Ällöttää uuden miesystävän sokerin syönti.
Kahvikuppiin ja teehen 2 palaa sokeria,Kaikkea makeaa ostaa ja syö varmaan jokapäivä.
Itse yritän välttää koska lihon helposti,hänelläkin jo mahan alkua ....Miten tähän voisi puuttua?
Olemme nelikymppisiä.
Etoo sokerimättö :/
Kommentit (12)
Olisiko kiva jos mies puuttuis sun syömisiin? Varsinkin uuden kumppaniehdokkaan ruokatottumuksiin ei puututa, olis eri asia jos olisitte olleet vuosikaudet yhdessä ja nyt tilanne jotenkin olisi muuttunut.
Kuule ap, vain ääliö avautuu tuollaisesta aiheesta tänne.Mitä se tänne valittaminen mitään auttaa? Jos elintapanne eivät sovi yhteen ja jokin tuollainen ällöttää kumppanissa niin paljon että siitä on pakko avautua netissä, ei varmaankaan kannata kärsiä ja olla moisessa suhteessa?J ärki hoi??
Onkos tuo nyt joku vakava ongelma? Onko hän hyvä ja kiltti?
Minä en ymmärrä sinun kaltaisiasi naisia, jotka yrittävät muuttaa toista ihmistä mieleisekseen joka pikkuasiasta urputtamalla. Jos se tykkää sokerista, syökööt. Hän ei ole sinä, anna hänen olla hän. Jätä saarnat sikseen.
N46v.
Pidä vaan huoli omasta syömisestäsi. Jos asia sua noin ällöttää niin ero on vielä tässä vaiheessa helppo asia.
Sokeri on epäterveellistä. Hyvä vaan jos liikaan sokerin käyttöön puuttuu.
Voidakseen vaatia täydellisyyttä on itse oltava virheetön. Miten on, ap?
Kun tämä vika korjaantuu etsit toisen syyn olla tyytymätön häneen?
Vierailija kirjoitti:
Paras tapa puuttua asiaan on tehdä av:lle aloitus asiasta, eikä puhua ongelmasta miehelle lainkaan.
Näinhän naiset käsittelevät seksiongelmiakin,valitetaan kaikille muille paitsi miehelle itselleen.Sitten oletetaan että kokenut mies on taitava.
Mäkin olen kamala sokerisyöppö ja häpeän sitä. Olen parikymppinen nainen ja vielä onneksi normaalipainoinen, mutta tällä menolla, jos en ehkä liho, niin jotain hallaa teen varmasti terveydelleni.
Luepa tämä hesarin artikkeli, ap! Yritän itsekin vältellä sokeria, mutta annan toisten elää niin kuin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Luepa tämä hesarin artikkeli, ap! Yritän itsekin vältellä sokeria, mutta annan toisten elää niin kuin haluavat.
Fogelin jutut kannattaa kannattaa päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Paras tapa puuttua asiaan on tehdä av:lle aloitus asiasta, eikä puhua ongelmasta miehelle lainkaan.