Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailenko idioottia vai pitäisikö 27-vuotiaan naisen edes tietää mikä Tetris on?

Vierailija
03.01.2017 |

Tetris tuli esille sivulauseessa, ostoskassin pakkaamisen yhteydessä. Nainen katsoo monttu auki ja kysyy mikä Tetris on.

Miten on, onko Tetris osa yleissivistystä vai odotanko aikuiselta ihmiseltä liikaa?

Deittailenko idioottia vai pitäisikö 27-vuotiaan naisen edes tietää mikä Tetris on?

Vaihtoehdot

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta olenkin 38.

Vierailija
2/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkonen kuulostaa joltain humanistilta, ei jatkoon. Katso ennemmin itsellesi joku fiksu nörtti!

Vierailija
4/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs tietää.

Mut sunkin pitäs tietää mikä on yönsilmä.

Vierailija
5/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja pitää myös tietää, että missä Japani sijaitsee.

M35

Vierailija
6/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös sen alkuperäistarkoituksen ja pelannutkin "ihan liikaa". Onhan se varmaan tunnetuimpia pelejä, mutta jos ei ole kiinnostunut, niin kai sen ymmärtää ettei tiedä.

Vierailija
7/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veikkoseni, ei 27-vuotiaan naisen ole pakko tietää mikä tetris on.

Herra 56 v.

Vierailija
8/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan alle 50v ei tiedä Tetristä. Joten paljastit ikäsi papparainen. Pysy kaltaistesi seurassa.

Vierailija
9/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi veikkoseni, ei 27-vuotiaan naisen ole pakko tietää mikä tetris on.

Herra 56 v.

Ehkäpä ap ajatteli tehdä muutakin kuin vain polkaista pari kertaa? Ei tuollaisen naisen kanssa kannata pidempään suhteeseen ryhtyä, mutta hauskanpitoon kelpaa vähän tyhmempikin.

Vierailija
10/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan alle 50v ei tiedä Tetristä. Joten paljastit ikäsi papparainen. Pysy kaltaistesi seurassa.

No tiedän erään kakskutosen, joka pelaa sitä jollain vempeleellä joka päivä.

Vierailija
11/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tietäväni mutta väärin näköjään meni. Muistelin että se oli se peli jossa asetellellaan sellainen matto lattialle jossa värikkäitä kohtia ja sitten pitää esim. laittaa jalka vihreälle, käsi punaiselle... MIKÄ TON PELIN NIMI ON??

Vierailija
12/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin tietäväni mutta väärin näköjään meni. Muistelin että se oli se peli jossa asetellellaan sellainen matto lattialle jossa värikkäitä kohtia ja sitten pitää esim. laittaa jalka vihreälle, käsi punaiselle... MIKÄ TON PELIN NIMI ON??

Twister.

Vierailija
13/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että 27-vuotias nainen deittailee idioottia.

Vierailija
14/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23 nainen ja Tottakai tiedän mikä tetris on.

Vierailija
15/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan nykynuori, tai nuori aikuinen mitään tetristä pelaa? Minä tiedän sen siitä että äitini, joka on nyt 62v. pelasi sitä joskus vuosia sitten, tykkää pelata kaikkia tuollaisia, muistipelejä sun muuta, hänen äitinsä täytti ristikoita, tuollaiset aivojumppapelit on nykyajan vanhusten ristikoita joilla pidetään dementiaa loitolla. Mun tytär (22v) ei ole myöskään pelannut tetristä kuin joskus isoäitinsä innostamana lapsena, kyllä silloin oli esim. sims se juttu.

N42

Vierailija
16/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä se sitten on? Onko jotenkin hengissä pysymisen kannalta olennainen? Vai onko kyseessä joku isojen lasten leikki?

Vierailija
17/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 43 v nainen, enkä ole ikinä pelannut mitään video-, tietokone-, pleikka- jne. pelejä. Ennen ketjun lukemista olin lähes varma, että Tetris on joku peli, mutta jos varmaksi olisi pitänyt tietää, niin olisin googlannut. Pelien tunteminen ei kuulu yleissivistykseen, ne ovat niin voimakkaasti oman aikansa tuotteita. Shakit ja muut sellaiset sitten erikseen.

Vierailija
18/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v. nainen, ja ihmettelen kyllä suuresti, jos ikätoveri ei tiedä, mikä Tetris on.

Ja sille yhdelle humanisteja dissanneelle tiedoksi, että olen nimenomaan humanisti.

19/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotias olen itse, ja en kyllä tunne ketään saman ikäluokan tyyppiä, joka ei tetristä tietäisi.

Nullius in verba.

Vierailija
20/44 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos päätöt deittailla paljon nuorempaa, joudut hyväksymään sen, että tietonne ja kokemusmaailmanne eroavat toisistaan. Samalla lailla deittisi voi ihmetellä, miten "papparainen" ei tunne jotain hänelle itsestäänselvää asiaa.

Tetris lienee tuttu suurimmalle osalle noin nelikymppisiä, nuoremmista harvemmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän