Poikaystävä osti lahjaksi topin "You only live once" tekstillä, miten kerron etten kehtaa käyttää?
Olen selvinnyt pari viikkoa sanomalla että ei se kuitenkaan näkyisi hupparin/pitkähihaisen alta ja on yksistään pidettynä liian kylmä. Sitten sanoin että kotona en halua käyttää sitä ettei se kulu ja mene nuhruiseksi.
Mutta miten pelastan itseni kesällä jos hän muistaa yhä topin olemassaolon?
Kommentit (17)
No miksei sitä kotona voi käyttää?
Mä käyttäisin kotona. Poikaystävä näkisi, että käytät toppia ilman, että tarvitsisi julkisille paikoille lähteä..
Joo, pistä sen hupparin alle ja ota huppari pois tai avaa kotona. Jos siis olet varma, ettei poikakaverille voi kauniisti sanoa, että ei oo ehkä ihan sun tyylinen. :)
Ruokaalaittaessa/ syödessä roiskahtaa mustikkakeitot rinnuksille
Kerro poikaystävällesi, että uskot jälleensyntymisoppiin etkä sen tähden voi valitettavasti pitää pakanallista toppia.
Jos et voi käyttää edes aluspaitana tai kotona muiden näkemättä niin ei kai se kehtaamisesta ole kiinni?
selitä, että se varastettiin pyykkinarulta tai taloyhtiön pesutuvasta.
En ymmärrä mikä on ongelma, oot joku hissukka ja tälläinen paita on liian sähäkkä? Parempi vain pistää paita päälle ja kuka ties jos vaikka pääsisit kuorestasi :)
Osta kostoksi joku kiitos-paita, tai joku missä lukee isolla "ÄIJÄ ON ELÄIN" tms.
Pidät ahkerasti pitkähihaisten alla ja kotona nyt talvella ja kesään mennessä se onkin jo niin kulahtanut, että voit hyvin sanoa poikaystävälle, ettei sitä voi enää pitää.
Vierailija kirjoitti:
Osta kostoksi joku kiitos-paita, tai joku missä lukee isolla "ÄIJÄ ON ELÄIN" tms.
Sitten poikkis pitäisi sitä aina, kun lähtevät alottajan kanssa ulos :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä on ongelma, oot joku hissukka ja tälläinen paita on liian sähäkkä? Parempi vain pistää paita päälle ja kuka ties jos vaikka pääsisit kuorestasi :)
En tiedä AP:sta, mutta mä en ole mikään hissukka enkä ikinä käyttäisi tuollaista paitaa tai mitään muutakaan "sähäkkää". Ei ole yksinkertaisesti mun tyyliä.
Käytä kotona