Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en pysty unohtamaan että mies petti mua vaikka kuinka yritän!

Vierailija
14.03.2006 |

jos se ois pettäny mua " normaalin" ihmisen kanssa ehkä unohtaisin mut jonkun 18v teinin...en osaa jättää miestä!miten teen sen?!auttakaa!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni jäisi kiinni pettämisestä, en haluaisi tavata häntä enää ikinä ja piste.

Vierailija
22/25 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin vastaisin automaattisesti, että jätä se sika jne., mutta oikeasti on olemassa myös se toinen vaihtoehto. Tärkeintä on tietenkin se mitä itse HALUAT. Jos et halua suhdetta enää jatkaa, thats it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pikahaun Googlella. Kontulaa on haastateltu esim. City-lehteen, jossa puhutaan pettämisestä. Hän ei mainitse MITÄÄN uusintatodennäköisyydestä.

Samoin Haavio-Mannila jättää Ilta-Sanomissa mainitsematta MITÄÄN uusintatodennäköisyydestä.

Muuten Google ei juuri auttanut. Hakusanoina käytin " Osmo Kontula pettäminen" ja " Haavio-Mannila pettäminen" .

Että josko tarkempaa informaatiota saisi?

Vierailija
24/25 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää ihan ihan varmasti uudestaankin, kun kerrn sulta anteeksi ekankin kerran saa! kulman takan odottaa sun arvoinen mies! älä jää pilaamaan elämääsi! mies on edelleen isä vauvalle, ei se muutu mihinkään. jätä miehesi!!! laita mies tajuumaan mitä teki, se kärsii, kun sut menettää, et sinä kärsi, sinä pääset menemään pettäjän luota!!!

Vierailija
25/25 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee heilläkin jauhot kurkkuun jos oma mies joskus eksyy vieraisiin. Kumma että muuten ollaan valmiita uhraamaan kaikki lapsen eteen, mutta se unohtuu että lapsella on oikeus kasvaa molempien vanhempien kanssa.

Ihan mielenkiinnosta, onko kukaan koskaan kuullut avioliitosta (lasten kera) joka olisi kaatunut yhteen pettämiseen????????????????

Harva mies vaihtamalla paranee.