Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmät kassakapulan käyttäjät

Vierailija
02.01.2017 |

Miksi joillain idiooteilla on tapana käyttää kassakapulaa, vaikka sillä ei tee yhtään mitään tietyissä tilanteissa?

Jos ostan kaksi banaania, karkkipussin ja leivän, ja seuraavan asiakkaan ostoksiin jää hihnalla metri väliä, niin silti takana oleva idiootti yleensä erottaa omat ostoksensa vielä kapulalla. Näin monet tekevät vaikka olisin peittänyt omat ostokseni muovikassilla tai pidän kättä hihnalla. Kerran yksi vielä ripitti, kun en laittanut kapulaa purkkapakettini perään ja hänen ostoksiinsa oli lähemmäs metri väliä..ihan kuin siinä syntyisi joku sekaantumisen vaara.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku typerys laittaa käden ostosten väliin. Minäpä menen aina seisomaan siihen hihnalle omien ja seuraavan asiakkaan ostosten väliin. Ei tarvitse kapuloida eikä kätelöidä. Kätevää on. :)

ja säästää jalkoja kun ei tarvi kävellä

Vierailija
22/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapula kuuluu laittaa edellä olevan asiakkaan perään.

sinne minäkin olisin sen tuikannut tuossa tilanteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tarkoitettu kassahenkilön helpottamiseksi, että tietää mikä on kenenkin asiakkaan ostoksia. Ei sen tarkoitus ole suinkaan olla punaisena vaatteena ärsyyntyneelle asiakkaalle, kuten sinä olet.

Vierailija
24/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuules menin ilman kapulaa kerran ja jätin sitä väliä, ja idiootti kassamyyjä oli ottamassa niitä tuotteita. Että sekaannuksia syntyy!

Luulen että osa kassoita ei vittuillessaan ole huomavinnan että alkaa seuraavan asiakkaan tavarat, jos sitä kapulaa ei ole nostettu hihnalle. Onhan se paljon selkeämpää kun sen kapulan laittaa vaikka ei olisi mitenkään pakko. Vähän niin kuin vilkun käyttö autossa. Käyttää vaan, turha sen tarpeellisuuteen on uhrata minkäänlaista harkintaa.

Joo, luulen kanssa. Pari kertaa käynyt niin että olen mennyt ostamaan tyyliin kahvipaketin ja kassajonossa ei silloin ole vielä muita mutta kassa palvelee vielä edellistä asiakasta mutta on myös huomannut mun kahvipaketin, no taakse tulee toinen henkilö ja alkaa laittaa tavaroitaan pienen välimatkan päähän mutta ei kumpikaan laiteta kapulaa niin jo vain on kassa alkanut jo piippaamaan seuraavankin asiakkaan tavaroita vaikka selkeästi rekisteröi aiemmin että mulla on vaan se yksi tuote. Mutta, tästedes laitan sen kapulan aina, en halua ketään ärsyttää tai tehdä elämää vaikeaksi :D 

Vierailija
25/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on dorka, asiakkaiden on pidettävä huolta ostoksistaan, ei kassan velvollisuus pohtia missä yhden asiakkaan hankinnat loppuvat ja toisen alkavat.

Vierailija
26/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas naurattaa ja surkuhuvittaa ihmiset, jotka käyttävät energiansa ja aikansa siihen, että pitelevät kättään ostosten välissä - vaikka siinä on se kapula juuri sitä varten 😂😂 Btw, näin kassaneitinä ärsyynnyn ihmisistä, jotka EIVÄT laita kapulaa, koska sitten alkaa kauheaa valitus ja vikinä ja kuittien korjaus, kun seuraavan asiakkaan ostoksia on vahingossa päätynyt edellisen laskuun. Siis kuinka vaikeaa voi olla!

Vierailija
27/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihii mä laitan omien ostosteni jälkeen kapulan jottei kenenkään toisen ostokset tuuppaa mun laskuuni ja jos mun edellä oleva ei tätä ole ymmärtänyt niin ihan vapaasti saa munkin ostokset maksaa.

Vierailija
28/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kyllä huolen siitä, että mun ostokseni eivät mene muiden sekaan, eikä kenekään ostokset mene minun ostosteni sekaan. Tarkoitin aivan päivän selviä tilanteita, missä myyjä tajuaa, että hihnalla oleva kahvipaketti on minun ja taakseni tullut alkaa latomaan omia ostoksiaan aivan eri päähän hihnaa, kun oma pakettini on jo myyjän käsissä. En tarkoita tilannetta missä monta suurperhettä tekee vkl-ostoksiaan perjantai-iltana prismassa peräkanaa. Ap.

Vierailija
29/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuules menin ilman kapulaa kerran ja jätin sitä väliä, ja idiootti kassamyyjä oli ottamassa niitä tuotteita. Että sekaannuksia syntyy!

Luulen että osa kassoita ei vittuillessaan ole huomavinnan että alkaa seuraavan asiakkaan tavarat, jos sitä kapulaa ei ole nostettu hihnalle. Onhan se paljon selkeämpää kun sen kapulan laittaa vaikka ei olisi mitenkään pakko. Vähän niin kuin vilkun käyttö autossa. Käyttää vaan, turha sen tarpeellisuuteen on uhrata minkäänlaista harkintaa.

Joo, luulen kanssa. Pari kertaa käynyt niin että olen mennyt ostamaan tyyliin kahvipaketin ja kassajonossa ei silloin ole vielä muita mutta kassa palvelee vielä edellistä asiakasta mutta on myös huomannut mun kahvipaketin, no taakse tulee toinen henkilö ja alkaa laittaa tavaroitaan pienen välimatkan päähän mutta ei kumpikaan laiteta kapulaa niin jo vain on kassa alkanut jo piippaamaan seuraavankin asiakkaan tavaroita vaikka selkeästi rekisteröi aiemmin että mulla on vaan se yksi tuote. Mutta, tästedes laitan sen kapulan aina, en halua ketään ärsyttää tai tehdä elämää vaikeaksi :D 

Se kassa ei ala arvailemaan oletteko samaa porukkaa vai ette. Monet tulee eri aikaan kassalle tavaroineen, jotka kuitenkin maksavat yhteen.

Vierailija
30/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kassa ei ala arvailemaan oletteko samaa porukkaa vai ette. Monet tulee eri aikaan kassalle tavaroineen, jotka kuitenkin maksavat yhteen.

Jos oltaisiin samaa porukkaa niin luulisi että edes joku sana toisillemme sanottaisiin tai oltaisiin vierekkäin, eikä selkeästi tuntemattomia toisillemme. Nämä on siis olleet tilanteita että kaupassa hiljaista ja muutama asiakas, luulisi että kassakin nyt voisi sen verran katsoa mitä hänen tiskillään tapahtuu. Itse oon ajatellut että vähän turhaa alkaa laittaa sitä kapulaa kun mulla on se kahvipaketti ja myyjän kanssa on jo moikattukin.

Vierailija
31/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuules menin ilman kapulaa kerran ja jätin sitä väliä, ja idiootti kassamyyjä

No sillä kassalla on muutakin tekemistä kuin jonossa olevien asiakkaiden ostosten määrän tuijottaminen, kuten vaikkapa tuotteiden läpi vetäminen, rahastaminen ja palveltavana olevaan asiakkaaseen keskittyminen. Ei se, että vilkasee jonoon päin esim. katsoakseen tarvitseeko kutsua lisää kassoja tarkoita, että hän huomaisi montako kahvipakettia sinulla on.

Vierailija
32/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kassalla työskennellessä inhoan tuota kun sitä kapulaa ei laiteta. Meillä on itsestään pyörivät hihnat (hihna pyörii niin kauan että hihnan päähän tulee seuraava tuote/kapula) niin siinä tuotteita piipatessa on monesti seuraavan "hajurako" jo mennyt ja ei siinä ajattele mitään muuta kuin että ottaa seuraavan tuotteen joka onkin jo seuraavan asiakkaan. Mikähän siinä kapulassa on kun sitä on niin vaikea käyttää?

Ja ohi aiheen. Minusta jokainen laittaa omien ostostensa perään sen kapulan, koska sinä joka olet lähempänä kassaa yletät niihin kapuloihin paremmin kun takanasi oleva.

Vierailija
33/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuon vtun ääliömäistä on pitää kättä hihnalla??? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän