NÄIN HELPPOA on olla "Ihan kivan" näköinen NAINEN
Lista on erityisesti Ulille. Tätä seuraamalla elämäsi on naiseksi muututtuasi yhtä helppoa kuin perusnätin, miehiä miellyttävän naisen. Ja tässä puhutaan tosiaan vain siitä peruskunnossapidosta, mitä tehdään ihan koko ajan, jotta ulkoinen olemus pysyy kuosissa. Tällä ei välttämättä saa parisuhdetta, mutta ainakin seksinnälkäisiä miehiä (joiden kanssa et saa seksistä välttämättä muuta kuin kipeän p*****n, mutta hei, sellaista se on, miehen alustana toimiminen on itsessään palkitsevaa, kuten olemme täällä oppineet).
Listassa on persässä ruutu, jonne voi laittaa rastin, kun toteuttaa ko asiaa jo. Ulin kannattaisi aloittaa heti, meikkejä ei ehkä miehenä mutta jos naiseksi aiot, niin ehdoton osa rutiineja. ^_^
Väitän, että suurin osa normaalilla naamalla varustetuista naisista ja miehistäkin olisi tämän ohjeen noudattamisen jälkeen vähintään ok:n näköinen. Jos on todella ruma naama syntyjään ja on nainen, sitten on jo haasteita, vaikka noudattaisikin tätä listaa. :(
LISTA:
Kampaaja n. kerran kuukaudessa. Oma esimerkki: pitkä oma tukka, värjätään harmaita piiloon, leikkauksen myös pysyttävä mallissaan. [ ]
Lisäksi pitää huolehtia siitä, että hiukset ovat muodinmukaiset, eli olla jossain määrin kartalla, mikä on in (ei lammaspermanentti, noin esim.) [ ]
Hiusten laittaminen kotoa lähtiessä muualle paitsi lähikauppaan tai treenaamaan. Lakkaa, hiuspuuteria, geeliä, vahaa… Tätä pitää yleensä harjoitella, harvalta sujuu luonnostaan. [ ]
Karvojen kuoriminen joka toinen pv (iho rasvoittuu => finnejä) [ ]
Joka-aamuinen ja iltainen kasvojenhoitorutiini puhdistuksineen ja voiteineen. [ ]
Meikkaus. Pohjustusvoide, meikkivoide, puuteri, ripsiväri, rajaus, poskipuna. Joka ikinen kerta, kun menen töihin/leffaan/kahville, ilta-aikaan enemmän meikkiä. Vaatii aikaa ja vaivaa oppia meikkaamaan kunnolla ja saada aikaan nätti lopputulos. [ ]
Sheivaus kaulasta alaspäin. Olen valitettavasti karvainen, joten koko kropan pitäminen karvattomana on melkoinen ponnistus. Tämä täytyy tehdä talvella noin joka kolmas päivä, silloin on jo sänkeä. Kesäaikaan sheivaan päivittäin. Koko kropan. [ ]
Vaatteiden ostaminen omaa vartaloa imartelevasti ja muodinmukaisesti. Töihin asiallisempia, vapaa-ajalle rennompia vaatteita. Jotakin seksikästä, mutta ei liian tyrkkyä iltaohjelmaa varten ja deittejä ajatellen. [ ]
Pukeutumisen harkitseminen joka kerta ulos lähtiessä. Keskenään yhteensopivia ja tilaisuuteen sopivia vaatteita. Oman vartalon mittasuhteet tulee aina ottaa huomioon hyvännäköisen vaikutelman aikaansaamiseksi [ ]
Reipas ja/tai rankka liikunta 4-6 kertaa viikossa monipuolisesti, ainakin 1 h kerrallaan. [ ]
Painon tarkkailu. Syömisen miettiminen: ei saa syödä liikaa/liian epäterveellisesti, että ei liho. Herkästi lihovat (kuten minä) joutuvat tarkkailemaan syömisiään koko ajan. Aina. Tai muuten lihovat. [ ]
Kommentit (59)
piti olla: meikki ja hiusväri ovat ainoat "luonnottomat" asiat, joita teen tai toteutan. Vaatteet on yleensä kaikilla ihmisillä. :D
Epäuskottavuusjankkaajalle: minulla on tylsää sairaslomalla ja aikaa roikkua netissä, joten olen ollut mm. täällä tutustunut Uliin. En ole feikki.
ap
Tuollaistahan se oli silloin nuorempana, rahaa ja aikaa kului ulkonäön ylläpitämiseen. Melko näkymätön sitä sai kuitenkin olla, joten ajan myötä kiinnostus ulkonäköön on pienentynyt vuosi vuodelta. Rahan ja varsinkin ajan voi käyttää paljon mielekkäämminkin.
Nyt olen nainen, joka pukeutuu järkevästi eikä meikkaa tai värjää hiuksia. Näytän juuri siltä, miltä palstan miehet suomalaisia naisia haukkuvat. On se vaan kumma, että miehet eivät tajua, miten paljon kauniiseen ulkonäköön menee rahaa ja aikaa. Pilkkaavat siitä ja jos on sellainen kun on, siitäkin pilkataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle noi ohjeet on ihan hakusessa :D
"Pukeutumisen harkitseminen joka kerta ulos lähtiessä. Keskenään yhteensopivia ja tilaisuuteen sopivia vaatteita. Oman vartalon mittasuhteet tulee aina ottaa huomioon hyvännäköisen vaikutelman aikaansaamiseksi [ ]"
Tuulipuku, anyone?
"Lisäksi pitää huolehtia siitä, että hiukset ovat muodinmukaiset, eli olla jossain määrin kartalla, mikä on in (ei lammaspermanentti, noin esim.) [ ]"
Kampaaja tietää
"Reipas ja/tai rankka liikunta 4-6 kertaa viikossa monipuolisesti, ainakin 1 h kerrallaan. [ ]"
Joooooh, ihan kaikki harrastaa tätä
"Painon tarkkailu. Syömisen miettiminen: ei saa syödä liikaa/liian epäterveellisesti, että ei liho. Herkästi lihovat (kuten minä) joutuvat tarkkailemaan syömisiään koko ajan. Aina. Tai muuten lihovat. [ ]"
Suomalaiset kun on tunnetusti niin tarkkoja syömisestään
Minä olenkin niitä naisia, jotka ovat perusnättejä ja ok-kroppaisia, eli miesten mieleen. Esimerkki koski kaltaisiani, kuten esimerkissä mainitaan. Ei luonnostaan kaunottaria vaan taviksia, joilla ulkonäkö vaatii vaivannäköä.
Olen pannut merkille, että niitä muunlaisia kuin miehiltä huomiota saavia ei naisiksi edes lasketa kovin usein (ainakaan ulin & co kirjoituksissa).
Onko tässä nyt tarkoitus tehdä rumasta perusnätti vai perusnätistä kaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pukeutumisen harkitseminen joka kerta ulos lähtiessä. Keskenään yhteensopivia ja tilaisuuteen sopivia vaatteita. Oman vartalon mittasuhteet tulee aina ottaa huomioon hyvännäköisen vaikutelman aikaansaamiseksi [ ]"
Tuulipuku, anyone?
"Lisäksi pitää huolehtia siitä, että hiukset ovat muodinmukaiset, eli olla jossain määrin kartalla, mikä on in (ei lammaspermanentti, noin esim.) [ ]"
Kampaaja tietää
"Reipas ja/tai rankka liikunta 4-6 kertaa viikossa monipuolisesti, ainakin 1 h kerrallaan. [ ]"
"Painon tarkkailu. Syömisen miettiminen: ei saa syödä liikaa/liian epäterveellisesti, että ei liho. Herkästi lihovat (kuten minä) joutuvat tarkkailemaan syömisiään koko ajan. Aina. Tai muuten lihovat. [ ]"
Minä olenkin niitä naisia, jotka ovat perusnättejä ja ok-kroppaisia, eli miesten mieleen. Esimerkki koski kaltaisiani, kuten esimerkissä mainitaan. Ei luonnostaan kaunottaria vaan taviksia, joilla ulkonäkö vaatii vaivannäköä.
Olen pannut merkille, että niitä muunlaisia kuin miehiltä huomiota saavia ei naisiksi edes lasketa kovin usein (ainakaan ulin & co kirjoituksissa).
En ole juuri minkään näköinen, laitettuna ja hyvässä fyysisessä kunnossa perusnätti. Minkä kerroin jo aiemmin ainakin pari kertaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuollaistahan se oli silloin nuorempana, rahaa ja aikaa kului ulkonäön ylläpitämiseen. Melko näkymätön sitä sai kuitenkin olla, joten ajan myötä kiinnostus ulkonäköön on pienentynyt vuosi vuodelta. Rahan ja varsinkin ajan voi käyttää paljon mielekkäämminkin.
Nyt olen nainen, joka pukeutuu järkevästi eikä meikkaa tai värjää hiuksia. Näytän juuri siltä, miltä palstan miehet suomalaisia naisia haukkuvat. On se vaan kumma, että miehet eivät tajua, miten paljon kauniiseen ulkonäköön menee rahaa ja aikaa. Pilkkaavat siitä ja jos on sellainen kun on, siitäkin pilkataan.
Niinpä. Suurin osa noista asioista on sellaisia, jotka kuuluvat huolitellun/nätin naisen perusrutiineihin. Se en todellakaan ole vain minä.
Ap
Voivoi. Omahan on valintasi ja ongelmasi. Miten tämä liittyy miehiin?
Olet ruma , etkä pärjää ilman vippaskonsteja, ja tämä on miesten syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulipuku, anyone?
Kampaaja tietää
No ulin kirjoitukset voi jättää sikseen, ei ole päätä eikä häntää.
Naisiksi lasketaan kyllä, tottakai. Mutta jos sukupuoliidentiteetti ja ihmisarvo määräytyy aikuisenakin sen mukaan miten paljon huomiota saa vastakkaiselta sukupuolelta, niin aika heikosti menee.
Olin itse nuorempana aika hiljainen+itsetunto nollissa, joten naisille olin kun ilmaa - ei huomioitu mitenkään, monta vuotta vierähti ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.Mikä ei tietysti auttanut itsetuntoa ollenkaan.
Yleinen itsetunto nousi sen mukaan kun "saavutin" asioita (koulut loppuun, vakityöpaikka, oma kämppä) niin naisten seurassa olin sama epävarma pikkupoika, punastuin, meni sanat sekaisin jne
Löysin "tavistytön", ehkä ei alussa säväyttänyt ulkonäöllään vaikka mun mielestä söpö olikin mutta kun opin tuntemaan kunnolla , kultamussukkapuppelihanibööni on mun mielestä maailman kaunein :D
M33
Vierailija kirjoitti:
Voivoi. Omahan on valintasi ja ongelmasi. Miten tämä liittyy miehiin?
Olet ruma , etkä pärjää ilman vippaskonsteja, ja tämä on miesten syytä?
En ole syyttänyt miehiä mistään, vaan kannustanut palstan valittajia toimimaan kuten minä: tekemään jotain sille, että ei ole luonnostaan erityisen hyvännäköinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulipuku, anyone?
Kampaaja tietää
En ole juuri minkään näköinen, laitettuna ja hyvässä fyysisessä kunnossa perusnätti. Minkä kerroin jo aiemmin ainakin pari kertaa.
ap
Tuo luettelo koski siis sitä kuinka perusnätistä tehdään kaunotar. Aloituksesta saa sellaisen käsityksen että nämä kaikki täytyy tehdä ollakseen edes perusnätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulipuku, anyone?
Kampaaja tietää
ap
Tuo luettelo koski siis sitä kuinka perusnätistä tehdään kaunotar. Aloituksesta saa sellaisen käsityksen että nämä kaikki täytyy tehdä ollakseen edes perusnätti.
Tai mitäänsanomattomasta/rumasta perusnätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulipuku, anyone?
Kampaaja tietää
No ulin kirjoitukset voi jättää sikseen, ei ole päätä eikä häntää.
Naisiksi lasketaan kyllä, tottakai. Mutta jos sukupuoliidentiteetti ja ihmisarvo määräytyy aikuisenakin sen mukaan miten paljon huomiota saa vastakkaiselta sukupuolelta, niin aika heikosti menee.
Olin itse nuorempana aika hiljainen+itsetunto nollissa, joten naisille olin kun ilmaa - ei huomioitu mitenkään, monta vuotta vierähti ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.Mikä ei tietysti auttanut itsetuntoa ollenkaan.
Yleinen itsetunto nousi sen mukaan kun "saavutin" asioita (koulut loppuun, vakityöpaikka, oma kämppä) niin naisten seurassa olin sama epävarma pikkupoika, punastuin, meni sanat sekaisin jne
Löysin "tavistytön", ehkä ei alussa säväyttänyt ulkonäöllään vaikka mun mielestä söpö olikin mutta kun opin tuntemaan kunnolla , kultamussukkapuppelihanibööni on mun mielestä maailman kaunein :D
M33
Vika lause jäi pois: Eli vaikka ei tee mitään em asioista
Vierailija kirjoitti:
piti olla: meikki ja hiusväri ovat ainoat "luonnottomat" asiat, joita teen tai toteutan. Vaatteet on yleensä kaikilla ihmisillä. :D
Epäuskottavuusjankkaajalle: minulla on tylsää sairaslomalla ja aikaa roikkua netissä, joten olen ollut mm. täällä tutustunut Uliin. En ole feikki.
ap
Laitatko tähän linkin nimimerkki Ulin profiiliin tai vaihtoehtoisesti linkkejä keskusteluihin joissa tämä Uli allekirjoituksineen esittää mielipiteitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Laitatko tähän linkin nimimerkki Ulin profiiliin tai vaihtoehtoisesti linkkejä keskusteluihin joissa tämä Uli allekirjoituksineen esittää mielipiteitään?
Seurailet vain palstaa. :)
Ihan sama. Mulle on oikeastaan aivan sama miltä tällä hetkellä näytän. Olen kokenut sen miten ilkeitä naiset voivat olla minulle vain jos olen treenannut ja meikannut.
Eksäni sanoi mulle, että olin kaunis sekä pyöreämpänä että laihana. Että hän katsoo ensin kasvoja. Siltikin laihduttua alkoi tulla sekä huomiota muilta että myös ilkeyttä toisilta.
Olen hirveän tarmokas jos viitsin. Saan itseni trimmiin nopeasti. Jos masennun, niin kynnys salille menoon nousee. Olen liikaa joka tai. En kestä mennä jumppaan jos maailma on jo pudonnut päälleni. Ei, en ole pullukka. Olen normaali. Voisin olla tosi timmi, mutta olen täysin uupunut kaikkeen.
Ei mun tartte meikata joka päivä. Voin laittaa pipon päähän ja ulkoiluhousut jalkaan. Ennen puin aamuisin sukkikset ja mekon. Pesin hiukset. Mutta ei sillä ollut mitään merkitystä. Pelkkää mustasukkaisuutta ja surua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Seurailet vain palstaa. :)
Harhakuvitelmiin ja mielikuvitushenkilöiden olemassaoloon uskomiseen saa apua mielenterveyspalveluista .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä panisitko-ketjussa palstan tussukat olivat sitä mieltä, että pantavimmat miehet ovat prinssit Daniel ja Carl-Philip , sekä häthätää täysi-ikäinen Robin.
Jatkakaa toki prinsessaharhailuanne.
Hauska sana tuo prinsessaharhailu. Millaisia ne prinsessat sadussa ovatkaan? Ne on nuoria, kauniita, lukittuna yksin johonkin korkeaan torniin, eivät ole koskaan nähneet miehiä, täydellisen viattomia, jalosukuisia ja isänä on kuningas, jolla ei ole muita lapsia.
Prinssi on joko kaunis ja hyväkäytöksinen, hirviö tai sammakko. Suomileffoissa ei ole prinssejä, mutta kulkureiksi naamioituneita agrologeja. Prissi seikkailee maasta toiseen ja kun mieli tekee vakiintua, hän etsii tämän eristyksissä olevan neitokaisen. Prissi suutelee tyttöä, joka heti rakastuu prinssiin. Prinssi saa avioliiton myötä puolet valtakunnasta - eihän hän mitään köyhää ja rumaa riiaisi.
Kun tarkemmin miettii, niin kenellähän niitä prinsessaharhoja oikein onkaan?
Prinssi kuulostaa aika lompakkoloiselta.
Kaivoin ketjun esiin kun en ehtinyt vastata, jäin miettimään paria asiaa:
Teen itse noita kaikkia ap:n mainitsemia asioita, joskin rennosti ja pingottamatta - ap saa kohtuullisen tavalliset, osittain ohimennen miettimäni asiat kuulostamaan kauhealta taakalta. :D Urheilukin on itselle stressin hoitoa, ei mikään pakko. Meikkaan ja laitan hiuksia aika vähän, eli siinä on eroa alkuperäiseen. Mutta kaipa aika iso osa naisista nyt edes vähän miettii, mitä laittaa päällen? Olen tosi luonnollisen näköinen, ei noiden ohjeiden noudattaminen tosiaan mitään feikkiä tee kenestäkään.
Tässä ketjussa oli yksi kommentti, joka auttoi ymmärtämään oudosti kasvaneen suosioni miesten silmissä. Olin nuorena ujo, hieman pyöreä ja masentunut, enkä jaksanut tehdä mitään ulkonäön eteen. Nyt nelikymppisenä rutiininini vastaavat tosiaan rennompaa versiota ap:n elämästä ja minua lähestyvät pääosin todella komeat miehet, oman "tasoisikseni" ajattelemani ovat välillä kommentoineet minun olevan vähän liian kuuma, että olisivat itse uskaltaneet tehdä aloitteen (opin itse tekemään niitä, kun miehet eivät nuorena juosseet perässä, hyvä sinänsä).
Jonkun ketjuun kirjoittaneen kommentissa sanottiin, että noilla ohjeilla saa perusnätistä kaunottaren. Tajusin vihdoin, mistä on kyse - en ole kaunistunut, olen vain tajuamattani tehnyt hyvin hidasta, vuosikausia kestävää muuttumisleikkiä. Että kiitos vaan sille kirjoittajalle. :D
Mun mielestä lista kuulostaa ihan normaalilta. Esim. hyvin hoidetut hiukset vaikuttaa kokonaisuuteen paljon, käyn itsekin kampaajalla säännöllisesti. Meikkaan kevyesti päivittäin, kivempi ja freesimpi olo. Ihoa hoidan säännöllisesti (kuorin kerran vkossa ja laitan kosteuttavan naamion). Treenaan myös.
Mikä tässä listassa oli niin hankalaa joillekin? ;)
Olen joka päivä kotona ilman meikkiä, eli kyllä. Hiukset pesen myös usein enkä laita niitä (tai meikkiä) liikuntaan, eli 4-6 kertaa viikossa luonnontilassa ihmisten ilmoilla.
Liikkumattomana ja lihavana en ole kokeillut elää.
Olen tosiaan ihan luonnollisen näköinen, meikki ja hiusväri ovat ainoat asiat, joita teen. Listassa ei ole mitään kovin erikoista tai aikaavievää, toistuvuus ja rutiini ovat avainsanat.