Yli 35-vuotiaana raskaaksi
Kuinka nopeasti kävi? Mies töissä eri paikkakunnalla miten tulla rasksaksi mahdollisimman nopeasti.
Kommentit (33)
Panette vähintään viidesti päivässä, kun näette toisianne.
Aamupalapano.
Lounaspano.
Välipalapano.
Päivällispano.
Iltapalapano.
Sit muistat vielä nostaa lantion ylös vartin ajaksi siemensyöksyn jälkeen, et nesteet ei pääse heti valumaan pois. Jotain tollasta ainakin muistan lukeneeni Victoria Beckhamin yrityksistä tulla raskaaksi, joskin David valitteli jotain tuon aikataulun raskaudesta.
Joo tuo lantio ja jalat ylös, suosittelen. Ei siitä haittaakaan.
Neljä kiertoa meni. 39v raskaaksi.
No, kerrasta minä ainakin raskauduin..ja peräti kahdesti peräkkäin, väliä oli kyllä puolitoista vuotta.
Ei kannata panna liian usein, ihan tutkitusti.
Syö vehnänalkioöljyä ja juo greippimehua.
Ovulaatiotestit käyttöön ja täsmäyhdynnät niiden avulla. Kerran päivässä ovulaation aikaan.
Rentoudu, yritä olla hyvillä ja rennoilla mielin.
Jos olet ylipainoinen, niin laihduta normaaliin painoon.
Liian usein ei kannata panna, oviksen aikaan tiheästi eli kerran päivässä. Tee ovulaatiotestit, jos haluat olla varma, ettet missaa otollisia päiviä. Jalat kohti kattoa panon jälkeen.
Tunnen liudan yli 35-vuotiaina esikoisensa saaneita, joten et ole vielä liian vanha.
Täällä myös yritys käynnissä. Juon greippimehua ja punkkua ja punaista maitoa. Enpä tiedä auttaako, mun munasarjat tuntuu olevan enemmän kiinnostuneita tuottamaan kystia kuin vauvoja :( Ikää 34 vuotta.
Miten greippimehu tai vehnänalkioöljy auttaa? Entä maitotuotteiden vaihto rasvaisiin?
Estääkö melatoniini raskautumista?
Älä niele kovin usein tänä aikana.
10-14 päivää viimeisimmistä menkoista. Jotkut sanoo että 35 on vanha, pah! Hedelmällisyys laskee aika hitaasti ja kehityshäiriöt on jotain 2% luokkaa 40-vuotiaanakin. Onnea yritykseen!
Ei tunnu hedelmällisyys vielä laskeneen, olen tullut raskaaksi 26, 28, 32x2, 33 ja 35-vuotiaana aina 1-2 kierrosta hyvin satunnaisilla yhdynnöillä ja ilman kummempia poppaskonsteja. Ainoastaan en ole heti perään noussut pystyyn ja rynnännyt pesulle.
Käy gynellä tarkastamassa, että kaikki on ok, käytä ovulaatiotestejä ja ovulaation aikaan Preseed-liukuvoidetta.
Nämä toimi mulla, olen 35.
Aloitin raskautumisen 31-vuotiaana. Kaikki kommervenkit punaviinistä greippimehuun kokeiltiin. Vasta hoitojen jälkeen 37-vuotiaana syntyi meidän perheen ainokainen.
Käytä ovulaatiolaskuria, varaa ne kalenteriin teille. toimi mulle 34v.
Miten gyne voi nähdä onko kaikki kunnossa? Minkälaisia testejä?
Siis netissä on ovulaatiolaskureita jos joku ei tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten gyne voi nähdä onko kaikki kunnossa? Minkälaisia testejä?
Luulisin että ainakin ultraa kohdun ja munasarjat, ettei ole mitään ylimääräistä joka haittaisi raskaaksi tuloa
Ei vitsejä naapurin miehestä tai pettämisestä kiitos.