Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmät kassakapulan käyttäjät

Vierailija
02.01.2017 |

Miksi joillain idiooteilla on tapana käyttää kassakapulaa, vaikka sillä ei tee yhtään mitään tietyissä tilanteissa?

Jos ostan kaksi banaania, karkkipussin ja leivän, ja seuraavan asiakkaan ostoksiin jää hihnalla metri väliä, niin silti takana oleva idiootti yleensä erottaa omat ostoksensa vielä kapulalla. Näin monet tekevät vaikka olisin peittänyt omat ostokseni muovikassilla tai pidän kättä hihnalla. Kerran yksi vielä ripitti, kun en laittanut kapulaa purkkapakettini perään ja hänen ostoksiinsa oli lähemmäs metri väliä..ihan kuin siinä syntyisi joku sekaantumisen vaara.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi.

Vierailija
2/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla suuret murheet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ruokasi netistä. Ei tartte kapuloida mitään.

Vierailija
4/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei tarvii kassan kapuloista murehtia kun laittaa omien ostoksen eteen ja taakse jos joku muu ei kerkeä ennen.

Vierailija
5/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vitun idiootti käyttää aikaansa tuollaisesta ärsyyntymiseen. Laitan sen kapulan vanhasta tottumuksesta erottamaan omat ostokset muista, enkä tuhlaa ajatteluani sille sen enempää.

Vierailija
6/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt vaan se kapula ja anna muidenkin laittaa. Selkeämpää niin.

T. Kassalla työskentelevä

Vierailija
7/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevämpää käyttää kapulaa kuin pitää metriä tyhjää tilaa seuraavaan asiakkaaseen!

Vierailija
8/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapula kuuluu laittaa edellä olevan asiakkaan perään.

Vierailija
9/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kuulu laittaa jos ei ole sekaantumisen vaaraa. Kertoo vain tyhmyydestä jos sitä käyttää ilman syytä.

Vierailija
10/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on liian kapulakieltä mulle. Ei tajuu.

Vierailija
11/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinulle raskaassa arjessasi.

Vierailija
12/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättä hihnalla :DD En olekaan tuota kokeillut. Pitäisikö laittaa käsi kapulan sijaan seuraavalla kerralla, vaikka niiden isojenkin ostosten kanssa?

Vierailija
13/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avasin tämän keskustelun?

Vierailija
14/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Järkyttävää et nuista kapuloista jaksetaan aina riehuu, jokainen laittakoon jos huvittaa. Enkä tosiaan ymmärrä sitäkään et aletaan riehumaan ku joku ei ole laittanu kapulaa.

Vierailija
15/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2/5

Vanhojen provojen uudelleen lämmittely se vasta typerää on.

Vierailija
16/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapulasta päähän ap:n kaltaisille valittajille.

Vierailija
17/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuules menin ilman kapulaa kerran ja jätin sitä väliä, ja idiootti kassamyyjä oli ottamassa niitä tuotteita. Että sekaannuksia syntyy!

Vierailija
18/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku tuollainen avohoitopotilas tuli taakseni kassalle, enkä ollut laittanut kapulaa kun silloin ei vielä ollut seuraavaa asiakasta takana. Hänkään ei laittanut kapulaa ja niinhän siinä sitten kävi että kassa löi seuraavan asikkaan pastillit minun ostoksiin, kun tämä tuhtasi tupakka-automaatin kanssa. Olin maksanut ostokseni ja pakkaamassa niitä ennen kuin tämän seuraava asiakas huomasi virheen. Epäilen kyllä että hän päästi pastillinsa tahallaan minun ostoksiin ja yritti sitä että antaisin ne hänelle ilmaiseksi, sillä alkoi  heti kysellä "hänen" pastillien perään ja heilutteli 50€ seteliä kädessä. Oletus varmaan että en jaksa alkaa kaivamaan vaihtorahaa ja annan ne hänelle. Enpä antanut, totesin vaan että ne on mun nyt, mene hakemaan hyllystä itsellesi uudet.

Vierailija
19/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku typerys laittaa käden ostosten väliin. Minäpä menen aina seisomaan siihen hihnalle omien ja seuraavan asiakkaan ostosten väliin. Ei tarvitse kapuloida eikä kätelöidä. Kätevää on. :)

Vierailija
20/33 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuules menin ilman kapulaa kerran ja jätin sitä väliä, ja idiootti kassamyyjä oli ottamassa niitä tuotteita. Että sekaannuksia syntyy!

Luulen että osa kassoita ei vittuillessaan ole huomavinnan että alkaa seuraavan asiakkaan tavarat, jos sitä kapulaa ei ole nostettu hihnalle. Onhan se paljon selkeämpää kun sen kapulan laittaa vaikka ei olisi mitenkään pakko. Vähän niin kuin vilkun käyttö autossa. Käyttää vaan, turha sen tarpeellisuuteen on uhrata minkäänlaista harkintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi