Naiset, jos teille tulisi ero niin paiskoisitteko miehen tavarat ikkunasta pitkin katuja?
Kommentit (46)
Naarmuttaisin naisen auton avaimillani jos paiskoisi tavaroitani pihalle.
En todellakaan paiskisi. Myös eroaja ansaitsee omaisuuden suojan. Haluan, että myös omat tavarani ovat kotona turvassa.
En tietenkään. Tosin voisin tehdä jotain muuta mahtavaa pikkujäynää: mies todennäköisemmin jäisi tähän taloon ja itse joutuisin muuttamaan. Voisin "unohtaa" pussillisen katkarapuja vaatekomeroon, paskantaa vessanpytyn vesisäiliöön tai jotain muuten vai kiusaa.
Mutta ei, en heittelisi tavaroita ympäri pihoja.
Tietenkin paiskoisin enkä päästäisi enää sisälle taloon. Siinä vaiheessa ukko saisi minun puolestani nukkua vaikka katuojassa.
Minusta tuo mainos levittää naisvihaa lietsovia stereotypioita.
Joskus kun olin exälle vihainen kun ryyppyreissu venähti, heitin sen vaatteet parvekkeelta alas. Hihitteli vielä nähdessään ne että jollakin asiat huonosti. Kunnes näki ne lähempää...
Ajatuksena hassu, kun asumme isossa omakotitalossa, ja autotiellekin on hieman matkaa. Olisi aikamoinen heittely jos puolet omaisuudesta pitäisi sinne saada. Mutta joo, eipä se muutenkaan mitään kypsän ihmisen käytöstä olisi, joten en tekisi, vaikka pystyisin.
Riippuu mistä syystä ero. Joku kipakka riita toisesta naisesta niin ehkä. Luultavimmin pakkaisin jätesäkkeihin ja pihalle. Lukot vaihtoon. Ja lomalle.
Tänään erosin,enkä minä nyt ala täällä mitään paiskomaan
Onhan näitä eroja ja tavaroitakin olen paiskonut ikkunoista. Mutta nuo oli joskus nuorempana ja sai olla aika varma jos eroamiseen liittyi, jotain tuollaista niin tunteet oli vielä niin vahvat toista kohtaan että pian oltiiin taas yhdessä.
Ja vaikka itse liitän nuo jutut nuoruuteen, niin kyllä vastaavaa esiintyy vanhemillakin ihmisillä. Eräskin pariskunta, jonka kummakin osapuolen ystävä olen, on eronnut moneen kertaan näyttävästi ja joskus kun oli isompi ero episodi takana, niin ystävän, joka tuntee myös pariskunnan hyvin, kanssa aloimme arvuutella kuinka pian nämä ovat taas yhdessä. Myöhästyimme pari oli jo yhdessä kun asiaa pohdimme.
Tuntuu että nämä "erot" menevät yhä rankemmiksi. Vammoja on jo tullut ja pelkään että vielä pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Tosin voisin tehdä jotain muuta mahtavaa pikkujäynää: mies todennäköisemmin jäisi tähän taloon ja itse joutuisin muuttamaan. Voisin "unohtaa" pussillisen katkarapuja vaatekomeroon, paskantaa vessanpytyn vesisäiliöön tai jotain muuten vai kiusaa.
Mutta ei, en heittelisi tavaroita ympäri pihoja.
Pakkoko sun on muuttaa jos talo molempien nimissä?
Meille tuli ero, kun selvisi, että miehellä olikin toinen nainen. Kävin paiskomassa miehen kamat tämän hänen iäkkään "uuden" akkansa oven taakse.
En. Olen ihan liian laiska siihen hommaan.
Aina ihaillut, kun naapurin rouvaa "siivoaa" ja "tuulettaa" miehen komeroita. Ihmettelen, ettei tänä jouluna ole ollut tarvetta. Itsenäisyyspäivänä oli suursiivous menossa. Juu, miehen mersukin sai vähän uutta väriä.
Aika kuumakalle tuo naapurin täti, mies on taas sellainen lepposa seuramies. On esim sammunut toisen naapurin sohvalla muutaman kerran, niin omaisuus on pitkin pihoja. Olen yllättänyt tämän miehen kesällä meidän pihakeinusta päikkäreiltä. Joskus se ajelee nurmikkoa(tai lumitöitä, lakasee katuakin tarvittaessa) tuntitolkulla ja kyselee tarviiko naapurit apua, hänellä on aikaa, kun "rouva on pikkasen tulisieluinen tänään, ei kotiin voi mennä".
Olen saanut oman osani tuosta rouvan raivosta, kun kerran autan tyhmää miestä piiloutumaan. No, kyllähän meidän pihakeinussa on hyvä kölliä, en häädä pois.
Vierailija kirjoitti:
Aina ihaillut, kun naapurin rouvaa "siivoaa" ja "tuulettaa" miehen komeroita. Ihmettelen, ettei tänä jouluna ole ollut tarvetta. Itsenäisyyspäivänä oli suursiivous menossa. Juu, miehen mersukin sai vähän uutta väriä.
Aika kuumakalle tuo naapurin täti, mies on taas sellainen lepposa seuramies. On esim sammunut toisen naapurin sohvalla muutaman kerran, niin omaisuus on pitkin pihoja. Olen yllättänyt tämän miehen kesällä meidän pihakeinusta päikkäreiltä. Joskus se ajelee nurmikkoa(tai lumitöitä, lakasee katuakin tarvittaessa) tuntitolkulla ja kyselee tarviiko naapurit apua, hänellä on aikaa, kun "rouva on pikkasen tulisieluinen tänään, ei kotiin voi mennä".
Olen saanut oman osani tuosta rouvan raivosta, kun kerran autan tyhmää miestä piiloutumaan. No, kyllähän meidän pihakeinussa on hyvä kölliä, en häädä pois.
3/5 Kyllä susta vielä kirjailija tulee..
En todellakaan. Kun erosin, tein kaikkeni että mies selviäisi siitä mahdollisimman helposti ja mukavasti, koska en halunnut ruveta tappelemaan hänen kanssaan lapsista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. :) Helppoahan se on, kun naapurusto tarjoaa kirjotettavaa. Laiskuuteni lisäksi olen myös mielikuvitukseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. :) Helppoahan se on, kun naapurusto tarjoaa kirjotettavaa. Laiskuuteni lisäksi olen myös mielikuvitukseton.[/
Niin aina..
Ei tulisi mieleenkään.