Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karmea ero, jännittää uusi suhde ja mahdollisuus rakkauteen

Vierailija
02.01.2017 |

Onko kohtalotovereita?
Minulla 2vuotta karmeasta avioerosta, eroa haudoin jo 5 vuotta ennen sitä. Nyt olen ollut puolisen vuotta "markkinoilla" mutta huomaan käyttäytyväni tosi julmasti miehiä kohtaan. Ihan vaan siksi, ettei kukaan tai mikään menisi pidemmälle.. mutta kaipaan kumppania ka kärsin tästä ja haluaiaisin todella löytää arvoiseni kumppanin ja puolison ja jättää menneet jo unholaan. Mitä vinkkejä teillä on?
Olen nyt yrittänyt miettiä käytöstäni ja pysähtyä.. ja miettiä.millaista kohtelua itselleni sallin... ja miten minun pitäisi kohdella myös kumppaniani.. miten tämä on näin hankalaa.. :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kohtalotovereita?

Minulla 2vuotta karmeasta avioerosta, eroa haudoin jo 5 vuotta ennen sitä. Nyt olen ollut puolisen vuotta "markkinoilla" mutta huomaan käyttäytyväni tosi julmasti miehiä kohtaan. Ihan vaan siksi, ettei kukaan tai mikään menisi pidemmälle.. mutta kaipaan kumppania ka kärsin tästä ja haluaiaisin todella löytää arvoiseni kumppanin ja puolison ja jättää menneet jo unholaan. Mitä vinkkejä teillä on?

Olen nyt yrittänyt miettiä käytöstäni ja pysähtyä.. ja miettiä.millaista kohtelua itselleni sallin... ja miten minun pitäisi kohdella myös kumppaniani.. miten tämä on näin hankalaa.. :)

No, ehkä sä et ole ihan valmis vielä?

Vierailija
2/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. ihan mukavat tyypit pyytää treffille ja mä mielessäni näen jo kaukaa että ei kannata. Sitten vastailen jotain epämääräistä tai häviän kuvioista... mutta jotenkin liitän tuon siihen että jos lyö hanskat tiskiin ei tarvii pettyä. Miten voisin oppia uskaltamaan..??

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ole läheskään valmis vielä.

Hanki joku kiva uus harrastus, mihin voit hukuttaa aikaa ja saat haavasi parannettua.

Vierailija
4/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiettä.. harrastuksia mulla on.. mutta ei sitä kumppania. Ehkä mä sitten ajattelen että nyt on miehetön aika eli man-ban.

Ap

Vierailija
5/5 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi auttaa, jos käyt muutamassa terapiaistunnossa. Sieltä voit saada parempia keinoja noiden ongelmiesi työstämiseen, kuin mitä täältä netistä. Maksaa jonkun verran, mutta enemmän maksaa turhille treffeille meneminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi