Olen yskinyt nyt viikon yötäpäivää enkä jaksa enää
Tämä on virallinen ilmoitus.
Helvetti sentään! Pää on sekaisin luokattoman huonosta nukkumisesta.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Lääkäristä saat reseptillä yskänlääkettä joka oikeasti auttaa
Paitsi että niitä vanhoja kunnollisia ei voi enää myydä, sillä hampparit käyttävät niitä huumeina.
Itse olen lapsena saanut sellaista jossa oli efedriiniä, kodeiinia ja oopiumia ym.
Ei yskittänyt yhtään.
Itsenäisyyspäivän tienoilla oli pieni kuume, sen jälkeen yskinyt limaa ja nokka tukossa. Nyt melkeen kk myöhemmin tuntuu että alkaa mennä ohi.
Voi olla myös poskiontelotulehdus. Itse yskin yötä päivää kuukauden ajan eikä mikään yskänlääke helpottanut (ei edes Codesan comp). Yskänpuuskat olivat niin pitkiä ja rajuja, että oksensin kerran autoonkin kun en saanut yskänpuuskaa loppumaan. Kiva juttu etenkin kun ajoin samalla autoa... Siltä istumalta marssin lääkäriin, joka löysi lievän poskiontelotulehduksen. Ei mennyt ekalla lääkekuurilla ohitse vaan vaadittiin kaksi kuuria.
Joten kävisin lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös poskiontelotulehdus. Itse yskin yötä päivää kuukauden ajan eikä mikään yskänlääke helpottanut (ei edes Codesan comp). Yskänpuuskat olivat niin pitkiä ja rajuja, että oksensin kerran autoonkin kun en saanut yskänpuuskaa loppumaan. Kiva juttu etenkin kun ajoin samalla autoa... Siltä istumalta marssin lääkäriin, joka löysi lievän poskiontelotulehduksen. Ei mennyt ekalla lääkekuurilla ohitse vaan vaadittiin kaksi kuuria.
Itselläni oli vielä pari viikkoa sitten tuo yskä.
Minulle ei tule poskiontelojen tulehduksia.
Yskä oli kuitenkin hirmuinen, eli tuo virustyyppi näyttää aiheuttavan sitä.
Kuukauden kesti kaikkiaan, mutta sen jälkeen taas asiat hyvin.
Mulle määrättiin panacodia yö yskimiseen. Juu auttoi, mutta tuli myös sivuvaikutuksia :D
en jaksa myöskään mennä lääkäriin. Voinko ottaa ääninäytteen yskästäni, lähettää sen Diacoriin ja saada paluupostissa infon sähköisestä reseptistä lähiapteekkiin, josta fillarilähetti voisi sen hakea?
Vierailija kirjoitti:
en jaksa myöskään mennä lääkäriin. Voinko ottaa ääninäytteen yskästäni, lähettää sen Diacoriin ja saada paluupostissa infon sähköisestä reseptistä lähiapteekkiin, josta fillarilähetti voisi sen hakea?
Juu sitten kun lääkäripalvelut on korvattu diagnoosirobotilla.
Täällä myös yskitään toista viikkoa. Ilmeisesti liittyy nyt liikkuviin lenssuihin tuo raju yskä.
Mykoplasma? Sitä on ollut liikkeellä ja paranee antibiooteilla. Mene lääkäriin, ei se täällä auta arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli vielä pari viikkoa sitten tuo yskä.
Minulle ei tule poskiontelojen tulehduksia.
Yskä oli kuitenkin hirmuinen, eli tuo virustyyppi näyttää aiheuttavan sitä.
Kuukauden kesti kaikkiaan, mutta sen jälkeen taas asiat hyvin.
Ei minullekaan tullut poskiontelotulehduksia. Koskaan aikaisemmin ei ole ollut poskionteltulehduksia ennen kuin tuolloin 39-vuotiaana.
t. vastaaja nro 8
Ei mittä lääkäri ol kaupunkis?