Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden musiikin kilpailu 2017

Vierailija
02.01.2017 |

Ihmettelen ovatko nuo tosiaankin ne parhaimmat kymmenen kappaletta. Kaksi voi joutua EBUn diskaamaksi koska toisessa lauletaan itsetyydytyksestä ja toisessa lauletaan suuseksistä. Club le Perse on muuten vaan yksitoikkoinen ja laulutaidoton.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blackbird menestyisi noista parhaiten, mutta eihän se voita, koska suomalaisilla on vieläkin joku ihme käsitys, että Viisuissa menestytään vain glitterillä ja duuribiiseillä. Siitäkin huolimatta, että Ukraina voitti viime vuonna synkällä biisillä ja Suomen tavoin takavuosien luuserimaa Norja on päässyt viime vuosina muutaman kerran kärkikymmenikköön juuri tuollaisilla Blackbirdin tapaisilla kappaleilla.

Vierailija
22/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio katsoa koko ohjelmaa. Johan ne on netistä nähty ne ehdokkaat ja vielä ulkomainen raati ja osa ehdokkaistakin on ei keskeisiltä jäseniltään ihan kotimaisia ole. En katsonut viimeksi myöskään. Turha noita katsella, jos ei ole kunnon yleisöäänestystä ja enemmän ehdokkaita. Ihan sama jos ilmoittaisivat tästä lähtien vain valitsemansa ehdokkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma eli se ensimmäisenä tullut mutta en häpeäis vaikka menis edustamaan Love yourself jossa lauletaan itsetyydytyksestä

Vierailija
24/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on Helppo elämä, Arrows ja Circle of Light.

Vierailija
25/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat noista sopisivat radioon, mutta hukkuisivat massaan euroviisuissa. Eli aivan sama kuka voittaa.

Just näin. Mikään näistä ei ole euroviisujen voittaja-ainesta, vaikka ihan kivoja kappaleitakin joukossa. Ehdotan, että viisuihin Suomea edustamaan lähtee Club de Perse. Kun ei kerta voiteta, niin olisi ainakin hyvä meininki ja Suomen maine friikkisirkuksena senkun kasvaisi.

Vierailija
26/31 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love youself - mahdollisuudet voittoon: 2%

Caveman - mahdollisuudet voittoon: 0%

My little world - mahdollisuudet voittoon: 1%

Muut: mahdollisuude voittoon: 100%

Vierailija
27/31 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut pitää kans Circle of lightista, hyvää juoksumusaa. toivottavasti se pääsis, mut ei mun suosikit koskaan. Viimekskin ihan tyhmä valittiin.

Vierailija
28/31 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän La Perséttä! Biisi parempi kuin kahden edellisvuoden edustuskappaleet Suomelta ja Euroviisuissa kokonaisuus ratkaisee, ml. näyttävä ulkomuoto.

Lisäksi he on mun vanhoja kavereita, vaikka olen itse tämmöinen tavis vaan. Ovat siviilissä kivoja ihmisiä joita ei hätkäytä mikään, eli asenne on heillä viisukisoihin just oikea :D Saa nyt sitten nähdä, mikä tai kuka artisti Suomea edustaa tänä vuonna.

Vierailija
29/31 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestän La Perséttä! Biisi parempi kuin kahden edellisvuoden edustuskappaleet Suomelta ja Euroviisuissa kokonaisuus ratkaisee, ml. näyttävä ulkomuoto.

Lisäksi he on mun vanhoja kavereita, vaikka olen itse tämmöinen tavis vaan. Ovat siviilissä kivoja ihmisiä joita ei hätkäytä mikään, eli asenne on heillä viisukisoihin just oikea :D Saa nyt sitten nähdä, mikä tai kuka artisti Suomea edustaa tänä vuonna.

Ööh, asutko tynnyrissä? Kisa käytiin jo.

Norma John voitti ansaitusti, kuulosti ehdottomasti parhaalta livenä. Emmaa kannatin studioversioiden perusteella, mutta se live-esitys oli ihan JÄÄ-TÄ-VÄ ja muija syytti epäonnistumisesta yleisöä. :D

Vierailija
30/31 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 jatkaa, en tajunnut, että tuo viimeisin viesti eli nro 28 oli jo kuukauden vanha. Miten tämä keskustelu oli oikein etusivulla???

Vierailija
31/31 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat jotka ovat jääneet kuunteluun ovat Norma Johnin ja Aino Saikun kappaleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän