Kenestä pidit eniten: Prince, David Bowie vai George Michael?
Mulla George Michael, sitten Prince. David Bowie jäi etäiseksi.
Kommentit (22)
George Michael on noista ehdoton ykkönen. Princellä on enemmän hyviä biisejä kuin Bowiella, vaikka pidän monista hänenkin kappaleistaan.
Bowie ylivoimaisesti! Georgesta en piitannut pätkääkään, Prince oli lahjakas muusikko vaikken genrestään pitänytkään.
George Michael ja David Bowie. Prince ei ole mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Bowie ylivoimaisesti! Georgesta en piitannut pätkääkään, Prince oli lahjakas muusikko vaikken genrestään pitänytkään.
Komppaan 100%.
Mulla oli aikoinaan koko Bowien tuotanto vinyyleinä. Myin sitten pois. 😇
Bowie, ehdottomasti, muista en juuri välittänyt.
Prince, Prince ja Prince
Ei noi muutkaan huonoja olleet.
Bowie. Nuo muut ei kiinnosta(neet) yjtään.
Bowie ehdottomasti. Mulla on koko tuotanto.
Prince, Prince, Prince. Kuka muukaan? "In my daddy's car, it's only you I wanna really drive.." Sitten Bowie ja viimeiseksi George Michael.
Prince ja George. Bowie ei koskaan sytyttänyt.
Kaikki erinomaisia, kukin tyylillään. Princen rnb-matsku on vähän heikompaa, joten laitetaan järjestykseen Bowie, George, Prince.
Prince oli todella hyvä kitaristi, sen lisäksi että teki tajuttoman hienoa funk-pohjaista musiikkia. Noista kolmesta kaikkein monipuolisin, ja minulle ykkönen. Bowien arvotan melkein yhtä korkealle. George Michaelilta tiedän vain muutaman balladin, eikä nekään ole koskaan kovin kolahtaneet.
Jos pitäisi valita yksi artisti tai yhtye, kaikista maailman pop- ja rockmuusikoista autiolle saarelle mukaan ottaisin ehkä Princen tuotannon. Jos en sitten Led Zeppeliniä, riippuu vähän päivästä kumpi menee kärkeen. Dylan, Beatles, Metallica ja Rolling Stoneskin ovat siinä lähellä...
Hurahdin Princeen 14-vuotiaana enkä näköjään ole vieläkään toipunut. Eli mulle ehdottomasti Prince. <3
George Michael, George Michael, Prince
Bowie oli oma suosikkini, rakastin häntä artistina syvästi ja kuolema oli shokki. Muilla ei ollut itselleni niinkään merkitystä.
Bowie, ei voi edes verrata noihin muihin.
Prince, Prince, Prince, George Michael, Bowie.