Sain mieheltä parhaan joululahjan: uuden vauvan masuun vielä yli nelikymppisenä :)
Ei kyllä yritetty tehdä vauvaa, kun talous ja elämä muutenkaan ei ole ihan parhaassa kunnossa, mutta onhan se aina ihanaa kun on uusi vauva tulossa. Meille tämä vauva tuo toivoa paremmasta huomisesta ja kyllä maailmaan vielä lapsia mahtuu, tänne Suomeen ainakin!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Montako lasta on ennestään?
Neljä. Vanhin 11, nuorin 4 vuotta. Ap
Hyi, yli nelikymppisten ei kyllä enää pitäis harrastaa seksiä
Sä oikeasti haluat kuunnella uhmaikäisen/murkkuikäisen kiukuttelua samaan aikaan kun kuumat aallot kastelee sun paidan ja ite meinaat revetä oloihisi? Onnea vaan! Vauvan saaminen on paras tapa pilata hyvin toimiva parisuhde.
inhorealisti
Paras lahja ... ei mitään muuta keksinyt?
Lapsi ei kyllä tuo leipää pöytään mutta tekemistä kyllä riittää...
Voi luoja mitä lässytystä. Onnea kuitenkin vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teidän tulot on?
Aika pienet. Mies on ansiosidonnaisella ja mä aloitin syksyllä opiskelun uuteen ammattiin. Opinnot tietysti täytyy nyt jättää, mikä on harmi kun olen aina tähän ammattiin halunnut. Jään varmaan sitten kotihoidontuelle taas. Ap
En kyllä ymmärrä yhtään että vanha, mummoikäinen ihminen ei älyä käyttää ehkäisyä, ei tuon ikäisen pitäisi enää lisääntyä!
Miksi miehesi edes keksi syöttää sinulle vauvan? Kannibalismia ehkä pahimmassa muodossa - pedokannibalismia.
Onnea uudesta lapsesta! Olen itsekin saanut kuopukseni yli nelikymppisenäkin. Miksi ihmiset ilkeilemällä toiselle? Haloo- positiiviset voimat peliin!
Kaikkea hyvää sinulle ja koko perheelle!!
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä lahja!
Upeeta, kaks tuilla elävää luuseria copypeistaantuu. Taas kerran.
Ööh, siistii.
Koska lapsi sai alkunsa ja koska teit raskaustestin? Meilläkin pupuiltiin jouluaattona mutta en ole vielä tehnyt testiä. Toivon kuitenkin lahjaa itsekin! Alavatsa on kokoajan kipeä. Minkälaisia oireita sulla?
Naurettava provo. Vai uskoa parempaan huomiseen.... Mitäs ne 4 edellistä toi?
Oo masuasukki! <3