Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet kun kuulet jonkun jääneen pois työelämästä lopullisesti?

Vierailija
02.01.2017 |

Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauha hänen sielulleen.

Vierailija
2/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen. Itse jäin pois työelämästä 73- vuotiaana. Oman arvion mukaan pari vuotta liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että on saanut burn outin tai on rikastunut/ mennyt rikkaisiin naimisiin. Tiedän molempia.

Vierailija
4/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se hauskuus alkaa!

Siskoni jäi pois työelämästä 45v iässä. Nyt elelee tehden kaikenlaista kivaa pikkusälää tai sitten vain nauttii sijoituksistaan. Vapaa tekemään mitä tahansa. Vähän olen kateellinen, itse en uskalla.

Vierailija
5/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmeempiä, toivottavasti voi hyvin.

Vierailija
6/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai eläkkeelle jääminen tai kuoleminen jätetään pois laskuista? Aattelin, et joku vapaaehtoisesti ja ennen eläkeikää lähtee pysyvästi pois.

(viestin nro 3 kirjoittanut)

Vierailija
7/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Voittanut paljon rahaa. Toivon joka päivä, että saisin jostakin niin paljon rahaa, että mies saisi jäädä kotiin. Tekee järkyttävästi töitä pienen palkan eteen. Pelkään joka päivä et tapahtuu jotain hireveetä. Työ ei ole sen arvoista, että terveys menee. Aina tulee töistä puolikuolleena, ja lysähtää sohvalle. Taas aamulla rättipoikki töihin.

Vierailija
8/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen, että olisiko tuo sairastunut niin, ettei voi töitä tehdä.

Vierailija
9/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Voittanut paljon rahaa. Toivon joka päivä, että saisin jostakin niin paljon rahaa, että mies saisi jäädä kotiin. Tekee järkyttävästi töitä pienen palkan eteen. Pelkään joka päivä et tapahtuu jotain hireveetä. Työ ei ole sen arvoista, että terveys menee. Aina tulee töistä puolikuolleena, ja lysähtää sohvalle. Taas aamulla rättipoikki töihin.

Etkö sinä voisi elättää miestäsi? Meillä minä olen töissä ja mies kotona, ettei rasitu...

Vierailija
10/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia herättää?

Että fiksu ihminen elänyt säästeliäästi ja sijoittanut ylimääräiset. Nyt on sitten aikaa nauttia elämästä. Tähän pyrin itsekin.

Vierailija
11/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aikoo nauttia elämästä eikä kuolla sorvin ääreen.

Vierailija
12/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä voisi elättää miestäsi? Meillä minä olen töissä ja mies kotona, ettei rasitu...

Mun 1500e/bruttopalkalla ei kahta elätetä, kun vuokrakin on jo 750e/kk.