Kaverini poikaystävä tykkää musta ja mä siitä.
Sanotaan nyt tätä poikaystävää vaikka Joniksi.
Joni on seurustellut jo kolme kuukautta parhaan kaverini Millan (keksitty nimi) kanssa ja nyt Joni meni tunnustamaan tykkäävänsä musta. Pahinta tässä on se, että mäkin tykkään siitä. En siis oke tunnustanut sitä Jonille, koska en missään nimessä halua loukata Millan tunteita. Mitä mä oikein teen? Kerron Millalle mitä Joni sanoi vai pidänkö vaan turpani kiinni ja yritän tukahduttaa tunteeni Joniin.
Kommentit (14)
Keskenkasvuisten pulmat kuuluu demi-palstalle...
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt tuli väärä palsta. Se oli d-e-m-i, eikä tää, missä on vain äkäisiä vanhoja akkoja.
Voi kiitos, kun tavasit palstan minulle. En kuitenkaan ole enään mikään pikkuteini, jota te minun luulette olevan. Ihan täysikäisiä tässä ollaan....
Vierailija kirjoitti:
Keskenkasvuisten pulmat kuuluu demi-palstalle...
Mielestäni 23 vuotias ei ole keskenkasvuinen vai olenko väärässä? Koskakohan sitä sitten on täyskasvuinen?
Vierailija kirjoitti:
Ala-aste on rankkaa. :(
Niin oli silloin aikoinaa...
No vittu ole sitten hiljaa ja käy baarissa bongaamaan miehiä niin eiköhän siinä joku Joni unohdu.
Jos nykyään aikuisetkin ovat tuollaisia, en ehkä halua elää tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nykyään aikuisetkin ovat tuollaisia, en ehkä halua elää tässä maailmassa.
En minäkään. Hui kauhia onkoha toi likka vähä jälkeenjäänyt...
Mäkin tykkään suurimmasta osasta mun kavereiden poikaystävistä ja nekin tykkää musta. Onneksi näin, niin on paljon mukavampaa nähdä porukalla, kun sitten niiden kanssa joiden poikaystäviä en voi sietää.
Heikkolahjaisia on tänään paljon palstalla liikenteessä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt tuli väärä palsta. Se oli d-e-m-i, eikä tää, missä on vain äkäisiä vanhoja akkoja.
Voi kiitos, kun tavasit palstan minulle. En kuitenkaan ole enään mikään pikkuteini, jota te minun luulette olevan. Ihan täysikäisiä tässä ollaan....
Joo, just täytit eilen 18, onneksi olkoon. Onko siiderikännit jo vedetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, just täytit eilen 18, onneksi olkoon. Onko siiderikännit jo vedetty?
Kiitos kysymästä onhan sitä jo useammatkin kännit jo vedetty :) Ja kuinkakohan vanha sinä mahdoitkaan olla?
No panehan sitä Jonia sitten oikein kunnolla jos siitä kerran tykkäät. Ei Millan tarvii siitä tietää yhtään mitään.