Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Specsaver, kokemuksia

Vierailija
01.01.2017 |

Siellä on tajouskampanjat, tietyille asiakkaille? Liikkeessä myydään linssit puoleen hintaan sanoilla 400 eurolla , mutta netissä kalliimmatkin linssit maksaa ovh. päälle 300 euroa. Enemmänkin voisin kertoa, miten uutta asiakasta yritetään viilata linssiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssiin viilaamisesta en tiedä, mutta ainakaan moniteholaseja en saanut halvemmalla, enkä loppujen lopuksi ollenkaan. Ei nimittäin onnistuneet ne lasit vaan palautin ja sain rahat takaisin.

Vierailija
2/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet lasit olen sieltä ostanut enkä osta toisia. Kehykset oli huonot, kauhea painauma jäi nenänvarteen ja linssit meni äkkiä sameiksi. Huono myyjä kun ei osannut katsoa onko kehykset mulle sopivat. Yleensä oon voinut luottaa myyjiin.

Hinta ei lopulta tullut juurikaan halvemmaksi kuin muualla. Mulla on paljon hajataittoa ja linssit on aina olleet kalliit. Kun meni SS:lle, lupailtiin että joo, tosi edulliseksi tulee, mutta eipä sitten tullutkaan. Itse tiesin paremmin linssieni ominaisuudet kuin myyjä. En käsitä miksi edes ostin sieltä.. Jäi harrastelijamainen olo palvelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää ketju on paras tällä hetkellä. Palvelu on yhtä hyvä ostat sitten kympin lasit tai viidensadan. Kokeilkaa samaa muilta niin turpiin tulee tai ainakin niin että myyjä pahoittaa mielensä. 10+

Vierailija
4/4 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kehykset on kaikille sopivia, tuntuu olevan Specsaverin myyjän käsitys. Kaikkia mahdollisia ainakin tuputetaan. Tuntuu, että ei ole väliä sopiiko kehykset vai ei, kunhan jotkut vaan ostat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän