Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää uuden miesystävän sokerin syönti.

Vierailija
02.01.2017 |

Kahvikuppiin ja teehen 2 palaa sokeria,Kaikkea makeaa ostaa ja syö varmaan jokapäivä.

Itse yritän välttää koska lihon helposti,hänelläkin jo mahan alkua ....Miten tähän voisi puuttua?
Olemme nelikymppisiä.

Etoo sokerimättö :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa puuttua asiaan on tehdä av:lle aloitus asiasta, eikä puhua ongelmasta miehelle lainkaan.

Vierailija
2/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kiva jos mies puuttuis sun syömisiin? Varsinkin uuden kumppaniehdokkaan ruokatottumuksiin ei puututa, olis eri asia jos olisitte olleet vuosikaudet yhdessä ja nyt tilanne jotenkin olisi muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, vain ääliö avautuu tuollaisesta aiheesta tänne.Mitä se tänne valittaminen mitään auttaa? Jos elintapanne eivät sovi yhteen ja jokin  tuollainen ällöttää kumppanissa niin paljon että siitä on pakko avautua netissä, ei varmaankaan kannata kärsiä ja olla moisessa suhteessa?J ärki hoi??

Vierailija
4/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tuo nyt joku vakava ongelma? Onko hän hyvä ja kiltti?

Minä en ymmärrä sinun kaltaisiasi naisia, jotka yrittävät muuttaa toista ihmistä mieleisekseen joka pikkuasiasta urputtamalla. Jos se tykkää sokerista, syökööt. Hän ei ole sinä, anna hänen olla hän. Jätä saarnat sikseen.

N46v.

Vierailija
5/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vaan huoli omasta syömisestäsi. Jos asia sua noin ällöttää niin ero on vielä tässä vaiheessa helppo asia.

Vierailija
6/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri on epäterveellistä. Hyvä vaan jos liikaan sokerin käyttöön puuttuu.

Vierailija
7/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidakseen vaatia täydellisyyttä on itse oltava virheetön. Miten on, ap?

Vierailija
8/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä vika korjaantuu etsit toisen syyn olla tyytymätön häneen?

Vierailija
9/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa puuttua asiaan on tehdä av:lle aloitus asiasta, eikä puhua ongelmasta miehelle lainkaan.

Näinhän naiset käsittelevät seksiongelmiakin,valitetaan kaikille muille paitsi miehelle itselleen.Sitten oletetaan että kokenut mies on taitava.

Vierailija
10/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kamala sokerisyöppö ja häpeän sitä. Olen parikymppinen nainen ja vielä onneksi normaalipainoinen, mutta tällä menolla, jos en ehkä liho, niin jotain hallaa teen varmasti terveydelleni.

Vierailija
11/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa tämä hesarin artikkeli, ap! Yritän itsekin vältellä sokeria, mutta annan toisten elää niin kuin haluavat.

http://www.hs.fi/elama/art-2000005013234.html

Vierailija
12/12 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luepa tämä hesarin artikkeli, ap! Yritän itsekin vältellä sokeria, mutta annan toisten elää niin kuin haluavat.

http://www.hs.fi/elama/art-2000005013234.html

Fogelin jutut kannattaa kannattaa päästää toisesta korvasta  sisään ja toisesta ulos.