Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihotautilääkäri loukkasi

Vierailija
02.01.2017 |

Menin ihotautilääkärille näyttämään kasvojeni reunoilla olevaa karheaa ihottumaa. Sain reseptillä voidetta, joka auttoi. Mutta... Tutkiessaan kasvojani lääkäri kommentoi vanhoja aknearpiani. Kuulemma on olemassa laserkäsittelyjä, jotka voisivat auttaa. Lääkäri puhui arvistani ja niiden hoidosta pitkän tovin, vaikka minä en ottanut asiaa esille.

Tiedän, että omalla tavallaan lääkäri halusi varmaan auttaa, mutta silti käynnistä jäi jotenkin paha maku suuhun. Minä en ottanut arpiasiaa esille, mutta lääkäri puhui niistä ummet ja lammet. Yleensä ihmiset eivät kommentoi arpiani mitenkään, mutta nyt minulla on tunne, etten voi poistua edes kotoa arpien takia. Miksi lääkärit ovat niin tökeröitä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Minuakin loukkasi kerran, epäili jotain sieni infektiota vaikka minulla on sle! Ai kauhee.

Vierailija
2/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä herkkänahkainen! Miksi annat yhdelle lääkärille niin paljon valtaa mielessäsi, että alat skitsoilla arvista, kun et ole sitä ennenkään tehnyt??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota itseesi, sanoithan itsekin että lääkäri halusi varmasti vain auttaa eikä muut ole kommentoineet negatiivisesti. Elämä helpottuu kummasti kun ei jää joka asiaan roikkumaan :) hyvää uutta vuotta!

Vierailija
4/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vain halusi kertoa että apua on saatavilla, jos sitä tarvitset. Akne on arka asia, johon ei aina helposti kehdata hakea apua ja sä olit kuitenkin ihotautilääkärillä näyttämässä naamaasi...

Vierailija
5/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä herkkänahkainen! Miksi annat yhdelle lääkärille niin paljon valtaa mielessäsi, että alat skitsoilla arvista, kun et ole sitä ennenkään tehnyt??

Tilanne oli mielestäni outo. Arvet eivät olleet käyntini syy, joten siksi mielestäni on outoa, että lääkäri puhui niistä niin pitkään ja paljon. Mielestäni hän olisi voinut ottaa asian esille jotenkin toisella tavalla.

ap

Vierailija
6/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHOTAUTIlääkäri halusi auttaa sinua. Hän ei puhunut loukatakseen sinua, vaan auttaakseen.

Harmi, että pahastuit, koska hänen tarkoituksensa oli hyvä. 

Vierailija
7/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullon oikeus sun tunteisiin.

Vierailija
8/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHOTAUTIlääkäri halusi auttaa sinua. Hän ei puhunut loukatakseen sinua, vaan auttaakseen.

Loukkasipa kuitenkin. Arpeni ovat minulle melkoisen arka paikka, vaikka yleensä muut eivät niitä kommentoikaan. Nyt sitten ajattelen vain tuota lääkärikäyntiä ja sitä, että ilmeisesti kaikki pitävät arpiani kuvottavina, kun lääkärikin puhui niistä ummet ja lammet (vaikka en edes kysynyt asiasta).

- ap

Vierailija
9/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ongelma, jota häpeät ja pahastut kun siihen puututaan. 

Lääkärihän vain kertoi, että ongelmaasi on olemassa parannuskeino. 

Vierailija
10/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkasipa kuitenkin. Arpeni ovat minulle melkoisen arka paikka, vaikka yleensä muut eivät niitä kommentoikaan. Nyt sitten ajattelen vain tuota lääkärikäyntiä ja sitä, että ilmeisesti kaikki pitävät arpiani kuvottavina, kun lääkärikin puhui niistä ummet ja lammet (vaikka en edes kysynyt asiasta).

- ap

No jos ne ovat sinulle arka paikka, ehkä se näkyy jo ulospäinkin, ja juuri siksi lääkäri otti asian puheeksi!!!

Vierailija
11/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri haluaa markkinoida omia palvelujaan.

Vierailija
12/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

no miksi et pahastumisen sijasta mene j a laseroi niitä arpia pois kun se on mahdollista ja kun asia sinua kuitenkin vaivaa. Eikö olisi helpompi olla ilman arpia? Multa on laseroitu maksaläiskät pois ja olin sen jälkeen kuin eri ihminen, suosittelen siis! Itsetunto paranee huimasti kun ulkonäkö paranee

Vierailija
13/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka asia loukkaa niin kauan kuin siitä ei voi puhua. Jos siitä puhuu niin kohta se ei ole arka.

Vierailija
14/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri myy tuotteita ja palveluita, siksi.

Minullekun kauoataan likinäköisyyteen laserleikkausta jika kerta, kun köyn silmälääkärillä.

Ap.n lääkäri ei ollut asiallinen, koska puhui ilmeisen pitkään aknesta, kun potilaalla oli eri syy käyntiin. Maininta olisi riittänyt.

Vierailija
15/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lääkärit osaavat loukata pahemminkin. Oliko tuo nyt edes loukkaus? Ei mielestäni.

Vierailija
16/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri myy tuotteita ja palveluita, siksi.

Minullekun kauoataan likinäköisyyteen laserleikkausta jika kerta, kun köyn silmälääkärillä.

Ap.n lääkäri ei ollut asiallinen, koska puhui ilmeisen pitkään aknesta, kun potilaalla oli eri syy käyntiin. Maininta olisi riittänyt.

...sorry kirj.virheet..

Vierailija
17/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, se lääkäri haluaa vaan uusia maksavia asiakkaita. Se näki niissä arvissa vaan rahaa. Ajattele lääkäriä ahneena paskiaisena.

Vierailija
18/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

no miksi et pahastumisen sijasta mene j a laseroi niitä arpia pois kun se on mahdollista ja kun asia sinua kuitenkin vaivaa. Eikö olisi helpompi olla ilman arpia? Multa on laseroitu maksaläiskät pois ja olin sen jälkeen kuin eri ihminen, suosittelen siis! Itsetunto paranee huimasti kun ulkonäkö paranee

Ehkä menenkin joskus, mutta tuon tökerön ja asiattoman lääkärin vastaanotolle en enää mene. Se olisi voinut sanoa vaikka "sulla on näköjään vähän arpea tuossa. Häiritseekö asia sinua itseäsi?" Jos olisin vastannut myöntävästi, sitten lääkäri olisi voinut mainostaa niitä laserkäsittelyjään.

Miksi jopa ihotautilääkärit ovat niin epähienotunteisia?

Vierailija
19/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärinä minulla on tapana kertoa potilaalleni, jos tutkimuksen aikana havaitsen jotakin poikkeavaa, vaikka se ei liittyisikään tutkittavaan tai hoidettavan vaivaan. Ja samalla kerron, mitä sille voi/kannattaa tehdä. Yleensä ovat jotain tyriä, luomia.. Yleensä ovat potilaat tyytyväisiä.

Vierailija
20/28 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri haluaa markkinoida omia palvelujaan.

Tämä on itse asiassa varmaan lähellä totuutta.

- ap