Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan avokkaat pysymään jalassa?

Vierailija
01.01.2017 |

Mulla on avokkaat, jotka on siistit ja jalassa mukavat, mutta ne putoaa kävellessä. Miten saan ne pysymään jalassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaliimalla.

Vierailija
2/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuret. Oikea kokonpysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo ongelma kaikkien avokkaiden kanssa, jalkaholvi on niin korkea että jalka vaan popsahtaa ulos kengästä. Yritin aikani silikonisia päkiätyynyjä (tekevät kärjestä niin ahtaan ettei jalka kokonaan tipahda ulos) ja kantapäähän laitettavia silikonikaistaleita (estävät samaa kantapäästä). Jos tuo ei ole sulla tyypillinen ongelma, joku tuollainen kikka voi riittää. Mun oli luovutettava ja ruvettava ostamaan vain remmillisiä kenkiä :)

Vierailija
4/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jotkut avokkaat ovat ajan myötä löystyneet, jonka jälkeen eivät ole pysyneet jalassa. Sittemmin olen itsekin ostanut remmillisiä kenkiä.

Vierailija
5/5 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aaspeekin käyttää yleensä emmillisiä kenkiä ja kaarijalkatyyppistä ongelmaa on. Ama vika on yksissä toisissakin kengissä ja muita remmittömiä avokkaita en muista omistavanikaan. Mut nämä olisi paljon neutraalimmat esim työhaastatteluun kuin remmilliset kengät, eikä ihan ilmaisetkaan. Siksi haluaisin saada nämä edes tilapäisesti toimintakuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi