Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit loppuvat aina kun mies saa tietää ammattini (maatalouslomittaja) olen nätti, nuori ja hoikka

Vierailija
02.01.2017 |

Kaikki menee hyvin niin kauan kunnes tulemme aiheeseen koulutus ja ammatti.

Olen käynyt treffeillä nyt neljän miehen kanssa ja kaikki ovat perääntyneet kuullessaan mitä teen työssäni.

Yhdelle oli ok, että lypsän lehmiä ja ruokin tilan eläimet. Yksi ei sulattanut sitä että ajoin avantilla karjaa ruokkiessani.

Kolmannen kohdalla juttu tyssäsi siihen, että osaan ajaa traktoria ja hän ei. Hän koki tämän niin, että pilkkaan hänen miehisyyttään.

Nyt kun kerroin että olen koulutettu myös hevosten kengittämiseen, uusin treffikumppani poisti minut välittömästi facebookista.

Olen (ihan muiden sanojen mukaan) kaunis, hoikka, suuret silmät ja pitkät ripset, kapea vyötärö, keskikokoiset pyöreät rinnat ja pieni, pyöreä takapuoli.

Miksen kelpaa? Miehet ovat aina aivan innoissaan kunnes mainitsen ammattini. Ei sellaistakaan voi salata pitkään?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

panisin! .. mut provohan tää on..

Vierailija
22/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin päälle sua ei kovin helpolla taida saada. Miehet ehkä ajattelivat, että nussit isäntiä, joiden lehmiä käyt hyysäämässä. En taida olla väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin oon maatalouslomittaja ja olen 25v nainen. Empä ole koskaan joutunut kokemaan mitään vastaavaa. Kukaan mies ei ole lempannut mua ammattini vuoksi. Päinvastoin. Ovat olleet hyvinkin kiinnostuneita ammatistani ja kyselleet lisää ja sanoneet, että hienoa kun maatalousalakin kiinnostaa.

Ehkä se sinunkaan kuvittelemasi syy ei ole ammattisi vaan joku muu asia. Vittumainen luonne? 

Ei se paljoa auta, että on suuret silmät, hoikka, kapea vyötärö, pitkät ripset ja muuta pinnallista, jos ei muuten synkkaa.. Ehkäpä miehiä ärsytti, jos sinusta huokui pinnallisuus ja itsesi kauhea kehuminen?

Luultavasti näin on. Eli paska luonne. Yrittää sitten keksiä miehistä vikaa ja päättelee, että ammattihan se on ja epämiehekkyys näissä tapauksissa.

Vierailija
24/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kaunis, hoikka ja kaikkee, miksi et kelpaa? Oot vittumainen akka. T. Matti

Vierailija
25/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinnallinen sinä ainakin olet, jos et osaa kuvata itseäsi muuten kuin vartalosi muotojen kautta.

Kuvataan nyt sitten. Olen mukava ja rento, reilu silloin jos minulle ollaan reiluja. Huumorintajuinen, mutta en ole kakka/pieruhuumorin ystävä.

Olen avoin ja haluan tutustua ihmisiin. Jos ei seksiä välttämättä ensimmäisillä tai toisilla treffeillä niin en myöskään pihtaa. Siis jos mies osaa käyttäytyä.

ap

Mitä tämä tarkoittaa? Kuulostat oudolta ja arvaamattomalta. Ja vähän yksinkertaiselta, sori vaan. Ammatissa ei sinänsä ole minun mielestäni mitään vikaa.

Vierailija
26/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas jopas. En kyllä itse lähtisi ammatin/palkan perusteella "tuomitsemaan". Miusta ois kiva piästä rehveile moisen naisen kansa. Oispahan vaihtelua tähän lehmän lypsyyn. Etippä ne mieskokelaat muualta. Suatat yllättyä. Minnuu ei haittois vaik ajasit miun kaik konneet paremin ku mie ite.

Vierailija
27/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu kolmekymppinen miehekäs mies ja minulle tuossa AP:n kirjoituksess ei ollut mitään epäselvää. Kyseessä on upea nuori nainen, jonka arvot ja moraali vielä näyttävät olevan erittäin arvostettavaa.

Miehenä pidän erittäin paljon tuosta, että osaa tulla toimeen eläinten kanssa. Miettikääpä ja Vikings sarjan niitä naisia, ei ne peljänneet navettaa eikä siihen aikaan tunnettu lady shaveria.

Tähän sopii eräs klisee paremmin kuin mihinkään: AP, vika ei todellakaan ole sinussa, vaan siihen että miehissä ei ole tarpeeksi miestä arvostaakseen tuollaisia piirteitä. Vielä jos tosiaan olet edes normaalin näköinen, saati söpö niin huh huh!

Mitä miehet ovat mieltä siitä, jos nainen kertoo ammatikseen bloggaajan tai chattijuontajan. Mitä luulette, kummanko kanssa mies haluaa lapsia...Paitsi jos kyseessä on Jari-Matti Latvala

Vierailija
28/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sinun ammattisi haittaa, mutta "korviini särähtää" se, miten kuvailet itseäsi. Anteeksi vaan, mutta et kuulosta kovin mukavalta persoonalta.

Vierailija
29/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilu kolmekymppinen miehekäs mies ja minulle tuossa AP:n kirjoituksess ei ollut mitään epäselvää. Kyseessä on upea nuori nainen, jonka arvot ja moraali vielä näyttävät olevan erittäin arvostettavaa.

Miehenä pidän erittäin paljon tuosta, että osaa tulla toimeen eläinten kanssa. Miettikääpä ja Vikings sarjan niitä naisia, ei ne peljänneet navettaa eikä siihen aikaan tunnettu lady shaveria.

Tähän sopii eräs klisee paremmin kuin mihinkään: AP, vika ei todellakaan ole sinussa, vaan siihen että miehissä ei ole tarpeeksi miestä arvostaakseen tuollaisia piirteitä. Vielä jos tosiaan olet edes normaalin näköinen, saati söpö niin huh huh!

Mitä miehet ovat mieltä siitä, jos nainen kertoo ammatikseen bloggaajan tai chattijuontajan. Mitä luulette, kummanko kanssa mies haluaa lapsia...Paitsi jos kyseessä on Jari-Matti Latvala

Kieli niin ruskeena että puhdistamiseen tarttee lantakolan...

Vierailija
30/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sinua kuin hullu puuroa mutta kissani kieltää alkamasta lomittajien kanssa mitään.

M

Vierailija
31/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kieli ruskea tai ei, niin koitan tuoda esiin sitä näkemystä että tuollaisia AP:n kaltaisia naisia tulisi olla enemmän. Eli konkreettista osaamista. Tällä palstalla naiset valittavat paljon kun eivät löydä miestä, niin heidän kannattaa panostaa konkreettisiin taitoihin eikä minkään filosofian opiskelemiseen.

En minä ole nähnyt AP:tä, kuvitelmissani on vain kuvauksenkaltainen nuori nainen joka hallitsee ja osaa toimia isojenkin eläinten kanssa. Vielä kun AP osaa paistaa karjalanpiirakoita ja kutoa villasukat niin huh huh...

Toistan vielä itseäni, mikä tuossa AP:n kuvauksessa oli av-mammojen mielestä kielteistä tai ylimielistä? Se, että tietää oman arvonsa eikä annan ekalla kerralla??

Vierailija
32/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet ap tärkeätä työtä. Tällä palstalla ei saa kuin vittuilua, olit mikä tahansa. Luulisi maaseudulla olevan vapaita poikamiehiä, jotka arvostavat sinua. Tsemppiä sinulle!

Olen kyllä lomittajien palkanmaksajana täysin eri mieltä työn tärkeydestä. Helvetillinen rahareikä se kuitenkin on. Itse olen yrittäjäperheestä ja nuoresta pitäen vapaa-aika meni perheen töissä, viikonloput ja kesät.

Oli muutama palkattu työntekijä, mutta niillä oli vain viisipäiväinen työviikko ja kesälomat, joten viikonloput ja kesät olin vanhemmilleni talkootöissä firmassa.

Kun lukiosta pääsin muutin pois kotoa ja päätin että yrittäjän hommiin en ikinä ryhdy.

Yhä on lukuisia pienyrittäjiä, jotka maksavat veroissaan maajunttien lomat, mutta painavat 70 vuotiaina vielä töitä ja kun lomista tulee puhetta niin. Viisikymmentä vuotta sitten kun menivät naimisiin, olivat kuulemma olleet päivän matkalla muutaman sadan kilometrin päässä ja jopa yhden yön matkustajakodissa.

220 miljoonaa vuodessa menee verorahoja maaloisten lomiin. Samalla rahalla pidettäisiin yllä reumasairaalaa ja rakennettaisiin joka vuosi uusi lastensairaala ja kymmeniä miljoonia jäisi yli.

En tajua miksi maaloiset saavat lomansakin ilmaiseksi, mutta muut yrittäjät eivät välttämättä edes rahalla voi pitää lomaa.

Toki tuo 220 miljoonaa on niin mitätön osa koko maataloustuessa että se ei tunnut missään. Veronmaksajat maksavat maajunttien eläkkeetkin. Reilu 30 vuotias yrittäjä laski nyt että kun hän kuukaudessa maksaa 70 vuotiaaksi asti 440 € eläkemaksuja, niin 70 vuotiaana tulee saamaan eläkettä noin 1200 €

Vierailija
33/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat ap siis lypsää hyvin tehokkaasti... Mun kullia voisit tulla lypsään anytime. Huh. Pakko vetää käteen pelkästä ajatuksesta...

Vierailija
34/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta tuossa on. Ihan normaalia, että keskusteluvat loppuvat siihen kun tulee ammateista puhe.

t. varastomies

Vierailija
35/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin treffeillä yhen lomittajan kanssa. Lomittajan työssä ei mitään vikaa, mutta tyttö oli melkein yhtä levee kuin pitkäkin. Lisäksi sillä oli äitensä ja exän kanssa tehdyt muksut mukana.  En mennyt toisille reffeille.

Vierailija
36/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun lomittajat on yleensä vanhoja ja rumia niin ei tule houkutuksia.

Vierailija
37/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisit kyllä, mutta palkkaluokkasi ei taida olla sama enkä halua kituuttaa. Kohtalosi on joku ääliö pienipalkkainen duunari, joka röyhtäilee ja piereskelee sohvalla.

Säälin sitä naista, jonka "kohtalona" olet sinä. Pennosia kyttäävä tyhjänpuhuja, joka haluaa todellisuudessa vain elää naisen siivellä. Siinäpä varsinainen helmi...

Vierailija
38/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lehmänpaskalta haisevat flanellipaitajuntit (sukupuolesta riippumatta) nyt eivät yleensäkään kiinnosta ketään muualla kuin siellä maaseudulla, oli sitten nainen tai mies kyseessä. Josko sieltä omalta kylältä joku vastaava löytyisi kumppaniksi?

Vierailija
39/56 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet ap tärkeätä työtä. Tällä palstalla ei saa kuin vittuilua, olit mikä tahansa. Luulisi maaseudulla olevan vapaita poikamiehiä, jotka arvostavat sinua. Tsemppiä sinulle!

Olen kyllä lomittajien palkanmaksajana täysin eri mieltä työn tärkeydestä. Helvetillinen rahareikä se kuitenkin on. Itse olen yrittäjäperheestä ja nuoresta pitäen vapaa-aika meni perheen töissä, viikonloput ja kesät.

Oli muutama palkattu työntekijä, mutta niillä oli vain viisipäiväinen työviikko ja kesälomat, joten viikonloput ja kesät olin vanhemmilleni talkootöissä firmassa.

Kun lukiosta pääsin muutin pois kotoa ja päätin että yrittäjän hommiin en ikinä ryhdy.

Yhä on lukuisia pienyrittäjiä, jotka maksavat veroissaan maajunttien lomat, mutta painavat 70 vuotiaina vielä töitä ja kun lomista tulee puhetta niin. Viisikymmentä vuotta sitten kun menivät naimisiin, olivat kuulemma olleet päivän matkalla muutaman sadan kilometrin päässä ja jopa yhden yön matkustajakodissa.

220 miljoonaa vuodessa menee verorahoja maaloisten lomiin. Samalla rahalla pidettäisiin yllä reumasairaalaa ja rakennettaisiin joka vuosi uusi lastensairaala ja kymmeniä miljoonia jäisi yli.

En tajua miksi maaloiset saavat lomansakin ilmaiseksi, mutta muut yrittäjät eivät välttämättä edes rahalla voi pitää lomaa.

Toki tuo 220 miljoonaa on niin mitätön osa koko maataloustuessa että se ei tunnut missään. Veronmaksajat maksavat maajunttien eläkkeetkin. Reilu 30 vuotias yrittäjä laski nyt että kun hän kuukaudessa maksaa 70 vuotiaaksi asti 440 € eläkemaksuja, niin 70 vuotiaana tulee saamaan eläkettä noin 1200 €

Paskapuhetta,tavallinen yrittäjä jolla ei ole mitään elukoita hoidettavana 24/7 voi pitää lomaa ihan koska vaan.

Kyse on ihan pelkästä saamattomuudesta jos se ei onnistu.

Vierailija
40/56 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kelpaisi lypsäjä