Ostin juuri 16v pojalleni muumilakanat. Pilasinko hänen mahdollisuutensa
saada ikinä vakavasti otettavaa tyttöystävää =)
Kommentit (33)
"....Eiköhän tuo pussilakana ole puhki jo siinä vaiheessa kun kotoa muuttaa.
Voidaan hankkia lisää uusia muumipussilakanoita.
PS. Mä olen heivannut kaikki rumat ja kulahtaneet vuodevaatteet kierrätykseen niin että jokaista perheenjäsentä kohti on vain pari kaikkia. Ihan turha täyttää kaappeja joillain lakanoilla. Meillä on hyvä ja toimiva pesukone ja kuivausmahdollisuudet."
- Vähän ohi aiheen, mutta itse olen +35 vuotias sinkku ja itselläni on vielä käytössä pussilakanoita, joita sain mukaani kun muutin omilleni. - Voisi väittää, että ne on säilyneet hyväkuntoisna, koska ovat ni-in laadukkaita. Tai sitten vain siksi, että ne kaikki eivät ole ehtineet olla niin kovassa "pöllytyksessä..." - Tällä hetkellä ottaa päähän, kun menin ostamaan vain yhden (arvokkaamman, muka kai paremman) pussilakanan, mutta vielä siihen uskovana, että löytäsin itselleni kumppanin niin olisi mukava löytää tuolle parittomalle samanlainen -"sen" pari.
Mä oon 27-vuotias ja asun puolison kanssa, saatiin äidiltä joululahjaksi muumipussilakanat ja ne tuli heti käyttöön. :)
Jos nyt joku tyttö tai nainen joskus pitää muumilakanoita turn-offina, jonkun toisen mielestä ne varmasti ovat hyvinkin sympaattiset. Jos poika itse tykkää lakanoista, niin eikö se ole tärkeintä?
Tyttö joka ei muumilakanoista helly antamaan pesää joutaakin mennä.
-m
Vierailija kirjoitti:
"....Eiköhän tuo pussilakana ole puhki jo siinä vaiheessa kun kotoa muuttaa.
Voidaan hankkia lisää uusia muumipussilakanoita.
PS. Mä olen heivannut kaikki rumat ja kulahtaneet vuodevaatteet kierrätykseen niin että jokaista perheenjäsentä kohti on vain pari kaikkia. Ihan turha täyttää kaappeja joillain lakanoilla. Meillä on hyvä ja toimiva pesukone ja kuivausmahdollisuudet."
- Vähän ohi aiheen, mutta itse olen +35 vuotias sinkku ja itselläni on vielä käytössä pussilakanoita, joita sain mukaani kun muutin omilleni. - Voisi väittää, että ne on säilyneet hyväkuntoisna, koska ovat ni-in laadukkaita. Tai sitten vain siksi, että ne kaikki eivät ole ehtineet olla niin kovassa "pöllytyksessä..." - Tällä hetkellä ottaa päähän, kun menin ostamaan vain yhden (arvokkaamman, muka kai paremman) pussilakanan, mutta vielä siihen uskovana, että löytäsin itselleni kumppanin niin olisi mukava löytää tuolle parittomalle samanlainen -"sen" pari.
Mun mielestäni ennen oli lakanat laadukkaampia.
ap
Poikani tyttöystävä on aivan ihastunut poikani pupulakanoihin. Hänellä on vielä ne tuplana, tosin eriväriset. Tosin sellaiset pupulakanat, että kuviota ei heti hoksaa.
Mitä vikaa on muumi-tuotteissa aikuisena? Mulla on kaksikin Finlaysonin muumiaiheista pyyhettä (Mörkö ja Haisuli) ja vois kieltämättä semmoset lakanatkin hankkia :D
Minullakin on ja olen 27. Muistan kun tapasin baarissa jonkun miehen ja lähdettiin mun luokse harrastamaan seksiä. Minulla oli juurikin nuo muumipussilakanat sängyssä. Mies hieman naureskeli niille aamulla, mutta ei ilmeisesti ollut turn off, koska seurusteltiin jonkun aikaa. Tai ehkä se lopulta jätti minut juuri niiden vuoksi?
Miksei muuten noita Tom Of Finland lakanoita saa pinnasänkykoossa?
Meille syntyy poikavauva maaliskuussa ja haluisin hänelle sellaiset
Vierailija kirjoitti:
Miksei muuten noita Tom Of Finland lakanoita saa pinnasänkykoossa?
Meille syntyy poikavauva maaliskuussa ja haluisin hänelle sellaiset
Aikuisten pussilakanasta saa ommeltua vaikka kaksi pinnasängyn pussilakanaa ;)
Tuli ap:n nimimerkistä mieleen, että eikö automatto olisi aika hieno ihan mattona? Voisihan siitäkin tehdä ns. aikuisversion.
Vierailija kirjoitti:
Poikani tyttöystävä on aivan ihastunut poikani pupulakanoihin. Hänellä on vielä ne tuplana, tosin eriväriset. Tosin sellaiset pupulakanat, että kuviota ei heti hoksaa.
nyt ne sitten panee kuin puput niissä
Kuka hormonihöyryissään oleva tyttö/poika ehtii lakanan kuosia tutkimaan, kun on sänkyyn menossa?