Jännimmät/omituisimmat tavat, joita olet kohdannut ihmisillä?
Shampoon vain laitetaan hiuksiin, eikä hangata tms. Eli suoraan kaadetaan pullosta tukkaan ja huuhdellaan samantien pois...
Käännetään alushousut väärinpäin jalkaan, jotta tulisi "uusi" puhdas pinta... Eli ei vaihdeta puhtaita alkkareita ollenkaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Pyykin huuhteluainetta pyykkien pesuun...
siis sitä huuhteluainetta laitetaan varsinaiseen pyykkiaine lokerikkoon, ei siihen omaan paikkaansa. Eli huuhteluaine olisi se puhdistava aine.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuttava (mies) aina peilistä ittensä nähdessään osottaa sormilla peiliin ja sanoo "looking good" ja iskee silmää. Kaupoilla matka pysähtelee jatkuvasti, ja joka ikisellä peilillä on pakko näin tehdä. :D
miun isällä oli tapana, onneksi vain kotosalla, mennä pelkissä boksereissa pullistamaan hauista peilin eteen ja sanoa "olen tarzan " .D
Tiskatessa laittaa aterimet väärin päin kuivaustelineeseen. Sitten kun tarvitsee haarukkaa, niin se piikkisotku vetää ne kaikki muutkin sieltä ja aterimet leviää ympäriinsä.
Aina kun laittaa ruokaa isomman satsin, niin jättää sen pöydälle yön yli. Ihan sama vaikka tekee sen kahdelta iltapäivällä. Illan mittaan saatetaan käydä monta kertaa keittiössä, muttei tuu mieleenkään laittaa ruokaa jääkaappiin. Sitten seuraavana päivänä pohditaan ääneen, onkohan se enää syömäkelpoista.
Tai sitten tehdään jotain kummallisia muovipussiviritelmiä, kun se herkästi pilaantuva maitotuote on pakko säilyttää huoneenlämmössä, vaikka jääkaappi on poltyhjä.
Kuka ihmeen käyttää alkkareita molemmin puolin??
No, minulla on aika omituinen tapa joka kiristää joskus siskoni hermoja (asumme yhdessä).
Teen luovaa työtä kotona ja ajatellessani kuuntelen musiikkia ja kävelen ympyrää olohuoneen ja keittiön "välillä". Joskus teen tätä tunninkin, yleensä päivittäin.
Yksi tuttu mies ei koskaan käyttänyt sukkia. Ei siis edes talvella kovilla pakkasilla. Ei tykännyt siitä, miltä ne tuntui. Itse taas mietin, että miltä tuntuu nahkakenkä jalassa ilman sukkaa ja villasukkaa talvella. Aika harmitonta, mutta outoa.
Ja muuan säilytti avattua ketsuppia huoneenlämmössä. Minä ja kaikki muut on aina säilyttäneet jääkaapissa.
Vanhempani taas säilyttävät leivät jääkaapissa. Minä en.. Kotoa pois muutettuani kämppikseni ei niitä jääkaappiin laittanut ja minusta se tuntui fiksummalta.
Ei se aina turhaa ole. Yleensä en käytä, mutta sähköistyviä vaatteita varten on hajustamatonta huuhteluainetta. Vanhempani eivät koskaan käyttäneet huuhteluainetta koska se kuulemma pilaa vaatteet. Kotona asuessa lukuisia vaatteita jäi minulta kaapin pohjalle koska niitä ei voinut käyttää sähköisyyden takia. Omassa kodissa päädyin kokeilemaan niihin huuhteluainetta ja ongelma ratkesi. Hajustetut huuhteluaineet laittaisin tähän turhaan kategoriaan, käry kun on hirveä ja sen haistaa ihan liian kaukaa.