Mies ei huomioi erityishetkkyyksiäni joita on paljon
Luettelen ne kaikki :
1. Astma( itse toteama) pelyt ovat pyyhittävä jatkuvasti ja huonekaluja pitää peitää lakanoilla. Se parantaa huone ilmaa.
Mies ei välitä asiasta eikä osallistu siivoukseen.
2. Eläin allergia. Saan oireita kaikista eläimistä. Miehellä on kissa josta ei suostu luopumaan
3. Olen allerginen kalalle, kaikille vihanneksille RAAKANA.
4. Minulla on keliakia
5. Laktoosi intorelanssi siedän vain hylaa.
6. Saan oireita ihooni miehen ajamatgomasta parrasta( jos siis hankaa)
7. Pesuaine allergia.
8. Hajuste yliherkkyys.
9. Olen alkanut epäilemään sähkö allergiaa. Se voisi selittää oudot oireet. Mies ei taaskaan välitä!!
Kommentit (30)
Miksi alapeukku? Nämä ovat todellisia ongelmia!
Ap
Jätä se sika! (Ettet saa allergisia oireita, kohta 2)
Olet saanut kissalta toksoplasmoosin.
Noi itse tehdyt diagnoosit voi miehen silmissä kyseenalaistaa kaikki muutkin. Kipinkapin testeihin ja tuot mustaa valkoisella jos jotain löytyy virallisesti.
Veikkaan etei miehes kauan jaksa kuunnella kitinöitäsi joka maailman asiasta. Kuulostat rasittavalta tapaukselta jos vielä tuot kaiken joka välissä esille ja odotat myötätuntoa ja ylenpalttista hoivaa ja huomiota en ihmettele yhtään ettei mies jaksa enää välittää.
Ettet nyt vaan olis sit kumminkin katsellut netflixistä Better call Saulia....
Eri osoitteissa asuminen eli ns aikuinen parisuhde!
Ei sua vaivaa muu kuin luulosairaus. Nyt netti kiinni ja lopetat sen itseopiskelun sairauksista.
Nuo ovat yliherkkyyksiä 😄😄 Hauska kirjoitus. Nauratti kovasti. T. Allergikko, joka vihaa erityisherkkyysmuotia
Vierailija kirjoitti:
Luettelen ne kaikki :
1. Astma( itse toteama) pelyt ovat pyyhittävä jatkuvasti ja huonekaluja pitää peitää lakanoilla. Se parantaa huone ilmaa.
2. Eläin allergia. Saan oireita kaikista eläimistä. Miehellä on kissa josta ei suostu luopumaan
4. Minulla on keliakia
6. Saan oireita ihooni miehen ajamatgomasta parrasta( jos siis hankaa)7. Pesuaine allergia.
8. Hajuste yliherkkyys.
9. Olen alkanut epäilemään sähkö allergiaa. Se voisi selittää oudot oireet. Mies ei taaskaan välitä!!
Parhaiten sujuu jos asut yksinäsi hermeettisessä kuutiossa. Noinesi vaadit aivan liikaa uhrauksia puolisoltasi.
Kukaan tervejärkinen mies ei tuota kauan jaksa katsoa.Sori
Ehkä sitä vain vituttaa, kun vaimo provoaa päivät pitkät av-palstalla, ja purkaa sitä sitten tuolla tavalla.
Miestä vaivaa kyllästymiöösi ja kohta se pettää ja sitten se jättää.
Vierailija kirjoitti:
Luettelen ne kaikki :
4. Minulla on keliakia
6. Saan oireita ihooni miehen ajamatgomasta parrasta( jos siis hankaa)7. Pesuaine allergia.
8. Hajuste yliherkkyys.
1. Astman kanssa kannattaa käydä lääkärissä. Siihen on lääkkeitä. Siivous toki on molempien homma.
2. Ette asu yhdessä? Miehen ei tarvitse luopua kissasta! En minäkään luopuisi. Jos asutte yhdessä, miksi eläinallergisena muutit yksiin kissanomistajan kanssa?
3. Allergiat on huomioitava parisuhteessa, se on selvä.
4. Kysyin puolisoltani, miten vaikuttaa hänen toimintaansa se, että minä olen keliaakikko: "katsoo vähän mihin leipänsä laittaa ja missä järjestyksessä asioita käsittelee. Ei oikein muuta."
5. Jos sinulla on laktoosi-intoleranssi, sinun pitäisi sietää myös laktoosittomia tuotteita. HYLA on _vähälaktoosinen_.
6. Siis ajamaton parta tietyssä vaiheessa saa ihon punoittamaan? Johtuu kuule siitä, että karva on terävä, kun se on katkaistu.
7. Jos asutte yhdessä: käyttäkää hajuateetonta. Jos asutte erillään, mies voi esimerkiksi katsoa Marttojen sivuilta, annosteleeko aineet oikein. Moni laittaa jäätävän määrän pesuainetta. On myös vaihtoehtona pestä hajusteettomalla (putsaa kone sitruunahappolla ensin) kaikki tai osa.
8. Saat siis kaikista hajusteista vai vaan osasta? Edelleen, niitä voi käyttää vähän tai ei sinun seurassa lainkaan.
9. Sähköallergiasta ei ole mitään tieteellistä näyttöä. Huuhaata.
*
Parisuhteessa on aina huomioitava toista, mutta toisen valintoja ei voi sanella - ellei kyse ole tyyliin selkeää terveyshaittaa aiheuttavasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettelen ne kaikki :
4. Minulla on keliakia
8. Hajuste yliherkkyys.
9. Olen alkanut epäilemään sähkö allergiaa. Se voisi selittää oudot oireet. Mies ei taaskaan välitä!!Parhaiten sujuu jos asut yksinäsi hermeettisessä kuutiossa. Noinesi vaadit aivan liikaa uhrauksia puolisoltasi.
Kukaan tervejärkinen mies ei tuota kauan jaksa katsoa.Sori
Itse olen oikeasti allerginen monelle ruoka-aineelle, eikä minun kannata käyttää jäätävää määrää tuoksuja astman takia. Meillä käytetään hajusteetonta pesuainetta ja mm. ei joitakin minun allergeenejani lainkaan (shokin vaara). Vastaavasti en tuuppaa ruokaan sinappia, kun puoliso on sille allerginen.
-ei ap
Kuka haluaa mielisairaan haisunäädän jonka kanssa ei voi edes suudella? Jättäisin kyllä heti.
10. Minulla on myös lievä mielenterveyden häiriö.