Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella miehen kanssa, jolla on poikamiesvuosiltaan peräisin olevana "tyttöystävänä" pumpattava Barbara?

Vierailija
03.01.2017 |

Niin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat hyvin tekopyhiä tässä asiassa, miesten seksileluja pidetään säälittävien peräkamarinpojujen välineinä kun taas naiselle on vain kunniaksi jos sillä on mitä lie kaalimatoja ja perspalloja lipastossa.

Sen kun näkisi että joku nainen hankkisi pumpattavan Richardin, jossa sojottaisi sillo keskellä. Siihen voisin verratakin ja yhtä säälittävänä pitäisin naista.

Barbara on itsetyydytysväline siinä missä dildokin. Naisten itsetyydytykseen suhtaudutaan paljon myönteisemmin kuin miesten vastaavaan, esim. Maikkarin mainostauoilla näytetään hieromasauvoja mutta tekovaginoita ei ikinä.

Vierailija
22/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ex-tyttöystäväni halusi hankkia meill silloisen 'Tommy' - nuken leluksi, ei itselleen, vaan minulle akteissamme. Värinät takaani tekivät niin hyvää että muuten ei sopinut tulla ilman. Sinänsä noin ollen vain iso dildo moottorilla.... aikansa teki hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka naisten dildoista ym. "tekopyhyydestä" valittaa unohtaa sellaisen pikkuseikan, että naisen seksuaalisuus on ollut tabu aivan näihin päiviin saakka ja seksuaalisesti aktiivisia naisia on historiassa vainottu ties minä noita-akkoina, kun taas miehen runk kailut jne. on ollut aina itsestäänselvä miehuuden osa. Siksi kai näitä dildoja ja perskuulia nyt kai tunkee joka tuutista. Ei sillä että itse hyväksyisin, dildoa ei ole eikä tule ja yököttää ne mainokset, nämä on yksityisasioita ja henk. koht. tympii lukea niistä, MUTTA muiden pildenpärisyttimet ja tekopildet on mulle aivan sama jos mun ei tarvi nähdä tai kuulla niiden käytöstä.

Vierailija
24/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aivan absurdi ajatuskin ja olisi aika megalomaaninen turn off. Miksi ihmeessä pitää jotain niin kökköä ja huonoa roskaa kun voi ostaa ihan kunnon Fleshlightin tms välineen joka toimiikin hyvin tarkoituksessaan.

Vierailija
25/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin yhdelle kaverille joskus villeinä nuoruusvuosina sellainen lahjaksi yhdelle kaverimiehelle. Sisäpiiriläppää eli ihan vitsistä kyse.

Vierailija
26/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostettiin yhdelle kaverille joskus villeinä nuoruusvuosina sellainen lahjaksi yhdelle kaverimiehelle. Sisäpiiriläppää eli ihan vitsistä kyse.

Oliko tuossa vitsissä tarkoitus että hän säilyttää sen ikuisesti?

Vierailija
27/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että barbara on ollut oikeasti käytössä :D Tunnen parikin miestä, joilla on pumpattava barbara ihan vitsimielessä, enkä todellakaan usko, että kumpikaan olis sitä nukkea oikeasti pannut :D

Vierailija
28/28 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota se. Ongelma ratkaistu!