Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni on HIV, kysy niin vastaan!

Vierailija
03.01.2017 |

Aiheeseen kun liittyy paljon ennakkoluuloja. Minulla ei ole eli olen negatiivinen.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten ihmisillä voi olla näin takapajuisia käsityksiä Hiv:stä ja sen leviämisestä. Muillakin ihmisillä voi olla kyseinen tauti kuin vain narkomaaneilla, homoilla, mustilla tai prostituoiduilla.

Vierailija
22/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kysymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi keneltä sai tartunnan?

Vierailija
24/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: ei, hän ei tiedä varmuudella.

Vierailija
25/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettako muita hiv-positiivisia?

Vierailija
26/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap sinäkin mies?

Vierailija
27/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotteko tehdä lapsia?

Vierailija
28/39 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan se hiv kytee saunassa? Jos käy vieraita joilla se on meillä saunassa niin milloin uskaltaa mennä taas itse saunaan?

Vierailija
29/39 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa..meillä sama tilanne miehellä pos ja itse olen neg..miten lapsen saanti voi tapahtua ilman ettö tarttuu minuun?

Vierailija
30/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet negatiivinen ihminen ja toivon, että saat pian jotakin positiivista elämääsi. Hiv positiivisten äitien lapsi saattaa hyvinkin selvityä elämässä.

Vierailija
31/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö miehesi keneltä sai tartunnan?

Anopiltaan joka sai sen mieheltään.

Vierailija
32/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolissaan kirjoitti:

Heippa..meillä sama tilanne miehellä pos ja itse olen neg..miten lapsen saanti voi tapahtua ilman ettö tarttuu minuun?

Helppo homma. Tee lapsi terveen miehen kanssa ja valehtele miehellesi että lapsi on hänen. Niin moni muukin nainen tekee.

Vierailija
33/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä tuleekin mieleen nainen joka söi talidom pillereitä koska ei osannut neuloa lapsen villapaitoihin hihoja?

Vierailija
34/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä maasta mies on kotoisin? Hiv-lääkitys on todella kallista meille veronmaksajille. Käykö miehesi töissä?

Jännä muuten, että hiv-lääkitys on täysin ilmainen potilaalle, toisin kuin kaikki muut lääkkeet. Potilaista suurin osa on ulkomaalaisia.

Kyseessä on yleisvaarallinen sairaus, joten hoito on ilmaista. Myös C-hepatiittilääkkeet on potilaalle ilmaisia. HIV-lääkityksen ansiosta monilla virustaso on niin alhainen ettei tartuntariskiä käytännössä ole. Tämä on siis myös sivullisten etu ettei kenelläkään lääkitys kariudu rahaongelmiin. Jos kateeksi käy niin voithan hankkia itsellesi vaikka HIV:in niin saat ne ilmaiset lääkkeet.

Ja jos et viitsi hankkia HIViä, niin hanki krooninen verenpainetauti. Siitäkin saa tietyin ehdoin 65 prosentin korvauksen lääkkeistä. Plus monesta muusta sairaudesta.

Vierailija
35/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin syy nykypäiväivänä saada hiv on narkkaus. Miksi seurustelet moisen hullun kanssa? En ikinä seurustelisi narkkarin kanssa kun ovat arvaamattomia sekopäitä. 

Vierailija
36/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisin syy nykypäiväivänä saada hiv on narkkaus. Miksi seurustelet moisen hullun kanssa? En ikinä seurustelisi narkkarin kanssa kun ovat arvaamattomia sekopäitä. 

Mulla sama yh äitien suhteen. iyH

Vierailija
37/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama yh äitien suhteen. iyH

Harvemmin niillä hiv on , mutta muuten melko tautisia kyllä.

Vierailija
38/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap itsekin mies?

Vierailija
39/39 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, että onko teillä lapsihaaveita? Jos on, toteutetaanko ne keinohedelmöityksenä? Menevätkö ne omasta pussista vai maksaako kunnallinen?