Mahdotonta seurustella jos on lyhyt
Sut torjutaan alkukättelyssä. Pituus 171 ja ikä 30. Täällä suomessa varsinkin kaikki on niin hujoppeja. Toinen ongelma on se, että mulla on ulkomaalaista taustaa ja tiedostan myös joidenkin suomalaisten vieroksuvan niitä. Oon duunissa, en juo alkoa, en tupakoi urheilen, olen sosiaalinen, mutta pituus pistää kaiken vituiks.
Paratiisi olisi muuttaa jonnekkin Thaimaaseen ja saada sieltä vaimo, mutta hynät loppuis nopeasti kesken, jos ei saa sieltä duunia. Ei ole kuiteskaan mikään luxusduunikaan. 30k on vielä tilillä tällä hetkellä.
Mutta huolestuttaa tuoda myös tänne suomeen joku. Tiedän niin monia paria, jotka eronnut sen jälkeen kun vaimo saanut paperit.
Toki myönnän, että mun itseluottamus on ihan alhaalla, mutta ei pettymyskään ole kivaa. Inhottaa ajatuskin viestiä toiselle epätoivoisuudesta.
Kommentit (3)
No ei voi kyllä johtua tuosta. Meillä on töissä vähän allekin 170-senttinen mies, jonka kanssa valtavan monet naiset flirttaa, ja itsekin pidän häntä äärimmäisen viehättävänä. Iskisin kimppuun, jos sillä ei olisi jo vaimoa ja useampaa lasta.
Ja oma veljeni on 166-senttinen ja ihan suomalainen puoliso on löytynyt. Ja sitä ennenkin useamman kerran oli seurustelukuvioita, joten ei estänyt mitenkään lyhyys seuran löytämistä. Hän tosin löysi lähinnä seuraa esim. yliopistolta, ja noissa älyllisemmissä piireissä taitaa luonne olla tärkeämpää kuin vaikka yöelämän lihatiskeillä.
Ulkomaalainen tausta tuntuu olevan lähinnä plussa Suomessa, jos sitä on.
Mun poikaystävä on 175cm, mutta oon kyl ite alle 160cm
Enpä usko että toi pituus oikeasti kovinkaan monelle mikään hirveä turnoff on. Mun mies on 31 ja 172cm eikä se musta edes ole kovin lyhyt, en oo koskaan kiinnittänyt huomiota sen pituuteen.