Onko mitään pahempaa kuin työkaveri joka
kuvittelee että pitää olla parhaat ystävykset niin työ- kuin vapaa-ajalla. Miten sellaisen kanssa selviää hengissä? Työkaverilla ei yhtään ystävää ja nyt kai kuvittelee että minusta saisi sellaisen. Minä taas olen sitä mieltä että töissä ollaan työkavereita, ei sen enempää ja vapaa-ajalla minulla on jo ystävät. Teemme työtä kahden hengen tiimissä, pakoon en pääse.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen sitä mieltä että töissä ollaan työkavereita, ei sen enempää ja vapaa-ajalla minulla on jo ystävät.
Yleisenä huomiona: mitä väliä missä ihmisen tutustuu jos tulee hyvin juttuun? Voihan työkavereista tulla myös ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen sitä mieltä että töissä ollaan työkavereita, ei sen enempää ja vapaa-ajalla minulla on jo ystävät.
Yleisenä huomiona: mitä väliä missä ihmisen tutustuu jos tulee hyvin juttuun? Voihan työkavereista tulla myös ystäviä?
Voi tulla, mutta itse en yhtäkään työpaikan kieroilijaa ja juoruilijaa en vapaa-ajalleni halua.
On pahempaa kirjoitti:
On. Pomottaja, joka on mielestään aina oikeassa ja sellainen jonka mielialat ailahtelee.
Ailahtelevan pikkupomon kanssa menee terveys, kun joutuu kuuntelemaan sitä narinaa ja tekisi mieli sanoa päin näköä, että haista paska . Mutta etiketin takia ei vaan voi.
On. Pomottaja, joka on mielestään aina oikeassa ja sellainen jonka mielialat ailahtelee.