Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päihteiden väärinkäyttäjä (narkomaani) vastailee hetken kysymyksiin.

Vierailija
03.01.2017 |

Kysymyksiä vaan, koitan vastailla parhaani mukaan!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huumeita käytät? Pystytkö käymään töissä/koulussa?

Käytän subutexiä, bentsoja (diapam, xanorit, tenox), psykedeelejä jonkin verran sekä kannabista. Sekakäytän, eli juon myös alkoholia samalla kun narkkaan.

Olet sekakäyttäjä, et nisti. Oletko ajatellut ikinä ryhtyä käyttämään 1. luokan huumeita vai aiotko pysyä 2. luokan roinissa?

Vierailija
22/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on tavallinen päiväsi?

Aamulla lääkkeitä naamaan, illalla alkoholia ja lisää lääkkeitä. Kaupassa käyn joskus.

Tässä onkin hyvin tiivistettynä addiktin tyypillinen päivä =( itse saanut olla jo jonkin aikaa ilman päihteitä ja onneks elämään tullu paljon muuta ajateltavaa kun ne huumeet.suosittelen =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko lopettaa käytön?

Kannattako sinun mielestä huolestua jos ystäväni käyttää mdma:aa noin kerran viikossa + kannabista usein? (itse olen huolissani)

Mitä opiskelet? Ja häiritseekö käyttö koulunkäyntiä?

En ole ap, mutta sanoisin että huolenaiheesi on oikea. Madmaa ei kannata käyttää kuin korkeintaan kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Se tyhjentää serotoniinivarastot nopeasti js huolella, ja aivojen (mielialan) palautumiseen menee viikkojakin. Eli mdma:sta (=puhtaasta ekstaasista) ei ole mitään hyötyä, jos sitä käyttää useasti, koska toleranssi kasvaa nopeasti. Ja kannabistakaan ei ole järkeä pössytellä enemmän kuin kerran viikossa (itse käyttäisin vielä harvemmin ja panostaisin madman tavoin laatuun ja tilaisuuteen). Jos kannabiksen polttelu on viikoittaista, se kielii elämänhallintaongelmista.

Mutta kaverisi päihdekäytöksessä on se hyvä puoli, että ei ole siirtynyt sen stydimpiin aineisiin. Nyt alkaa siis olla hetki,jolloin käyttöön tulisi puuttua ja rauhoittaa tahti ja selvittää, miksi haluaa turruttaa itsensä niin usein (joku psykologinen selitys) ja koittaa puuttua siihen itse syyhyn. Tuosta kondiksesta voi lipsahtaa aika äkkiä sinne hardcore-käyttöön, ei ole enää pitkä tie.

Vierailija
24/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän subutexiä, bentsoja (diapam, xanorit, tenox), psykedeelejä jonkin verran sekä kannabista. Sekakäytän, eli juon myös alkoholia samalla kun narkkaan.

Olet sekakäyttäjä, et nisti. Oletko ajatellut ikinä ryhtyä käyttämään 1. luokan huumeita vai aiotko pysyä 2. luokan roinissa?

Kyllä, aion kokeilla kovempia aineita. Mm. Amfetamiini, heroiini sekä kokaiini. Ne ovat seuraavat tavoitteeni.

Vierailija
25/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse töissä sosiaalialalla, joskaan en koskaan ole ollut päihdepuolella. Kiinnostaisi käyttäjän näkemys palveluverkosta. Millainen kokemus sinulla on palveluiden saatavuudesta ja toimivuudesta, työntekijöistä jne? Mitä me työntekijät voisimme tehdä paremmin? Minkälaista tukea kaipaisit itse?

Vierailija
26/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut asunnon? Onko se joku huumeluukku eli ravaako siellä narkkikavereita? Onko naapurit valittaneet? Itse olen asunut kaksi kertaa narkkareiden naapurissa ja toisella kertaa taloyhtiö otti kämpän haltuun, toisella asiaa vähäteltiin.

Vierailija
27/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko olet elämäsi aikana käyttänyt heroiinia/metamfetamiinia?

Ei heroiinia suomessa paljon ole katukaupassa. Subua suurinosa nisteistä käyttää.

Onhan. Subulla VIEROITETAAN nistejä. Sinä kuulostat lääkkeitä väärinkäyttävältä puliukolta. Haaveiletko ikinä olevasi oikea narkomaani? Tuollainen vieroituslääkkeiden väärinkäyttö on aika teiniä, eikö?

Vierailija
28/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla lääkkeitä naamaan, illalla alkoholia ja lisää lääkkeitä. Kaupassa käyn joskus.

Et siis käykään koulussa tai töissä? Millä elät? Mistä hankit huumeet, miten löysit toimittajat? Miten asut?

Vierailija
29/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kokeilunhaluiselta...

Vierailija
30/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahoitat lääkkeet, huumeet ja viinan?

Vierailija
31/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aion kokeilla kovempia aineita. Mm. Amfetamiini, heroiini sekä kokaiini. Ne ovat seuraavat tavoitteeni.

Heroiini on noista ainoa 1. luokassa oleva huumausaine. Viropiri ja kokkeli on 2.luokassa. Tietysti metamfetamiini on jo oikea huume myös ja 1. luokassa.

Vierailija
32/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anneli Auer murhaaja?

Vierailija
33/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis käykään koulussa tai töissä? Millä elät? Mistä hankit huumeet, miten löysit toimittajat? Miten asut?

Käyn kyllä koulussa, mutta käytän koulussa huumeita. Hankit huumeet netistä/suhteiden kautta. En omista kotia, vaan kiertelen kavereillani yötä. Elän sossutuella, sekä pikku bisneksillä.

Vierailija
34/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo?

Vierailija
35/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heroiini on noista ainoa 1. luokassa oleva huumausaine. Viropiri ja kokkeli on 2.luokassa. Tietysti metamfetamiini on jo oikea huume myös ja 1. luokassa.

En tainnut mainita mitään 1. luokan aineista? Vai mainitsinko? Sitähän minäkin. Yleisesti ottaen kovia aineita on tarkoitus alkaa vetämään. Mene vittuun pätemästä täältä.

Vierailija
36/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä niitä huumeita ostat?

Vierailija
37/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumeita saa netin salaisesta pimeästä maailmasta.

Vierailija
38/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
39/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivaa olla rappiomulkku?

Vierailija
40/62 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät? Elämä ei siitä sen paremmaksi muutu vaikka pää olisi sekaisin.