Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelimies viestittelee

Vierailija
03.01.2017 |

Tunnen muutaman vuoden takaa komean pelimiehen. Hän nauttii, kun saa valloittaa ja pyörittää omaa haaremia, vakiosäätöjä on useita. Mies on mukava ja hyväkäytöksinen. Meillä ei ole koskaan ollut mitään vipinää, olen ollut varattu. Tapasin miehen sattumalta syksyllä baarissa ja meillä oli tosi hauskat jutut. Ei mitään sen enempää. Tuon tapaamisen jälkeen mies on ottanut vähän väliä yhteyttä, viestittelee ja soittelee. Aivan tavallisia arkipäivän juttuja, ei ole lirlutteluja.

Olen todella hämilläni, miksi hän kuluttaa aikaa minuun? Niitä kauniita ja upeita säätöjä on vaikka kuinka paljon ja minä olen tavallistakin tavallisempi. Lähden kyllä aina jutteluun mukaan, ollaan samalla aaltopituudella. Olen kuitenkin koko ajan varma, että olen joku väliaikainen ajankulu ja kunhan hän saa jotain kiinnostavampaa kiikariin, minä unohdun. En ole hänestä kiinnostunut muuten kuin ystävänä, mutta onkohan hänestä sellaiseksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erilainen valloitettava, et hänen "perinteistä" tyyppiään. Tuon tyyliset miehet ei viesteile "kaverina" naisille, pienikin mahdollisuus johonkin käytetään...

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
2/3 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vastaavanlainen nainen ja ellei ole oikeasti ystävästä kyse, niin kyllä mulla oma lehmä ojassa yleensä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet erilainen valloitettava, et hänen "perinteistä" tyyppiään. Tuon tyyliset miehet ei viesteile "kaverina" naisille, pienikin mahdollisuus johonkin käytetään...

Minkä ikäisiä olette?

Kohta 40-vuotiaita molemmat, ei mitään teinimeininkiä.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä