Miehelläni on HIV, kysy niin vastaan!
Aiheeseen kun liittyy paljon ennakkoluuloja. Minulla ei ole eli olen negatiivinen.
Kommentit (39)
Tietääkö miehesi keneltä sai tartunnan?
26: ei, hän ei tiedä varmuudella.
Tunnettako muita hiv-positiivisia?
Kauan se hiv kytee saunassa? Jos käy vieraita joilla se on meillä saunassa niin milloin uskaltaa mennä taas itse saunaan?
Heippa..meillä sama tilanne miehellä pos ja itse olen neg..miten lapsen saanti voi tapahtua ilman ettö tarttuu minuun?
Olet negatiivinen ihminen ja toivon, että saat pian jotakin positiivista elämääsi. Hiv positiivisten äitien lapsi saattaa hyvinkin selvityä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö miehesi keneltä sai tartunnan?
Anopiltaan joka sai sen mieheltään.
Huolissaan kirjoitti:
Heippa..meillä sama tilanne miehellä pos ja itse olen neg..miten lapsen saanti voi tapahtua ilman ettö tarttuu minuun?
Helppo homma. Tee lapsi terveen miehen kanssa ja valehtele miehellesi että lapsi on hänen. Niin moni muukin nainen tekee.
Miten tästä tuleekin mieleen nainen joka söi talidom pillereitä koska ei osannut neuloa lapsen villapaitoihin hihoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä maasta mies on kotoisin? Hiv-lääkitys on todella kallista meille veronmaksajille. Käykö miehesi töissä?
Jännä muuten, että hiv-lääkitys on täysin ilmainen potilaalle, toisin kuin kaikki muut lääkkeet. Potilaista suurin osa on ulkomaalaisia.
Kyseessä on yleisvaarallinen sairaus, joten hoito on ilmaista. Myös C-hepatiittilääkkeet on potilaalle ilmaisia. HIV-lääkityksen ansiosta monilla virustaso on niin alhainen ettei tartuntariskiä käytännössä ole. Tämä on siis myös sivullisten etu ettei kenelläkään lääkitys kariudu rahaongelmiin. Jos kateeksi käy niin voithan hankkia itsellesi vaikka HIV:in niin saat ne ilmaiset lääkkeet.
Ja jos et viitsi hankkia HIViä, niin hanki krooninen verenpainetauti. Siitäkin saa tietyin ehdoin 65 prosentin korvauksen lääkkeistä. Plus monesta muusta sairaudesta.
Yleisin syy nykypäiväivänä saada hiv on narkkaus. Miksi seurustelet moisen hullun kanssa? En ikinä seurustelisi narkkarin kanssa kun ovat arvaamattomia sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisin syy nykypäiväivänä saada hiv on narkkaus. Miksi seurustelet moisen hullun kanssa? En ikinä seurustelisi narkkarin kanssa kun ovat arvaamattomia sekopäitä.
Mulla sama yh äitien suhteen. iyH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama yh äitien suhteen. iyH
Harvemmin niillä hiv on , mutta muuten melko tautisia kyllä.
Muakin kiinnostaa, että onko teillä lapsihaaveita? Jos on, toteutetaanko ne keinohedelmöityksenä? Menevätkö ne omasta pussista vai maksaako kunnallinen?
Uskomatonta miten ihmisillä voi olla näin takapajuisia käsityksiä Hiv:stä ja sen leviämisestä. Muillakin ihmisillä voi olla kyseinen tauti kuin vain narkomaaneilla, homoilla, mustilla tai prostituoiduilla.