Mieheni ehdotti ryhmäseksiä siskon ja sen poikaystävän kanssa
Mieheni ja minä olimme ravintolassa. Ravintolasta lähti jatkoille meille siskoni ja hänen poikaystävänsä.
Menimme sitten kaikki nukkumaan kun mieheni alkoi sekstailla minun kanssa ja kiihottui. Hän ehdotti että harrastettasko ryhmäseksiä siskoni ja hänen miehen kanssa. Aikaisemmin emme ole ikinä puhuneetkaan ryhmäseksistä ja olemme hyvin mustasukkaisia toisistamme. Minua loukkasi aivan suunnattoman paljon tämä,ja haukuin sitten mieheni. Mies oli tämän jälkeen hyvin peloissaan reaktiostani ja rupesi selittelemään paljon. siskoni on nätti ja tuli sellainen tunne että hän on haaveillut siitä kun ei ole aikaisemmin kyllä ottanut ryhmäseksiä puheeksi. Tuntuu pahalta ja en tiedä pystynkö hänen kanssaan jatkamaan suhdetta kun en saa tuota ajatusta pois päästäni. Mitä ajattelette tästä ja mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (43)
Luin näitä juttuja,ja yllätyin että naiset ei pääpiirteittäin hyväksy,että miehensä haluaisi harrastaa seksiä hänen siskojensa kanssa,sehän olisi vain kaunis asia ja win win tilanne kaikille osapuolille.
Avoimuus seksuaalisuudesta on vaikea laji. Ikävää sinänsä, että "tapaus sisko" on tullut avoimeksi näinkin laajalle, Vauva keskusteluun. Jos miehen. ehdotus oli loukkaava vaimolle, ehkä miehen kannattaa siirtyä elämässä eteenpäin, kohti vapautumista noloudesta. Huonoja ideoita ei olekkaan. On vain itsekeskeisiä huonoja toteuruksia.
Aloittajan mies oli oikeilla jäljillä ja oikealla asialla. Pyydä anteeksi käyttäytymistäsi.