Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masutuubi, siinä vasta ruma vaate. Mikä sen idea on?

Vierailija
03.01.2017 |

Miksi tuubi eikå esim rintojen yläpuolelle saakka menevä tuubitoppi? Mikä siinä on ideana että on vain masun päällä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajattelitko sä, että sitä pidetään pelkistään? Se laitetaan raskausaikana liian lyhyen paidan alle. Kun se on päällä, sen päällä on paita, joten kukaan ei tiedä, meneekö se rintojen päälle vai ei. Olipas kummallinen avaus.

Vierailija
2/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta kun katsoin kuvia nuin kyllä se tulee ihan toisen paidan päälle, eikä alle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlesta kun katsoin kuvia nuin kyllä se tulee ihan toisen paidan päälle, eikä alle

No en oo kyllä ikinä kenelläkään nähnyt sitä paidan päällä. Mutta tuliko idea nyt selville?

Vierailija
4/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideana on se, että raskaanaollessa voisi jatkaa tavallisten paitojen käyttöä vähän pidempään, ilman että maha pilkistää paidan alta. Saahan sitä käyttää pitkää toppiakin jos haluaa, mutta ainakin minulla oli hankaluuksia löytöä tarpeeksi pitkiä toppeja, joihin maha olisi mahtunut - raskaustopit olivat kalliita ja jos otin normaalista topista isomman koon, se ei istunut ylöosasta ollenkaan. Tukeva masutuubi saattaa myös toimia kevyen tukivyön tavoin. Minä koin sen hyödylliseksi vaatekappaleeksi, mutta onneksi sen käyttö ei ole pakollista :)

Vierailija
5/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän oudon näköinen. Mutta onhan se varmaan mukavampaa olla tuollaisessa näppärässä tuubissa kuin muutama vuosikymmen sitten jossain liehuvassa telttamallisessa mekossa. 

Vierailija
6/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masutuubi, siinä vasta todella ärsyttävä sana.

Vierailija
7/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haramaki? Japanissa uskotaan että vatsa tulee pitää lämpimänä tai vilustuu, siitä kai juontaa juurensa. Itse käytin raskausaikana kun masu paleli, mutta myös tukemassa vatsaa. Vanhat ukotkin saattaa kuulemma käyttää, mutta itse olen nähnyt vain odottavilla äideillä ja vauvoilla. Vaikea sanoa yleisyydestä kun kyse on alusvaatteesta eli ei näy ulospäin.

T: Japanin suomalainen

Vierailija
8/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masutuubi on loistava vaate. Se mahdollistaa tavallisten housujen ja paitojen käytön raskausaikana, eli tulee siihen väliin peittäen muutoin paljaaksi jäävän alueen.

Vierailija
9/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita linkki

Vierailija
10/10 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko myyntikuvia? Niissä kun pitää esitellä tuote, miltä se näyttää päällä, mutta ei voi olla ilkosillaan pelkkä tuubi masun peittona tai kuvata niiden päällysvaatteiden läpi.