Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit loppuvat aina kun mies saa tietää ammattini (maatalouslomittaja) olen nätti, nuori ja hoikka

Vierailija
02.01.2017 |

Kaikki menee hyvin niin kauan kunnes tulemme aiheeseen koulutus ja ammatti.

Olen käynyt treffeillä nyt neljän miehen kanssa ja kaikki ovat perääntyneet kuullessaan mitä teen työssäni.

Yhdelle oli ok, että lypsän lehmiä ja ruokin tilan eläimet. Yksi ei sulattanut sitä että ajoin avantilla karjaa ruokkiessani.

Kolmannen kohdalla juttu tyssäsi siihen, että osaan ajaa traktoria ja hän ei. Hän koki tämän niin, että pilkkaan hänen miehisyyttään.

Nyt kun kerroin että olen koulutettu myös hevosten kengittämiseen, uusin treffikumppani poisti minut välittömästi facebookista.

Olen (ihan muiden sanojen mukaan) kaunis, hoikka, suuret silmät ja pitkät ripset, kapea vyötärö, keskikokoiset pyöreät rinnat ja pieni, pyöreä takapuoli.

Miksen kelpaa? Miehet ovat aina aivan innoissaan kunnes mainitsen ammattini. Ei sellaistakaan voi salata pitkään?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan miehiä nämä itse ovat, joita olet treffaillut?

Kaksi rekkakuskia, akvaario/eläinliikkeen yrittäjä ja työtön.

Ap

Ehkä nimenomaan pitäisi treffailla niitä, joille naisen osaaminen ei ole kynnyskysymys. Esim hipsterit ja luomuhippeilijät olisivat innoissaan, kun joku osaa ajaa traktoria. Heille ei ole muodostunut käsitystä siitä, että se on miesten hommaa tms.

Rekkakuskit, kirvesmiehet ja levyseppähitsaajat saattavat olla urautuneita niihin omiin ajatuksiin.

Jonnekkin puutarhureiden tai perinneviljelijöiden deittipalstalle.

Vierailija
42/56 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan pyyhkii hyvin, mä oon työtön opiskelija joten en ole oikein korkealle rankattu deittimaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä nyt neljän miehen kanssa ja kaikki ovat perääntyneet kuullessaan mitä teen työssäni.

Yhdelle oli ok, että lypsän lehmiä ja ruokin tilan eläimet. Yksi ei sulattanut sitä että ajoin avantilla karjaa ruokkiessani.

Kolmannen kohdalla juttu tyssäsi siihen, että osaan ajaa traktoria ja hän ei. Hän koki tämän niin, että pilkkaan hänen miehisyyttään.

Nyt kun kerroin että olen koulutettu myös hevosten kengittämiseen, uusin treffikumppani poisti minut välittömästi facebookista.

Olen (ihan muiden sanojen mukaan) kaunis, hoikka, suuret silmät ja pitkät ripset, kapea vyötärö, keskikokoiset pyöreät rinnat ja pieni, pyöreä takapuoli.

Miksen kelpaa? Miehet ovat aina aivan innoissaan kunnes mainitsen ammattini. Ei sellaistakaan voi salata pitkään?

Itse olen ihastunut salaa tuollaiseen naiseen,mulle kelpaisi kyllä,ne paskan hajuiset lantsarit ja vaatteet vähän ahdistaa,mutta eiköhän se siitä.

tuosta mainitsemastani naisesta ei kyllä kukaan usko sen ammattia siviilit päällä ja varsinkin vähänkin laittautuneena,alasti oli kyllä ihan saatanan kaunis.

Vierailija
44/56 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla työtön opiskelija? Opiskelet työttömyyskorvauksella?

Vierailija
45/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin särähtää korvaan toi että kuvailet kroppasi noin tarkkaan, kertoo susta jotakin.

Treffailut jatkuu jos on kiinnostunut toisen koko olemuksesta, ei siihen riitä ulkonäkö.

Voi tulla heti tunne että en halua nähdä jotain miestä vaikka olisi kuinka komea tahansa.

Vierailija
46/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siihen kaadu... ei miehiä kiinnosta mitä nainen tekee työkseen.

Vierailija
47/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet kaunis. Kauniita naisia ei kehuta. Sellaisia miehet pelkäävät ja naiset ovat kateellisia, joten he keskittyvät kehujen sijasta haukkuihin tai hiljaisuuteen.

Vierailija
48/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vaikea uskoa että ammattiin loppuisi kiinnostus.

Minulle tuo olisi ihan ok. Haluaisin itsekin tulla katsomaan eläimiä.

Vierailija
49/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatpa tyhmiä miehiä. Olen akateeminen kaupunkilainen ja ottaisin sinut varmasti, jos pitäisin sinusta naisena. Tuo ammatti ei haittaa yhtään.

Vierailija
50/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko että ammattisi karkottaa miehet pois. Olet luultavasti mies ja provoilija, mutta jos et ole, niin syy taitaa olla luonteessasi.

Vierailija
51/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt, mikset kelpaa ja ihmettelyn perusteeksi luettelet vain fyysisiä ominaisuuksiasi. Ihmissuhteissa tarvitaan muutakin. 

Ei kukaan sun traktorinajo- ja hepankengitystaidoistasi kavahda, vaan kyse on jostian muusta. Ensi kerralla kysy suoraan ja tule sitten kertomaan meille.

Vierailija
52/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin treffeillä yhen lomittajan kanssa. Lomittajan työssä ei mitään vikaa, mutta tyttö oli melkein yhtä levee kuin pitkäkin. Lisäksi sillä oli äitensä ja exän kanssa tehdyt muksut mukana.  En mennyt toisille reffeille.

Olisitko innostunut enemmän, jos olis ollut nyxän mukulat messissä?

Vierailija
53/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sinulle toinen maatalouslomittaja. Olen nähnyt Tinderissä useita maatalouslomittajanaisia, joiden kanssa olisin valmis lähtemään treffeille.

T: M 34 Maatalouslomittaja

Vierailija
54/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan liian itsetietoinen, leuhka ja kylmä ihminen. Elukoiden kanssa myös touhuan eikä miehistä ole pulaa, enkä ole edes nätti eikä ole hyvä kroppakaan. Ei mulla muuta.

Vierailija
55/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit loppuu kun ne miehet ymmärtää ettei se kakanhaju ollut ainutlaatuinen pesulapsus vaan pysyvä osa tulevaisuutta.

Vierailija
56/56 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pötkisin pakoon siinä vaiheessa kun aletaan puhua hevoskengityksistä.

Ei enää ikinä isoja eläimiä harrastavia naisia.