Vihdoinkin löysin shampoon, joka ei tee päänahasta kuivaa ja kutisevaa!
Pakko hehkuttaa, kun kutiseva ja arka päänahka on ollut riesananani yli 40'vuotta. Välillä pesin pelkällä perusvoiteella, mutta vaikka se oli päänahalle hyvä, niin tukka rasvoittui.
Ny ostin Lushin kookos-palashampoota, siis sellaista saippuamaista shampoota. Ihan loistava, kosteuttaa päänahan ja tukan tekemättä tukasta rasvaista. Haju nyt ei ole ihan maailman ihanin, muttei nyt suorastaan pahakaan, aika mieto. Suosittelen arkapäisille.
(Sorry tuotemainonta, EN ole ko. ketjulla duunissa)
Kommentit (23)
Hei taas. Joo, tämä siis ei ole saippuaa, vaan shampoota. Ei olisi edes pitänyt mainita sanaa saippuamainen, halusin vaan ilmaista sen koostumuksen. Toivottavasti toimii sinullakinm ykkönen.
Meillä tuota käyttää muuten myös mun psoriaatikko mieheni, jolla on psoriläisikiä päässä. Mikään shampoo ei tietysti paranna läiskiä (siihen on omat lääkelitkut), mutta tavallisella shampoolla pesu kuivattaa ihoa entisestään ja saa läiskät hilseilemään enemmän.
Aiemmin se on läpikäynyt ties mitä kampaamoiden erikoisshampoita ja tervashampoot laidasta laitaan, kaikki kuivattavat. Tuo on toistaiseksi toiminut hyvin. Hänellä pelittää myös Decubalilla tms. perusvoiteella pesu, mikä minulle siis ei toiminut.
Aika säätämistä näinkin arkinen asia kuin pään pesu, eikö!
Ap
Kiitos, kokeillaan. Mun 13 veellä ongelmia päänahan kanssa koko ajan. On ties mitä kokeiltu, kutisee ja kuivaa eli hilseilee jatkuvasti. Eikä helpota että todella paksu pitkä tukka.
Käytin tota pitkään, muttei auttanut.
1