Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huoltajuuskiistassa

Vierailija
04.01.2017 |

sillä merkitystä, että isä ei vastaa Kelan kuulemiseen koskien elatusmaksua rikä maksa eräpäivään mennessä maksua, jolloin Kela siirtää maksun perintään?

Äidillä on yksinhuoltajuus, isä haluaa yhteishuoltajuuden, vaikka ei ole koskaan ollut lapsen elämässä mukana. Isä uhkailee jatkuvasti käräjäoikeudella, hermostuu kun on kielletty pitämästä muuten yhteyttä kuin lasta koskevissa asioissa. Isä ei osaa reagoida lapsen tarpeisiin eikä noudata tapaamissopimusta täysmääräisesti. Isä on jatkuvasti äitiä vastaan ja haastaa tahallisesti riitaa.

Voimat alkavat olla melko loppu, kun isä ei osaa olla asiallinen. Jos jollain on samanlaisia kokemuksia tai ajatuksia tilanteesta niin mielelläni niitä kuulisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niin mutkikkaita asioita, etten ala arvailemaan. Vaikutat kuitenkin olevan vahvoilla sinänsä, että isä toistuvasti ei noudata sovittuja asioita. Yritä kaikin keinoin itse pysyä neutraalina, vaikka se vaikeaa onkin.

Voimia sinulle! On meitä täällä muitakin, joilla yhteistyö toisen vanhemman kanssa on ongelmallista. Itselläni ei ole onneksi oikeudenkäyntiuhkaa, mutta etäisä kiusaa muuten minkä ehtii. Odotan vain vuosien kulumista.

Vierailija
2/3 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on niin mutkikkaita asioita, etten ala arvailemaan. Vaikutat kuitenkin olevan vahvoilla sinänsä, että isä toistuvasti ei noudata sovittuja asioita. Yritä kaikin keinoin itse pysyä neutraalina, vaikka se vaikeaa onkin.

Voimia sinulle! On meitä täällä muitakin, joilla yhteistyö toisen vanhemman kanssa on ongelmallista. Itselläni ei ole onneksi oikeudenkäyntiuhkaa, mutta etäisä kiusaa muuten minkä ehtii. Odotan vain vuosien kulumista.

Toki nämä asiat eivät ole yksiselitteisiä, sen ymmärrän. Olen ollut koko ajan yksinhuoltaja ja tällä tavalla lasta koskevat päätökset on tulleet hoidettua lapsen edunmukaisesti. Inhottavaa tässä on kuitenkin se, että koko ajan saa elää pieni pelko persiissä et milloinkohan sitäöähdetään käräjille ja mostä syystä. Itse olen ollut hyvinkin neutraali ja mahdollistanut isän ja lapsen tapaamiset.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muilla kokemuksia?

Ap