Kysy jotain 8lk tytöltä
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin lopetakaa nuo tappopuheet ja pervoilut. Älä ap vastaa mitään noiden epätoivoisten setien vonkaamiseen äläkä vaan anna mitään yhteystietoja noille! Ihan oman turvallisuutesi vuoksi. Olet tärkeä ja hyvä juuri sellaisena kuin olet!
Määkin oon vaa epätoivonen. En tärkee, enkä hyvä.
Ap
Olet tärkeä. Sinusta nyt varmasti tuntuu pahalta, mutta ajan kanssa se helpottaa. Lupaan. Yritä kestää ja hae apua jos siltä tuntuu. Se ei ole häpeä.
Käytät kamalaa kieltä. Ketjusi ei ole siksi mukava. Kerro vaan noille irstailijoille, että et vastaa seksikysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin lopetakaa nuo tappopuheet ja pervoilut. Älä ap vastaa mitään noiden epätoivoisten setien vonkaamiseen äläkä vaan anna mitään yhteystietoja noille! Ihan oman turvallisuutesi vuoksi. Olet tärkeä ja hyvä juuri sellaisena kuin olet!
Ap
Aitoa teini angstia:D Älä viiltele. Suomessa on jo tarpeeksi nuorena itseään viilleitä alepan kassoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlet tärkeä. Sinusta nyt varmasti tuntuu pahalta, mutta ajan kanssa se helpottaa. Lupaan. Yritä kestää ja hae apua jos siltä tuntuu. Se ei ole häpeä.
Puhuminen ei auta, mutta kiitos nyt kuitenkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytät kamalaa kieltä. Ketjusi ei ole siksi mukava. Kerro vaan noille irstailijoille, että et vastaa seksikysymyksiin.
Käytän omasta mielestäni normaalia kieltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAitoa teini angstia:D Älä viiltele. Suomessa on jo tarpeeksi nuorena itseään viilleitä alepan kassoja.
Viiltelen, kun se auttaa. En muutenkaan oo angsti.
Ap
Elämä on kivaa myöhemmin, mutta elät hankalaa ikävaihetta nyt. Tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Viides viesti oli huonoa kieltä.
No mitä mun ois sitten pitäny sanoo?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Elämä on kivaa myöhemmin, mutta elät hankalaa ikävaihetta nyt. Tsemppiä
Elämä ei oo myöhemminkään kivaa.
Ap
NYT JUMALAUTA AIKUISET MIEHET!
Antakaa olla noiden pervojen kysymysten ja heti.
Ap rakas, älä vastaa noihin.
Vierailija kirjoitti:
NYT JUMALAUTA AIKUISET MIEHET!
Antakaa olla noiden pervojen kysymysten ja heti.
Ap rakas, älä vastaa noihin.
En usko, että ne on aikuisii.
Ap
Olia pitänyt sanoa tähän tapaan: en halua vastata itseäni koskeviin seksuaalisiin kysymyksiin.
Kerro miksi elämä ei mielestäsi ole elämisen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Olia pitänyt sanoa tähän tapaan: en halua vastata itseäni koskeviin seksuaalisiin kysymyksiin.
Totta.
Ap
Annnna kirjoitti:
Kerro miksi elämä ei mielestäsi ole elämisen arvoista?
Siinä ei oo mitään järkee.
Ap
Elämä on seikkailu. Tai Jumalan johdatus, jos uskot Jumalaan.
Miten Sulla menee koulussa? Pärjäätkö?
Vierailija kirjoitti:
Elämä on seikkailu. Tai Jumalan johdatus, jos uskot Jumalaan.
Pyh.
Ap
Ap