Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sannin sanoituksissa ei ole järjen hiventäkään!

Vierailija
03.01.2017 |

"Aina ku siskot, aina ku hodari, kop kop kop kop kop"

???

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin sanoitukset ovat täynnä mielenkiintoisia yksityiskohtia ja viittauksia, jotka menevät suurimmalta osalta täysin ohi. Aloittajan siteeraama laini on suorastaan hyytävä.

"aina ku siskot, aina ku hodari"

Kyseessä on viittaus Chicagossa 50-luvulla tapahtuneeseen Grimesin sisarusten katoamiseen. Barbara ja Patricia Grimes löytyivät myöhemmin kuolleina. Sisarusten murhaamisesta epäilty Bennie Bedwell antoi tunnustuksen, jonka mukaan hän yhdessä toisen miehen kanssa syötti uhreille hot dogit ja pieksi sen jälkeen heidät kuoliaaksi. Siitä siis siskot ja hodari...

Tapauksen tutkinta kuitenkin hankaloitui, kun ruuminavausraportista kävi ilmi yksityiskohtia, jotka olivat ristiriidassa Bedwellin kertomuksen kanssa. Juttu on tänäkin päivänä selvittämättä.

Vierailija
2/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzagaten yhteydessä hotdogin kerrottiin olevan koodisana pojalle. 

Katy Perryn No Big Deal sisältää ainakin ko. koodistoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katy ja Miley pizzat

Katy Perry jakaa pizzaa lapsille konserteissa (pizza on koodi (seksuaalisesti hyväksikäytettävälle) tytölle)

Katy Perry pizzagate/ No Big Deal

Macaulay Culkin pizzagate

https://youtu.be/TUJPEaliBo8

Vierailija
4/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa mitä ko. laini tarkoittaa. Biisin muut sanat tajuan kyllä, tuo menee ohi.

Vierailija
5/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin kappaleiden sanoituksista ainakin ymmärrettävät osat sisältävät usein väkivallalla uhkailua. 

Vierailija
6/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa sen musiikki, turha pissilissu.

Vierailija
7/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa mitä ko. laini tarkoittaa. Biisin muut sanat tajuan kyllä, tuo menee ohi.

Hyvä. No kerro sitten mitä tarkoittaa "aina ku pihvi, aina ku Megan Fox, kop kop kop kop kop".

Vierailija
8/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitukset juurikin tuollaista tekotaiteellista sanojen peräkkäin asettelua, mutta eipä laulutaitokaan kovin kaksinen ole. Aika hirveää muka "kohtalokkaan" kuuloista naukumista ja narinaa.

Vierailija
9/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua viehättää Sannin musiikki. Jännät saudit, tuoreen kuuloisia lyriikoita ja kinkyä äänenkäyttöä. Sanni on tarpeellinen.

Vierailija
10/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ymmärtänyt ton sisko-hodari-jutun seksistä puhumiseksi :D

Vierailija
11/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. No kerro sitten mitä tarkoittaa "aina ku pihvi, aina ku Megan Fox, kop kop kop kop kop".

Steak and blowjob day + Megan Fox on niin kuuma että alkaa panettaa. Kop kop koputus viittaa oven koputtamiseen. Eli tullaan ovelle jotta saisi seksiä.

Kertoisko joku nyt miksi siskot ja hodari aiheuttaa saman?

12/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ajatellut että aina kun on paikalla siskot (=tytöt) tai hodari (=jokin seksivertaus tai sitten ihan vaan se ruoka), pojat koputtelee ovelle. Vai oliko ne tytöt tuossa kohtaa biisiä.

Sannilla on mielenkiintoisia ja hyviä sanoja monissa biiseissä. Jos kuuntelee muutakin kuin ne radiohitit, moni biisi on vähän erikoisempi ja sanoitukset kolahtavat.

Vierailija
13/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steak and blowjob day + Megan Fox on niin kuuma että alkaa panettaa. Kop kop koputus viittaa oven koputtamiseen. Eli tullaan ovelle jotta saisi seksiä.

Kertoisko joku nyt miksi siskot ja hodari aiheuttaa saman?

Mä ajattelin että pojat on roskaruoan ja tyttöjen perään, joten aina kun niitä on tarjolla, pojat on ovella. 

Vierailija
14/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ww kirjoitti:

Mua viehättää Sannin musiikki. Jännät saudit, tuoreen kuuloisia lyriikoita ja kinkyä äänenkäyttöä. Sanni on tarpeellinen.

Suomessa nyt tunnetusti mikä tahansa menee läpi kunhan sitä markkinoidaan ja pakotetaan mediassa tarpeeksi, miksei siis Sannikin. Ei sillä ole väliä onko musiikki hyvää, kunhan on yleisesti hyväksyttyä ja käyty Vain elämää -ohjelmassa itkeä tihrustamassa niin lampaat kyllä ostavat levyjä.

Loppujen lopuksi Sannin musiikki on ihan samaa hajutonta ja mautonta poppia "kohtalokkailla" sanoituksilla ja narisevalla lauluäänellä höystettynä, jota 1000 naisartistia on tehnyt jo aikaisemmin. Ainakaan mitään uutta tuossa ei enää ole.

Vierailija
15/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ww kirjoitti:

Suomessa nyt tunnetusti mikä tahansa menee läpi kunhan sitä markkinoidaan ja pakotetaan mediassa tarpeeksi, miksei siis Sannikin. Ei sillä ole väliä onko musiikki hyvää, kunhan on yleisesti hyväksyttyä ja käyty Vain elämää -ohjelmassa itkeä tihrustamassa niin lampaat kyllä ostavat levyjä.

Loppujen lopuksi Sannin musiikki on ihan samaa hajutonta ja mautonta poppia "kohtalokkailla" sanoituksilla ja narisevalla lauluäänellä höystettynä, jota 1000 naisartistia on tehnyt jo aikaisemmin. Ainakaan mitään uutta tuossa ei enää ole.

Ihanko että SUOMESSA homma toimii näin?Että ei esim. missä tahansa muualla, ainakin sivistysvaltioista jos puhutaan? Muualla Euroopassa, Jenkkilässä ja vaikka Koreassa ne massat kuuntelee paikallisten autotallibändien omakustannelevyjä ja muuta undergroundia.... tai sit ei.

Myös lampaat mainittu, wow! Kirjoittaja lienee itse puhdasta laiskuuttaan syrjäytynyt nuorimies, joka kutsuu kaikkia ahkeria työssä käyviä tavallista elämää viettäviä ihmisiä lampaiksi. Ja ihan oikeasti uskot itse olevasi niin oivaltava ja originaali, kun pystyt muita alentamaan käyttäen heistä tällaista termistöä. Oh pls, herää nyt.

En kuuntele Sannia, mutta en saa tyydytystä hänen tai kuuntelijoidensa haukkumisesta. Oma musamakuni on jämähtänyt sinne teinivuosien suosikkeihin, enkä juuri jaksa uutta musiikkia etsiä. Minusta on kuitenkin aivan luonnollista eikä millään tavalla halveksittavaa, että radiossa soitettaviin kappaleisiin tykästytään. Jos ihmiset saavat nautintoa niistä "ei mitään uutta" olevista "nariaevista" laulajista, niin mitä se on sinulta pois? Nykyaikana muuta kuin radiomusiikkia on äärimmäisen helppo löytää, halukkaat sitä muualta kuin radiosta etsiköön. Mikä tässä on siis ongelma?

Vierailija
16/21 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miks kaikki sanoo et Sanni naukuu tms. Oon kuullu livenä ja kirkkaalla äänellä lauloi puhtaasti. Ei siitä mihinkään klassiseen musaan tietenkään laulajaksi sillä äänellä ole, mutta poppiin riittävän vahva ja ei mun mielestä mitenkään narise.

Henkilönä en siitä kyllä tykkää. Inhoan joitakin sanoituksia (esim. Vahinko), kun alentaa niissä itseään. Ällöttävää, enkä voi samaistua. Vaikuttaa myös siltä että on olevinaan uniikki lumihiutale. Ihan kuin suurin osa tyttölapsista ei muka tykkäisi pallopeleistä jne?? Siis turhaa itsensä jalustalle nostamista jos tuo tuollaisia asioita esille,"olin poikamainen lapsi kun muut tytöt leikki nukeilla ja olen siksi erilainen"-kliseet on niin nähty.

Vierailija
17/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzagaten yhteydessä hotdogin kerrottiin olevan koodisana pojalle. 

Katy Perryn No Big Deal sisältää ainakin ko. koodistoa. 

Pizzagaten yhteydessä kerrottiin myös pizzerian kellarissa järjestetyistä tapaamisista. 

Kyseisessä pizzeriassa ei ole kellaria.

Vierailija
19/21 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isku pizzerian kellariin oli false flag, jolla vietiin uskottavuutta pizzagatelta.

Vierailija
20/21 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pizzagate on suurelta osin totta. Tietenkään tavallinen ihminen ei voi tietää yksityiskohtia oikein, mutta selvästi jotain haluttiin lakaista maton alle.

Esim. Ne Wikileaksin vuotamat Podestan sähköpostit ovat ilmiselvää koodikieltä. Niissä ei ole mitään järkeä jos niitä yrittää lukea keskusteluina ruoasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan