Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei huomioi erityishetkkyyksiäni joita on paljon

Vierailija
02.01.2017 |

Luettelen ne kaikki :

1. Astma( itse toteama) pelyt ovat pyyhittävä jatkuvasti ja huonekaluja pitää peitää lakanoilla. Se parantaa huone ilmaa.
Mies ei välitä asiasta eikä osallistu siivoukseen.
2. Eläin allergia. Saan oireita kaikista eläimistä. Miehellä on kissa josta ei suostu luopumaan
3. Olen allerginen kalalle, kaikille vihanneksille RAAKANA.
4. Minulla on keliakia
5. Laktoosi intorelanssi siedän vain hylaa.
6. Saan oireita ihooni miehen ajamatgomasta parrasta( jos siis hankaa)

7. Pesuaine allergia.
8. Hajuste yliherkkyys.
9. Olen alkanut epäilemään sähkö allergiaa. Se voisi selittää oudot oireet. Mies ei taaskaan välitä!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laktoosi-intoleranssi ja siedät vain hylaa? Sehän on vähälaktoositon. Laktoosittomassa ei ole laktoosia.

Vierailija
22/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi nyt ap mutta osa allergioista on neuroosien seurausta. Osa toki todellista. Tiedän muutaman ympäristöyliherkän ihmisen. Heidän vaivansa ovat todellisia. Hyötyisivät silti aika paljon myös terapiasta, koska neuroottinen itsensä tarkkailu sekoittaa myös pään ja saa oireilun kasvamaan valtaviin psykosomaattisiin mittasuhteisiin. Sitten kun on itse aivopessyt itsensä, ei suju enää mikään. Kaikkein vähiten ihmissuhteet. Oletkos koskaan kysynyt mieheltäsi haluaako hän muuttaa kanssasi asumaan johonkin hypoallergeeniseen muovipussiin, vai onko hänellä kenties muita, vähän avarampia ajatuksia elämästä? Saa olla aika suuri ja todellinen rakkaus että tuon kaiken kestää.  Parhaiten sinua ymmärtäisi joku itsekin allerginen ihminen. Ja tosiaan, tuo erityisherkkyys tarkoittaa ihan muuta. Ja sinunkin herkkyydet saattais vähän helpottaa jos kiinnittäisit huomion johonkin muuhun. Toki ruoka-aine-allergian kanssa pitää olla huolellinen.  Tosin tiedän ihmisiä, jotka ovat parantuneet ihan kaikista allergiopista kun ovat käyneet terapiassa. Varsinkin nuo ympäristö- ja etenkin sähköyliherkkyys taitavat olla sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli ensin, sinä vai kissa? Muutitko asuntoon tietäen että siellä on kissa?

Vierailija
24/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävällisesti nyt kehotan sinua etsiytymään terapiapalveluiden pariin. Voit ottaa ihan terveyskeskukseen yhteyttä ja sanoa suoraan, että olet luulotautinen ja häiriösi vaikeuttaa elämääsi huomattavasti ja ajaa läheiset ihmiset luotasi. Sieltä sitten pääset eteenpäin.

Vierailija
25/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väittäisin, että noilla oireilla kyseessä saattaisi olla alkava hypokondriasyndrooma. Siitä ei ehkä vielä kauheasti puhuta, mutta on yllättävän yleinen nykyään. Syndrooman pitkäaikaistuessa myös oireet ja ongelmat lisääntyvät.

Vierailija
26/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDD Parasta pitkiin aikoihin!! Tipuin tuolilta kun repesin nauramaan D:DDDDD

Vierailija
27/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti allegia on koskenut myös äidinkieltä koulun tunneilla.

Vierailija
28/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkkyytesi estää sua myös kirjoittamasta oikein?

Vierailija
29/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en kyllä kestäisi elämää tuollaisen rajoitteisen kanssa. Sori nyt vain, mutta en suostuisi luopumaan esim. lemmikeistä ja tekemään jotain mauttomia vammais-ruokia.

Vierailija
30/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset yksilöt ovat oikein hyvää jalostusmateriaalia, kannattaa tehdä lapsia! Hanki vielä joku mt-ongelmainen tai autistinen mies, niin kyllä on lapsilla loistava tuleivaisuus! Vielä ripaus esim. diabetesta päälle, niin kruunaa koko paketin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme