Masutuubi, siinä vasta ruma vaate. Mikä sen idea on?
Miksi tuubi eikå esim rintojen yläpuolelle saakka menevä tuubitoppi? Mikä siinä on ideana että on vain masun päällä?
Kommentit (10)
Googlesta kun katsoin kuvia nuin kyllä se tulee ihan toisen paidan päälle, eikä alle
Vierailija kirjoitti:
Googlesta kun katsoin kuvia nuin kyllä se tulee ihan toisen paidan päälle, eikä alle
No en oo kyllä ikinä kenelläkään nähnyt sitä paidan päällä. Mutta tuliko idea nyt selville?
Ideana on se, että raskaanaollessa voisi jatkaa tavallisten paitojen käyttöä vähän pidempään, ilman että maha pilkistää paidan alta. Saahan sitä käyttää pitkää toppiakin jos haluaa, mutta ainakin minulla oli hankaluuksia löytöä tarpeeksi pitkiä toppeja, joihin maha olisi mahtunut - raskaustopit olivat kalliita ja jos otin normaalista topista isomman koon, se ei istunut ylöosasta ollenkaan. Tukeva masutuubi saattaa myös toimia kevyen tukivyön tavoin. Minä koin sen hyödylliseksi vaatekappaleeksi, mutta onneksi sen käyttö ei ole pakollista :)
Onhan se vähän oudon näköinen. Mutta onhan se varmaan mukavampaa olla tuollaisessa näppärässä tuubissa kuin muutama vuosikymmen sitten jossain liehuvassa telttamallisessa mekossa.
Masutuubi, siinä vasta todella ärsyttävä sana.
Siis haramaki? Japanissa uskotaan että vatsa tulee pitää lämpimänä tai vilustuu, siitä kai juontaa juurensa. Itse käytin raskausaikana kun masu paleli, mutta myös tukemassa vatsaa. Vanhat ukotkin saattaa kuulemma käyttää, mutta itse olen nähnyt vain odottavilla äideillä ja vauvoilla. Vaikea sanoa yleisyydestä kun kyse on alusvaatteesta eli ei näy ulospäin.
T: Japanin suomalainen
Masutuubi on loistava vaate. Se mahdollistaa tavallisten housujen ja paitojen käytön raskausaikana, eli tulee siihen väliin peittäen muutoin paljaaksi jäävän alueen.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki
Vierailija kirjoitti:
Olisko myyntikuvia? Niissä kun pitää esitellä tuote, miltä se näyttää päällä, mutta ei voi olla ilkosillaan pelkkä tuubi masun peittona tai kuvata niiden päällysvaatteiden läpi.
Siis ajattelitko sä, että sitä pidetään pelkistään? Se laitetaan raskausaikana liian lyhyen paidan alle. Kun se on päällä, sen päällä on paita, joten kukaan ei tiedä, meneekö se rintojen päälle vai ei. Olipas kummallinen avaus.