelutauko ja sit taas jatkettiin. Tässä välissä poikakaveri kosketti vehkeensä huuhdeltua vartta.

Tiedän hyvin, että tarvitaan julmetusti siittiöitä saattamaan toinen sormettamalla raskaaksi. On myös selvää, että siittiöt kuolee yli 37 asteen lämpötilassa. Mutta myös se pitää paikkansa, et tarvitaan vaan yks maaliin päässyt. Mut mites kun toinen osapuoli huuhteli tässä kyseisessä sangossa käsiä ja jatkoi sitten minun parissa? Eikös siittiöt lähes välittömästi kuole saunassa?

Kaipaisin nyt lähinnä hermojen rauhottelua. Tiedän kyllä faktat, mut kuitenkin kyse isosta asiasta, niin arveluttaa. Onko jollakulla samoja kokemuksia? Mitään neuvoja?

Toivoisin asiallisia vastauksia,
kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 tai sitten olet maailman historian tyhmin ihminen. Ja kyllä, tämä oli täysin asiallinen vastaus.

Vierailija
2/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tulevalle äidille! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kunnon neropatti.

Vierailija
4/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap minkä ikänen sä oot?

5/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda noi sekoilut raskaaks tulemisesta. Ei ne siittiöt löylyveden mukana tuu. Mut Cool et touhusitte saunas. Kiihottava paikka. Ens kerralla otat suihin ja annat nuolla pilluu. Nussii tuskin uskallat, ku nytkin pelkäsit raskaaks tulemista.

Vierailija
6/7 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

X ja D

Mutta onnittelut miehelle!

Vierailija
7/7 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vesi tuskin on ollut yhtä lämmin kuin ilma. Muutenhan se olisi polttavan kuumaa. Onnea perheuutisen johdosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän