Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mikä siinä pyykinpesussa on niin vaikeaa?

Vierailija
03.01.2017 |

En tiedä yhtään miestä jolta homma sujuisi.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vastauksessa oli,että pesukoneita EI SAA JÄTTÄÄ ILMAN VALVONTAA TEKEMÄÄN PESUA!Olen sammuttanut sähköpalon pesukoneesta,joka oli unohtunut päälle,ei omaani.

Vierailija
22/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat yksinasuvat miehet pesevät kyllä pyykkiä, mutta eivät lajittele niitä mitenkään, kaikki vaan samaan. Veljeni tekee näin. Kaikki vaatteet hänellä tummia joten toimii. Juurikin tuo lämpötilan ja värien mukaan lajittelu vaikeaa. Lisäksi ei tunnu omalle miehelle menevän jakeluun mitä voi kuivausrumpuun laittaa ja mitä ei, vaikka muistutan aina. Teinin omilla rahoilla ostamat kalliit Adidas-trikoot taas kuivurissa, ne menee pilalle!

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu mies oikein kehui sillä, että kun kerran mokasi, niin ei tarvi enää pyykkeihin koskea.

Vierailija
24/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on varmaan 90 % syynä.  Kaikki osaavat jos ei ole vaimoa, jolle mikään ei kelpaa.

Vierailija
25/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat yksinasuvat miehet pesevät kyllä pyykkiä, mutta eivät lajittele niitä mitenkään, kaikki vaan samaan. Veljeni tekee näin. Kaikki vaatteet hänellä tummia joten toimii. Juurikin tuo lämpötilan ja värien mukaan lajittelu vaikeaa. Lisäksi ei tunnu omalle miehelle menevän jakeluun mitä voi kuivausrumpuun laittaa ja mitä ei, vaikka muistutan aina. Teinin omilla rahoilla ostamat kalliit Adidas-trikoot taas kuivurissa, ne menee pilalle!

Ap.

Mitäpäs jos itse erottelisit. Miehet yleensä ostaa hyviä vaatteita jota ei tarvii 20 asteen pesussa vetää.

Itse heitän vaatteet roskiin jotka ei kestä 60 astetta koska 40 asteessa ei bakteerit lähde.

Vierailija
26/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Mitäpäs jos itse erottelisit. Miehet yleensä ostaa hyviä vaatteita jota ei tarvii 20 asteen pesussa vetää.

Itse heitän vaatteet roskiin jotka ei kestä 60 astetta koska 40 asteessa ei bakteerit lähde.

Neuleet kaikki roskiin? Kaikissa vaatteissa on pesulappu, jossa pesulämpötila lukee ja värin näkee silmillä. Lapussa lukee myös, jos ei saa laittaa huuhteluainetta tai ei rumpukuivausta. Joten ei luulis olevan vaikeeta.

Vierailija
27/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa todelliselta valkoroskalta, jos yksikään sen tuntema mies ei osaa pyykätä.

Vierailija
28/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystäväni ei lajitellut värillisiä pestessään eri värejä eri koneellisiin.

Ei ilmeisesti värisilmä riittänyt siihen, että olisi huomannut niiden värien muuttuvan koneessa aina johonkin suuntaan ja yleensä harmaammiksi.

Itse lajittelen aina värit erikseen.

Vierailija
29/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkitupa,naapurit,kuivaus ja koiperhoset

Vierailija
30/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan vain helposti pestäviä värikkäitä ja tummia vaatteita. Muulla ei ole niin väliä. Mulla on yksi harmaantunut ennen valkoinen pyyhe, mutta pyyhe on pyyhe. Viis väristä. Luultavasti pilaisin jonkin hienon villapaidan tai vastaavan vaatteen, jos se pitäisi pestä koneessa. Jos olen epävarma, pesen käsin (pesen muutenkin paljon pyykkiä käsin kun talon pyykkitupa on vähän hurja paikka), mutta virheitä on sattunut. En todellakaan jaksa ruveta lajittelemaan pyykkiä. Ei kiinnosta tarpeeksi. Se se vastaus on. Ei vaan kiinnosta. Pesen kaikki myös 60 asteessa.

Exän kanssa kumpikin pesi oman pyykkinsä. Exä myös siivosi. Tosin mä kyllä laitoin kaiken ruuan, koska ex ei osannut kokata sitten yhtään.

Vierailija
31/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole miehille mitään vaikeaa.

MIEHET eivät pese pyykkiä.

Pyykinpesu kuuluu naisille ja on naisten töitä.

Vierailija
32/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tässä nyt kyse siitä ettei mies osaa pestä pyykkiä vai mies ei osaa pyykkiä niin kuin nainen haluaa?

Eiköhän kaikille naisille kelpaa värinsä ja muotonsa pitäneet puhtaat vaatteet?

Intian noin miljardista asukkaasta puolet pesettävät vaatteensa jättimäisissä ulkoilmapesuloissa.

Ja kaikki pyykkääjät ovat miehiä. Kosmopoliittina ja antropologian asiantuntijana sinun luulisi tietävän tällaisenkin perusasian.

Miesvihainen öyhötyksesi on todella säälittävää.

Vierailija
33/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei edes anna minun pestä pyykkejään, koska onnistun aina kutistamaan kaiken.

N42

34/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tässä nyt kyse siitä ettei mies osaa pestä pyykkiä vai mies ei osaa pyykkiä niin kuin nainen haluaa?

Intian noin miljardista asukkaasta puolet pesettävät vaatteensa jättimäisissä ulkoilmapesuloissa.

Ja kaikki pyykkääjät ovat miehiä. Kosmopoliittina ja antropologian asiantuntijana sinun luulisi tietävän tällaisenkin perusasian.

Suorititko edes peruskoulun loppuun? Luetunymmärtämisesi taso on suorastaan huolestuttavaa. Vaihtoehtoisesti propagandan tuottamisesi on nolottavan huonoa. 

En ole kosmopoliitti enkä antropologian asiantuntija. Kumpanakaan en ole koskaan edes pyrkinyt esiintymään. 

Vierailija
35/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies just täytti koneen uudelleen lakanapyykkiä, kun itse olin ulkona kolaamassa lunta ja lisäämässä autoon jäähdytinnnestettä.

Vierailija
36/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorititko edes peruskoulun loppuun? Luetunymmärtämisesi taso on suorastaan huolestuttavaa. Vaihtoehtoisesti propagandan tuottamisesi on nolottavan huonoa. 

En ole kosmopoliitti enkä antropologian asiantuntija. Kumpanakaan en ole koskaan edes pyrkinyt esiintymään. 

Etpä tietenkään =)

Montakos koulutusta sinulla olikaan "melkein valmiina"?

Muistatko edes kaikkia provojasi mitä pillerihuuruissasi tänne kirjoittelet? Mitä kaikkea käytät saadaksesi pääsi noin sekaisin?

37/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä tietenkään =)

Muistatko edes kaikkia provojasi mitä pillerihuuruissasi tänne kirjoittelet? Mitä kaikkea käytät saadaksesi pääsi noin sekaisin?

Kaksi koulutusta melkein valmiina antropologiasta ja psykologiasta (molemmista vieläpä alahaara). En kuitenkaan sanoisi itseäni asiantuntijaksi kummassakaan, varsinkaan, kun en ehtinyt valmistumaan kummastakaan. Harva sanoisi.

Pitäisikö sinun lakata projisoimasta omia tekosiasi tai ajatuksiasi muihin ja keskittyä ihan omaan elämääsi? Vaikka sinä provoilisit tai vetelisit pillereitä kuinka, ei tarkoita että me muut teemme niin. 

38/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli-identiteettini taisi juuri kärsiä aloituksestasi, terveisin nainen jolta pyykinpesu aina unohtuu tai hana jää avaamatta tai ripustan väärin tai ei voi laittaa punaisia sukkia tuonne tai apuaa. Ongelman ratkaisu: elän yksin ja neuroottista miestä en vierelleni kaipaa :D

Vierailija
39/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pyykki koneeseen

2. Pesuaine koneeseen

3. Kone päälle

4. Kone pois päältä

5. Pyykki pois koneesta kuivumaan

Missä vaikeus?

Vierailija
40/63 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä tietenkään =)

Kaksi koulutusta melkein valmiina antropologiasta ja psykologiasta (molemmista vieläpä alahaara). En kuitenkaan sanoisi itseäni asiantuntijaksi kummassakaan, varsinkaan, kun en ehtinyt valmistumaan kummastakaan. Harva sanoisi.

Pitäisikö sinun lakata projisoimasta omia tekosiasi tai ajatuksiasi muihin ja keskittyä ihan omaan elämääsi? Vaikka sinä provoilisit tai vetelisit pillereitä kuinka, ei tarkoita että me muut teemme niin. 

Koska sinä ajattelit lopettaa paskaprovosi ja miesvihasi suoltamisen tälle palstalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi