Oletteko aikuisiällä joutuneet suhteeseen täydellisesti valehtelevan ja useampaa suhdetta yhtä aikaa pyörittävän miehen kanssa?
Kysymys otsikossa. Miten miehen kaksoiselämä paljastui? Tuliko asia eteemme täytenä yllätyksenä? Miten selvisitte suhteesta?
Itse jouduin kokemaan tällaisen suhteen miehen kanssa, joka piti toista suhdetta yhtä aikaa. En tiedä kumpi meistä oli ensin, mutta toinen nainen asui toisella paikkakunnalla, joten ei tiennyt miehen kotipaikkakunnallaan elämästä elämästä mitään. Mies jäi kiinni minulle, kun löysin tämän toisen naisen kirjoittaman kirjeen miehen luota. Nainen oli ollut samalla viikolla yökylässä, kuin minäkin. Kirjeestä kävi ilmi menneisyyttä ja tulevaisuutta :( Olin jossain vaiheessa epäillyt miestä, mutta hän kielsi kaiken ja valehteli siis häikäilemättömästi päin naamaa.
Kun kaikki tämä tuli ilmi, olin järkyttynyt. Miten joku kykenee valehtelemaan ja elämään kaksoiselämää niin häikäilemättömästi?! Tämä toinen nainen ei edelleen tiedä asiasta mitään, suhde tietääkseni jatkuu. Itse laitoin suhteen poikki heti ja kielsin ottamasta yhteyttä enää ikinä.
Kommentit (5)
Miten niin "aikuisiällä"? Millä muulla iällä tätä voisi tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "aikuisiällä"? Millä muulla iällä tätä voisi tapahtua?
Lähinnä tarkoitan ihan kunnon aikuisiällä, ei nuorena parikymppisenä... Minun tapauksessani niin, että mies n.50v ja minä 40...
...