Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä/ihmisen mielenterveydästä tietäviä apua!!! Oonko seonnu?

Vierailija
01.01.2017 |

Eli olen vasta nuori ihminen.
Lapsuuteni oli traumaattinen. (Väkivaltaa jne)
Olen aina ollut herkkä .
Pelkäsin jo ala-asteella, että mulla on syöpä. Silloin pelot eivät ohjanneet elämääni.
Kuitenkin koin ison tressaavan ajan elämässäni.
Sen jälkeen hetkeksi hellitti kunnes aloin hysteerisesti aivan yhtäkkiä pelätä terveyttäni. Pelkäsin taas, että mulla on syöpä.
Tällöin pelot olivat pakonomaisempia ja jatkuvia.
Tätä jatkui vuoden jonka aikana sairaus kerkesi vaihtua kolme kertaa.
En tiedä laukaisiko nuo pelot tuo stressi, aijemmat traumat vaikö murrosikä (mikä alkoi samoinhin aikoihin pelkojen kanssa)
Vuoden kerkesin olla todella huolissani terveydestä.
Elämäni oli ja on täysin tyhjää.
Ja keksin jtn hullua.
Minulla on aina ollut seksi fantasioita tupakkaan liittyen.
Aloin aluksi vain ajatuksella fantasoida siitä, että näen jonkun heittävän tupakan lopun käryävänä maahan ja käyn noukkimassa sen.
No kerran kuitenkin tylsistyneenä ulkona minulle tuli siihen tilaisuus ja menin keräämään hetki sitten käryävänä heitetyn natsan maasta. Pitelin sitä kädessä ja sain siitä todella suurta nautintoa.
Lopulta kotiin mennessä se haju, joka jäi käteeni niin se vielä lisäsi sitä... tiedätte kyllä jos on (fetissi tupakkaan) hävettää ihan kertoa.
No en missään vaiheessa ole tehnyt mitään LAITONTA/KETÄÄN LOUKKAAVAA.
Mutta tuo oli asia, joka pitkään aikaan toi jonkinlaista jännitystä /nautintoa elämään.
Aloin ulkoilla niin, että pyöräilin ja kyttäilin tilaisuutta taas tuolle...
Yhtenä kertana kesällä 2015 tein jtn mitä ei olisi pitänyt tehdä.
Kyllästyin siis pian vain käryävän tumpin katseluun ja yhtenä kertana tein virheen josta kaikki lähti.
Keräsin maasta jonkun heittämän käryävän natsan ja poltin sitä
Se toi taas tosi suurta nautintoa vaikka yskittikin. Mutta jälkeen päin sain siitä sitten taas....
Samalla mielenkiinto asiaan heräsi ja päätin tehdä jonkun ajan päästä tuon uudelleen ja taas uudelleen...
Tuo toi suurta mielihyvää ja tein tuota paljon.
Heinäkuussa 2015 keksin, että voin tehdä niin, että kerään maasta tumppeja joita syttelen uudelleen
Tein tuota paljon välillä 2015 heinäkuu - elokuu2015 jolloin aloin taas polttaa taas muiden käryävänä heittämiän natsoja.
Polttelin taas pitäen välillä pieniä taukoja. Natsat jätin hetkeksi rauhaan koska ne olivat uudelleen sytettynä vielä ällöttävämpiä, kuin jonkun vasta heittämä vielä käryävä tupakka.
Lokakuun loppu 2015 - joulukuu 14 pv (2015 tein taas paljon tuota tumppien keräilyä eli oli kausia, että päivittäin noukin maasta muutaman tumpin joita sytyttelin sytkärillä)
Lopetin joulukuussa 2015 ja olin polttamatta

Välin joulukuu 2015 -kesäkuu 2016.
Sairauden pelot olivat mukana. Myös
ja en ollut jäänyt koukkuun, mutta meinasin useita kertoja polttaa (fetissini takia, koska helpompihan se on aina mennä uudelleen tekemään, kun on kerran alottanut)
TEKSTI JATKUU VIELÄ JATKAN TOHON ALAS:

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää luettavaa -kohdassa tarjotaan viittä keskusteluketjua, jotka on luotu neljän päivän aikana joulukuussa, ja ne näyttävät olevan kaikki tämän ketjun aapeelta. Kyllä ap, olet sairas. Hae apua.

Vierailija
22/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi vain tietää mistä oudtot seksuaaliset haluni johtuvat?

Entäpä mitä voisin tehdä asialle?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että haet jatkuvasti huomiota noilla sairaskertomuksilla eikä mikään huomio, siis oli se positiivista tai negatiivista, riitä sinulle kertoo että sinulla on mielenterveyden häiriö. Ei ole normaalia spämmätä keskustelupalstaa joka viikonloppu kuvitelluilla oireilla ja huutaa apua. Käytöksesi on sairasta huomion tarvetta ja havittelet sitä huomiota pakonomaisesti tavalla tai toisella. Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.

A.p on uniikki lumihiutale?

Vierailija
24/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia voisi auttaa. Vaikutat olevan kovin ahdistunut.

Vierailija
25/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuossa kertomuksessa on ihan tavallinen turhautunu teini, huonosta perheestä. Perusjampesteri.

Vierailija
26/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millätavalla oudot?

Vierailija
27/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että haet jatkuvasti huomiota noilla provoillasi eikä mikään huomio, siis oli se positiivista tai negatiivista, riitä sinulle kertoo että sinulla on mielenterveyden häiriö. Ei ole normaalia spämmätä keskustelupalstaa joka viikonloppu kuvitelluilla oireilla ja huutaa apua. Käytöksesi on sairasta huomion tarvetta ja havittelet sitä huomiota pakonomaisesti tavalla tai toisella. Vian ei tarvitse olla iso kun se on päässä.

Vierailija
28/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä ei ole mikään vitsi! Vielä ahdistavammalta alkaa tuntua jos tätä ei edes uskota todeksi!

Ap

Vierailija
29/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millätavalla oudot?

Enkö minä sinusta ole mieleltäni sairas? Eikö näissä seksuaalisissa jutuissa ole mitään outoa?

Oletko asiantuntijakin?

Ap

Vierailija
30/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo fetissisi on ihan harmiton. Kukaan muu kuin sinä (tupakoinnin haitat) ei kärsi sun natsojen poimimisesta. Päin vastoin, kiva jos hoidat tumpit kaduilta roskiin. Jos tuolla toiminnalla saat itsellesi nautintoa, niin harrastele rauhassa. Kunhan tuosta touhusta ei muodostu elämäsi ykkösasia ja muut hommat hoituu, työt/koulut, arkiaskareet, ihmissuhteet... Kenties jonain  päivänä löydät kumppanin jolle voit kertoa tästä tupakkafiksaatiostasi ja saatte siitä mausteen makuuhuoneeseen. Niin kauan kuin fetissisi on pieni harrastus ja piriste elämään, kaikki on ok. Mieti vaikka ihmistä jolla on fetissi kenkiin. Hän kenties ostelee käytettyjä kenkiä, keräilee sukkia... Nuuskii niitä itsekseen/mitäikinä, runkkaa ja pistää jälleen kengät kaappiin. Muuten hän elelee normaalia, tavallista arkea eikä meistä kukaan tiedä hänen harrastuksistaan. Mitäpä haittaa siitä siis olisi. Siinä vaiheessa kun tuo tupakanmetsästys alkaa hallita elämääsi, siitä on tullut pakkomielle josta täytyy päästä eroon.

Mutta sitten tähän itse ongelmaan... Sähän selvästi suuntaan jonkinlaista ahdistustasi tuohon sairauden pelkoon. Suosittelen lämpimästi, että hakeudut mielenterveyshoitajalle tms ja kerrot tuosta syöpäpelostasi. Veikkaan, että asiat alkavat selkenemään ammattilaisen kanssa keskustellessa. Saat hiemaan selvyyttä ja apua tuohon pelkoon ja ahdistukseen. 

Vierailija
31/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta onko kertomukseni huolestuttava?

Ap

Sinulla on OCD eli pakko-oireinen häiriö todennäköisesti.

Vierailija
32/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa kukaan oikeasti lääkäri /päänsisäisistä asioista ymmärtävä?

Ongelmani onkin se, että oon yrittänny lopettaa tämän. En enää poimi tumppeja vaan sain ihan kokoinaisia.

Ongelmani onkin se, että en edes ole nikotiiniriippuvainen saan siitä vain muuta nautintoa kuten kerroin. Aina lopulta sorrun jatkamaan, vaikka yritän lopettaa ja muutenkin asian ajattelun.

Olin varma, että mullla on aivokasvain ja tämä oire siitä.

Pelkäsin myös, että saan syövän tupakoinnista.

Ap

Vierailija
33/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! 

Olen sairaanhoitaja ja olen työskennellyt mielenterveysalalla kohta 14 vuotta. Monenlaista ihmistä mahtuu mun potilaisiin, etkä sinä todellakaan ole mitenkään "vaikein" tai "kummallisin" tapaus. Olet saanut täältä monta hyvää vastausta. Toivoit vastausta lääkäriltä, mutta toivottavasti otat vastaan minun neuvon. Mene juttelemaan mielenterveystoimistoon tästä asiasta. Kuten aikaisempi kommentoija sanoi, fetissisi on ihan ok, meillä kaikilla on omat kummallisuutemme. Niin kauan kuin toimintasi ei satuta muita tai itseäsi, kaikki on hyvin. Tupakointi ei tietenkään koskaan ole kannattavaa, mutta en nyt olisi heti ensimmäisenä sitä murehtimassa. Tuo sairauden pelkosi sen sijaan on asia jota sinun kannattaa selvitellä. On kamalan kuluttavaa ja vaikeaa elää jatkuvan pelon ja ahdistuksen kanssa.  Aivokasvainpelkosi on 99.99% aiheeton. Kasvaimet oireilevat ihan muilla tavoilla.

Vierailija
34/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LUULOSAIRAS SINÄ OLET!!! -Saman kokenu.

Vierailija
35/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä että sun ahdistus suuntautuu toimintaan. Mä olisin paljon enemmän huolissani jos vaan nukkuisit, ikäänkuin jo luovuttaneena. Penskat tekee kaikenlaista hölmöä sun iässä, muutkin.

Vierailija
36/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millätavalla oudot?

Enkö minä sinusta ole mieleltäni sairas? Eikö näissä seksuaalisissa jutuissa ole mitään outoa?

Oletko asiantuntijakin?

Ap

Missä seksuaalijutuissa, meni ihan ohi?

Vierailija
37/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa tupakoinnissa? Fetississäni.

Ap

Vierailija
38/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
39/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap keksii noit seko juttui vaihdellen ja väritellen aiheit.

Nauttii ku osa tovereist menee lankaan.

Hullul on halvat huvit ja idiootil ilmaiset!

Vierailija
40/45 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa tupakoinnissa? Fetississäni.

Ap

Ei siinä ole mitään seksuaalista. Sulla on nyt käsitteet sekasin. Seksuaalisuus on jotain ihan muuta kun tupakan poltto. Onko sun vanhemmat terveitä kun puhut niin hassuja? Ei taida kiinnostaa sun kanssa jutella ja joudut itse ratkasemaan ongelmas? Voi sua.