Deittailenko idioottia vai pitäisikö 27-vuotiaan naisen edes tietää mikä Tetris on?
Tetris tuli esille sivulauseessa, ostoskassin pakkaamisen yhteydessä. Nainen katsoo monttu auki ja kysyy mikä Tetris on.
Miten on, onko Tetris osa yleissivistystä vai odotanko aikuiselta ihmiseltä liikaa?
Kommentit (44)
Naikkonen kuulostaa joltain humanistilta, ei jatkoon. Katso ennemmin itsellesi joku fiksu nörtti!
Pitäs tietää.
Mut sunkin pitäs tietää mikä on yönsilmä.
Kyllä ja pitää myös tietää, että missä Japani sijaitsee.
M35
Tiedän myös sen alkuperäistarkoituksen ja pelannutkin "ihan liikaa". Onhan se varmaan tunnetuimpia pelejä, mutta jos ei ole kiinnostunut, niin kai sen ymmärtää ettei tiedä.
Voi veikkoseni, ei 27-vuotiaan naisen ole pakko tietää mikä tetris on.
Herra 56 v.
Kukaan alle 50v ei tiedä Tetristä. Joten paljastit ikäsi papparainen. Pysy kaltaistesi seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi veikkoseni, ei 27-vuotiaan naisen ole pakko tietää mikä tetris on.
Herra 56 v.
Ehkäpä ap ajatteli tehdä muutakin kuin vain polkaista pari kertaa? Ei tuollaisen naisen kanssa kannata pidempään suhteeseen ryhtyä, mutta hauskanpitoon kelpaa vähän tyhmempikin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan alle 50v ei tiedä Tetristä. Joten paljastit ikäsi papparainen. Pysy kaltaistesi seurassa.
No tiedän erään kakskutosen, joka pelaa sitä jollain vempeleellä joka päivä.
Luulin tietäväni mutta väärin näköjään meni. Muistelin että se oli se peli jossa asetellellaan sellainen matto lattialle jossa värikkäitä kohtia ja sitten pitää esim. laittaa jalka vihreälle, käsi punaiselle... MIKÄ TON PELIN NIMI ON??
Vierailija kirjoitti:
Luulin tietäväni mutta väärin näköjään meni. Muistelin että se oli se peli jossa asetellellaan sellainen matto lattialle jossa värikkäitä kohtia ja sitten pitää esim. laittaa jalka vihreälle, käsi punaiselle... MIKÄ TON PELIN NIMI ON??
Twister.
Luulen, että 27-vuotias nainen deittailee idioottia.
Olen 23 nainen ja Tottakai tiedän mikä tetris on.
No ei kai kukaan nykynuori, tai nuori aikuinen mitään tetristä pelaa? Minä tiedän sen siitä että äitini, joka on nyt 62v. pelasi sitä joskus vuosia sitten, tykkää pelata kaikkia tuollaisia, muistipelejä sun muuta, hänen äitinsä täytti ristikoita, tuollaiset aivojumppapelit on nykyajan vanhusten ristikoita joilla pidetään dementiaa loitolla. Mun tytär (22v) ei ole myöskään pelannut tetristä kuin joskus isoäitinsä innostamana lapsena, kyllä silloin oli esim. sims se juttu.
N42
No mikä se sitten on? Onko jotenkin hengissä pysymisen kannalta olennainen? Vai onko kyseessä joku isojen lasten leikki?
Minä olen 43 v nainen, enkä ole ikinä pelannut mitään video-, tietokone-, pleikka- jne. pelejä. Ennen ketjun lukemista olin lähes varma, että Tetris on joku peli, mutta jos varmaksi olisi pitänyt tietää, niin olisin googlannut. Pelien tunteminen ei kuulu yleissivistykseen, ne ovat niin voimakkaasti oman aikansa tuotteita. Shakit ja muut sellaiset sitten erikseen.
Olen 27v. nainen, ja ihmettelen kyllä suuresti, jos ikätoveri ei tiedä, mikä Tetris on.
Ja sille yhdelle humanisteja dissanneelle tiedoksi, että olen nimenomaan humanisti.
23-vuotias olen itse, ja en kyllä tunne ketään saman ikäluokan tyyppiä, joka ei tetristä tietäisi.
Nullius in verba.
Ap, jos päätöt deittailla paljon nuorempaa, joudut hyväksymään sen, että tietonne ja kokemusmaailmanne eroavat toisistaan. Samalla lailla deittisi voi ihmetellä, miten "papparainen" ei tunne jotain hänelle itsestäänselvää asiaa.
Tetris lienee tuttu suurimmalle osalle noin nelikymppisiä, nuoremmista harvemmille.
Tiedän, mutta olenkin 38.