Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö joku polttaa tupakkaa vuonna 2017?

Vierailija
03.01.2017 |

Tupakka on niin WT. Hävetkää polttajat. Myrkytätte itsenne ja ympäristönne.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli... minä vedän just sielä missä mua huvittaa, tasan niin paljo ku haluan ja uliulit voi painua hevonkuuseen uikuttamaan.

Vierailija
22/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapahapa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyin sellaisella seudulla vuonna 1979, jossa mammat polttivat ketjussa röökiä hiekkalaatikon reunalla ja he heittivät tumppeja hiekalle. Itse tein viisivuotiaana tumpeista höyryäviä savupiippuja hiekkataloihin ja kaverini vuoden nuorempi veti henkeen tumppeja. Myöhemmin minäkin tein niin.

Alueella ryypättiin joka päivä. Poliisi oli joka päivä selvittelemässä riitoja grillillä. Pyörät varastettiin pihalta. Kaikki vietiin. Ne jotka olivat ryypänneet rahansa imppasivat bensaa mopoista ja liimoja.

Tupakka on meikäläisille kuin hammasharja. Turha vittuilla meikäläisille kun olette itse syntyneet puhtaalta alustalta ilman pahoja vaikutteita. Esimerkkinä vaikkapa se että piriä yritettiin kaupitella meidän poikaporukalle kun olimme yhdeksän vanhoja. Kenelläkään ei ollut rahaa.

Miettikää parempi väki sitä missä osa ihmisistä syntyy ja joutuu viettämään lapsena. Sitten tulette ulisemaan hyi tupakoiva paskaväki. Kyllä teidän kelpaa kun olette syntyneet lottovoittoon.

Kun pääsin lukioon niin tajusin ettei tämä ole mun paikka. Olin sukuni ensimmäinen joka pääsi lukioon joten en halua sentään käydä sitä! Lopetin suosiolla kesken ja kävelin sosiaalitoimiston ovelle. Ennenkuin avasin oven niin heitin tumpin maahan ja räkäsin oikein mahtavat mällit roskakatoksen seinälle. Tiesin että tästä ei elämä enää parane, olenhan sentään vielä elossa ja kaverit kuopattu. Täytin 18v sinä päivänä.

Tämän ketjun aloittaja ei tiedä kurjuudesta mitään ja köyhyydestä. Niillä alueilla toimii ihan erilaiset säännöt. Jos et polta niin sulta otetaan jotain muuta kuin röökiä jos sulla ei ole röökiä tarjota pyytäjälle.

T: keskikaljaralli

Mielenkiintoista. Ootko asunu lapsuutesi jossain amerikkalaisessa ghetossa? Tuohan oli lähes suoraan joku the basketball diariesin ja 8 milen yhdistelmä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa koska vielä vuonna 2017 suomalaisilla on itsemääräämisoikeus. Ei taida nykymenolla olla kauaa.

Mutta kaikki ovat onnellisempia kun ylempi taho määrää mitä saa suuhunsa pistää tai keuhkoihinsa vetää, eikö vaan?

Vierailija
24/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan vielä 2080 luvullakin jos olen hengissä.

M20

Vierailija
25/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa vaan ne ketkää itkee sitten kun on hampaat paskana ja keuhkoahtauma/-syöpä. En voi muuta kuin nauraa silloin kun tajuavat että tämä keuhkoahtauma on aivan oma vikani :D

Jep. Tajuavat, että ei se ollutkaan vitsi! Miksei kukaan kertonut (eipä..)! YHYY!

Vierailija
26/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttaa koska vielä vuonna 2017 suomalaisilla on itsemääräämisoikeus. Ei taida nykymenolla olla kauaa.

Mutta kaikki ovat onnellisempia kun ylempi taho määrää mitä saa suuhunsa pistää tai keuhkoihinsa vetää, eikö vaan?

Ei haittaa yhtään, jos poltat muovipussi päässä ja maksat itse terveysongelmasi.

Vierailija
27/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hapahapa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyin sellaisella seudulla vuonna 1979, jossa mammat polttivat ketjussa röökiä hiekkalaatikon reunalla ja he heittivät tumppeja hiekalle. Itse tein viisivuotiaana tumpeista höyryäviä savupiippuja hiekkataloihin ja kaverini vuoden nuorempi veti henkeen tumppeja. Myöhemmin minäkin tein niin.

Alueella ryypättiin joka päivä. Poliisi oli joka päivä selvittelemässä riitoja grillillä. Pyörät varastettiin pihalta. Kaikki vietiin. Ne jotka olivat ryypänneet rahansa imppasivat bensaa mopoista ja liimoja.

Tupakka on meikäläisille kuin hammasharja. Turha vittuilla meikäläisille kun olette itse syntyneet puhtaalta alustalta ilman pahoja vaikutteita. Esimerkkinä vaikkapa se että piriä yritettiin kaupitella meidän poikaporukalle kun olimme yhdeksän vanhoja. Kenelläkään ei ollut rahaa.

Miettikää parempi väki sitä missä osa ihmisistä syntyy ja joutuu viettämään lapsena. Sitten tulette ulisemaan hyi tupakoiva paskaväki. Kyllä teidän kelpaa kun olette syntyneet lottovoittoon.

Kun pääsin lukioon niin tajusin ettei tämä ole mun paikka. Olin sukuni ensimmäinen joka pääsi lukioon joten en halua sentään käydä sitä! Lopetin suosiolla kesken ja kävelin sosiaalitoimiston ovelle. Ennenkuin avasin oven niin heitin tumpin maahan ja räkäsin oikein mahtavat mällit roskakatoksen seinälle. Tiesin että tästä ei elämä enää parane, olenhan sentään vielä elossa ja kaverit kuopattu. Täytin 18v sinä päivänä.

Tämän ketjun aloittaja ei tiedä kurjuudesta mitään ja köyhyydestä. Niillä alueilla toimii ihan erilaiset säännöt. Jos et polta niin sulta otetaan jotain muuta kuin röökiä jos sulla ei ole röökiä tarjota pyytäjälle.

T: keskikaljaralli

Mielenkiintoista. Ootko asunu lapsuutesi jossain amerikkalaisessa ghetossa? Tuohan oli lähes suoraan joku the basketball diariesin ja 8 milen yhdistelmä. 

ihan kuin kertois lahest

28/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa yhtään, jos poltat muovipussi päässä ja maksat itse terveysongelmasi.

Ethän sinäkään maksa terveysongelmiasi itse. Sokeri on todettu äärimmäisen vaaralliseksi, samoin prosessoidut ruoat. Siitä huolimatta sinun karkinsyönnistäsi, einesten mutustamisestasi aiheutuneet sairaudet menevät valtion piikkiin. Kuten myös lasketteluonnettomuudessa murtunut jalkasikin. 

Vierailija
29/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millainen Suomi teillä keskiluokkaisilla on mutta me juoppojen ja huorien penikat joiden isät on linnassa. Sellaista se on lahti-kouvola akselilla tuhansilla nuorilla siihen aikaan. Nykyään varmasti pahempi.

Moni aikuinen joka vietti nuoruuden 90-luvun laman aikaan näki ja teki aika pahoja juttuja olosuhteiden pakosta.

Kultalusikkaisten kelpaa haukkua paskasakiksi.

Vasta ikään oli uutinen jossa esimerkiksi lahti on euroopan suurimpia amfetamiinijäämä kaupunkeja.

Ei taida ihan 8milen tai monikaan amerikan ghetto päästä samoihin lukemiin mitä tulee huumejäämiin. Tilanne oli halvimmissa lähiöissä silminnähtävän paha jo vuosikymmeniä sitten. Ja nyt vaan pahenee.

Lapsuuteni kerrostalo näytti vähän tältä:

pasi viherahon kuvaamaa materiaalia

Mä sanon teille että turha tulla haukkumaan walkoroskaksi ja vittuilemaan tupakoinnista. Tupakka palaa kokoajan ja täällä ollaan ylpeitä walkoroskuudesta. Meillä on oma kuningaskunta ja teillä oma pikku kuutiomaailmanne. Tupakka on kallista ja se kellä on tupakkaa on rahaa sitä kunnioitetaan.

Vierailija
30/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuuteni kerrostalo näytti vähän tältä:

pasi viherahon kuvaamaa materiaalia

Aika perushyvä kerrostalo vieläpä. Koska kukaan ei räyhää rapussa tai ole sammunut käytävään ja lasinpaloja ei ole rapussa... Lapsena oli kiva väistellä lasinsiruja ja verijälkiä viikonlopun jäljiltä.

Rikkaat ei tuntuisi tietävän millaista suomalaisen köyhän elämä on ja miltä lapsista tuntuu kun pieniä tukia leikataan entisestään. Lapset siinä kärsii ja millaisiksi ne kasvaa vanhemmiten.

Siitä kärsii rikkaatkin lopulta. Tupakka nimenomaan on vaurauden symboli. Se polttaa kellä on varaa. Ja parhaiten pärjäävät köyhät jopa tarjoaa röökiä.

Vierailija
31/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa vaan ne ketkää itkee sitten kun on hampaat paskana ja keuhkoahtauma/-syöpä. En voi muuta kuin nauraa silloin kun tajuavat että tämä keuhkoahtauma on aivan oma vikani :D

Jep. Tajuavat, että ei se ollutkaan vitsi! Miksei kukaan kertonut (eipä..)! YHYY!

Elämä on niille joka tapauksessa niin toivotonta että ihan sama mihin kuolee.

Elämässähän lopulta kuolee. Mitä väliä sillä on tai millään?

Vai onko teillä erilainen filosofia?

Menette lopussa taivaaseen istumaan Jeesuksen kanssa samaan ruokapöytään vai mikä se teidän suunnitelma oikein on?

Olisi ihan hauska kuulla miten keskiluokka ajattelee elämästä.

wt-piireissä kuolema on läsnä jo lapsuudessa. Jokainen tajuaa hyvin varhain että kuolema tulee ja joka hetkestä pitää vetää imut.

Vierailija
32/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan, ja vieläpä parvekkeellani. ;)

Asiasta puheenollen, taidan käväistä sauhuilla.

Vierailija
33/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan oman asuntoni partsilla n. 30 savuketta päivässä, enkä lopeta ikinä.

Vierailija
34/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

>2017

>ei polta röökiä

Oletko koulukiusattu, kehitysvammainen vai molemmat?

>m-mutku siihen kuolee

Niin? Oliko elämä kilpailu kuka elää pisimpään?

>siihe jää koukkuu!!!

Ei jää, jos ei ole alaikäinen ja osaa polttaa kohtuudella.

>s.. SIIHEN MENEE RAHAA!!!

Kuka pakottaa ostamaan askin päivässä, vitun turvenuija

Vierailija
35/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset haluavat olla lapsia ja olla vailla valinnan vapauden vastuuta.

Toisaalta meiltähän on otettu paljon vastuuta ettei tarvitse olla vapaita.

Vierailija
36/36 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Teen töitä syöpäpotilaiden kanssa. Juuri potilaana 50v mies. Polttanut nuoresta asti aski päivässä. Keuhkosyöpä, aivoissa metastaaseja.. surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä