Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kertoa kun en ymmärrä.. imetyksestä ja pulloilusta.

Vierailija
14.03.2006 |

jos lasta imetetään, kiinteät pitäisi aloittaa 6kk:n iässä. jos lapsi on pullolla, kiinteät aloitetaan 4kk:n iässä. miksi? ei kai sen vauvan suolisto sen valmiimpi kiinteille ole vaikka tissiä syö. vai onko äm tosiaan niin ravitsevaa tavaraa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset voivat hyvin.

Vierailija
2/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Neljän äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle sanoivat neuvolasta että aloita kiinteät, tosin korvikevauvani oli vasta 3kk vanha.

Vierailija
4/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka tapauksessa vierasta ainetta.

Vierailija
5/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siis minulle sanottiin eräässä länsi-helsingin neuvolassa kun kysyin apua kiinteiden aloittamiseen kun lopettelin imettämistä lapsen ollessa 4kk. harmittaa ettei tullut kysyttyä perusteluja.

2: MIKÄ ONGELMA????

Vierailija
6/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin suositus on kyllä että puoli vuotta joko tissiä tai korviketta tai molempia ja sen jälkeen vasta kiinteitä.

Kent

Vierailija
7/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiaan: kyllä mun käsityksen mukaan " tuttipullolapsillakin" kiinteisiin siirtymisen suositusikä on 6kk, jos tarvetta ei ole ennen. Meillä ei oo kumpikaan poika pärjäny hädin ees 4kk ikäiseksi kun on tarvinnu aloittaa kiinteät, kun kasvukehitys on pysähtynyt (= ravinto ei ole ollut riittävää) ja tissillä ovat kumpikin olleet siihen saakka.

Vierailija
8/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lehmänmaidon proteiini rasittaa munuaisia enemmän. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
9/9 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka siis suositus on täällä niin kun sanoinkin.

Kent

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi