Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teillä miehenne ole kykeneväisiä olemaan pienten lasten kanssa jotta äiti pääsee johonkin yksin?

Vierailija
14.03.2006 |

Tällä palstalla jonkin aikaa pyörineenä monta kertaa olen huomannut sellaisen asian että monen mielestä naisen paikka on vain kotona hoitamassa jälkikasvuaan, mikäli haluaa olla " hyvä äiti" .

Siitä herääkin kysymys että millaiset miehet ja lastenne isät te olette valinneet??!

Meillä kaks pientä lasta joiden kanssa mä vietän päivät ja mies käy töissä, ja tosiaankin olemme molemmat sitä mieltä mieheni kanssa että myös hän tarvii omaa aikaansa lasten kanssa ilman että mä pyörin siinä hääräämässä. Ja kai se on myös lasten oikeus tulla tuntemaan isänsä kunnolla?? Eli aina kyllä olen saanut sitä " omaa aikaa" jos vain olen halunnut, eikä koskaan ole tarvinnut edes miettiä että pärjääkö mies kotona lasten kanssa.

No, ehkä kaikki eivät tarvitse aikaa olla itsekseen, mutta mulle se on kyllä yksi jaksamisen elinehto.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein saa lukea juttuja taaperoille tapahtuneista tapaturmista, jopa kuolemaan johtaneista kuten tukehtuminen. Antaisiko isä tätä koskaan itselleen anteeksi????????? Entä sinänsä syytön äiti, joka jättänyt lapsensa tuollaiselle ääliölle??????????

Vierailija
22/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI katselet tuollaista, miksi suostut moiseen?! Ei mene mun jakeluun millään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoiti 2 lasta + muut hommat. Tämä naaras on osannutkin valita laatu-uroksen.

Miehen pitää _konkreettisesti_ hoitaa omia lapsiaan, siinä missä naisenkin. Lätinä siitä, että on se vaan maailman paras isä, vaikka on lasten kanssa 15-30 min päivässä (ja antaa pikkurouvalle mahdollisuuden olla kotona), on yhtä p_skaa.

Vierailija
24/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis ihana mies : )

Vierailija
25/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt vähän liikaa pistelevät keksiä poskeensa sillä välin:) Lähipiirissä on paljon perheitä, joissa miehet eivät lasten kanssa ole juurikaan, joten en uskaltanut oikein luottaa omaan ukkoonikaan etukäteen. Mutta onneksi kävi hyvin!

Meillä on tosin tilanne vähän eri kuin monilla, lapsemme on tullut perheeseemme vasta 3 vuotiaana ja hänen tullessaan olimme samalla viivalla molemmat vanhemmat. Äiti ei ollut imetyksen tms. vuoksi yhtään sen läheisempi tai tarpeellisempi. Lapsi myös osasi niin paljon enemmän asioita kuin vauvat (monia miehiä juuri vauvat eivät oikein tunnu innostavan kun heidän kanssaan ei voi tehdä mitään kivaa). Hyvä alku isän ja lapsen suhteelle oli myös se, että lapsi aluksi kiintyi vain isään ja nytkin vielä koko ajan osoittaa kuinka tärkeä isä on hänelle. Vaikeahan se on vastustaa kun lapsi huutelee koko ajan iskää syömään ja pukemaan ym.

Vierailija
26/26 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei noista menoista ole tarvinnut vääntää miehen kanssa kättä eikä hänelle tarvitse sen kummempia ohjeita antaa. (Paitsi jotain tyyliin että jääkaapissa on sitä ja sitä ruokaa valmiina, ei tarvi tehdä...) Hän ei ole myöskään koskaan harrastuksistani valittanut. Nytkin hän on laittamassa lapsia nukkumaan minun surffaillessa täällä netissä. Hän myös käy lähes aina kaupassa, minä käyn joskus lähikaupassa tekemässä pieniä täydennysostoksia jos tarvitsee.

Eli mies on hyvin kykeneväinen huolehtimaan itsenäisesti lapsistamme ja kodista.

T: Kahden koululaisen ja yhden taaperon äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi