Mieheni ehdotti ryhmäseksiä siskon ja sen poikaystävän kanssa
Mieheni ja minä olimme ravintolassa. Ravintolasta lähti jatkoille meille siskoni ja hänen poikaystävänsä.
Menimme sitten kaikki nukkumaan kun mieheni alkoi sekstailla minun kanssa ja kiihottui. Hän ehdotti että harrastettasko ryhmäseksiä siskoni ja hänen miehen kanssa. Aikaisemmin emme ole ikinä puhuneetkaan ryhmäseksistä ja olemme hyvin mustasukkaisia toisistamme. Minua loukkasi aivan suunnattoman paljon tämä,ja haukuin sitten mieheni. Mies oli tämän jälkeen hyvin peloissaan reaktiostani ja rupesi selittelemään paljon. siskoni on nätti ja tuli sellainen tunne että hän on haaveillut siitä kun ei ole aikaisemmin kyllä ottanut ryhmäseksiä puheeksi. Tuntuu pahalta ja en tiedä pystynkö hänen kanssaan jatkamaan suhdetta kun en saa tuota ajatusta pois päästäni. Mitä ajattelette tästä ja mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (36)
Itsekin haaveilen että vaimo ehdottaisi, josko haluaisin panna sinkkusiskoaan. Vaimolla on tosi hyvä pillu, veikkaan että siskolla aika samanlainen. Parasta olisi jos toinen nuolettaisi pilluaan samaan aikaan kun panen toista.
Minulla 2 siskoa, molempien miehet olisivat halunneet panna minua. Lopputulemana se, että siskot vihasivat minua. Ja minulle he eivät siis olisi kelvanneet missään tapauksessa, hyi olkoon. Eivät, vaikka eivät olisi siskojen miehiä olleet.
Siskopuoleni, minä ja mieheni ollessamme mökillä harrastimme ryhmässä. Mies oli aivan taivaissa kun kaksi naista kimpussa. Siskopuoleni istui mieheni naamalla kun minä ratsastin kalulla ja samalla suutelimme ja hieroimme rintoja. Oli niin huisaa että nyt noin kerran kuukaudessa harrastamme kolmistaan.
Jos mieheni olisi järjestänyt samanlaisen kohtauksen kuin sinä järjestit miehellesi, olisin osoittanut sinulle ulko ovea. Mitään en inhoa tässä maailmassa niin paljon kuin seksuaalisesti ahdistuneita tai estoisia. Onneksi oma nykyinen mieheni on seksuaalinen ja halukas ja olen saanut nautiskella hänen veljensä kanssa kolmistaan. Se tuntuu niin hyvältä kun kumpikin ovat sisälläni yhtäaikaa. Minua ei haittaisi kutsua siskoani joskus mukaan, saisivat miehetkin kerran nauttia kahdesta naisesta.
Minulle ehdotti entinen naisystävä 15 vuotta sitten että harrastaisimme kimppa kivaa hänen veli puolensa ja sen naisystävän kanssa. Olimme kaikki melko hyvässä nousuhumalassa mitä myös harrastimme lähes joka viikonloppu. Ainoa ongelma oli että velipuoli oli bi ja naiset keksivät että he haluaisivat nähdä miesten välistä. En tästä innostunut yhtään mutta kun naiset tarjosivat muutaman paukun ja ylipuhuivat suostuin sitten. Kohta olikin joka viikonlopun perinne että minä olin perä pitkällä alasti olohuoneen pöytää vasten ja vaimon velipuoli farkut alhaalla ilman paitaa. Naiset tykkäsivät että ottava osapuoli on nöyrästi täysin alasti. Velipuoli isolla munallaan nai minua kunnolla ja kovaa ja naiset nautti kun minua sattui myös. Kohta en saanut enää pillua ollenkaan vaan minua vedettiin perseeseen viikonloppuisin naisten ihastellessa vieressä. Lopetin tämän siihen kun naiset alkoi vaatia että kumin ja liukkarin käytöstä luovuttaisiin kokonaan.
Hyvä tietää etten ehdottele vaimolle. Hänen siskonsa flirttailee mulle paljon. Ottaisin molemmat vaimokseni jos ehdottaisivat yhdessä.
Peerly kirjoitti:
En voi kuitenkaan unohtaa tuota että hän olisi tahtonut panna siskoani..
Itseasiassa miestä kiimoitti ajatus teidän molempien äidistä ja äippänne panemisesta
Siskosten pillut olivat niin samanlaiset. Mittasin hukkaviivan molemmilla 3,5 tuumaa. Yhdynnässä samankaltainen puristus ja orgasmi tuli molemmilla nopeasti. Kokeilut paljaalla 18 sm juhlakalullani. Kaikenlisäksi selvinpäin keskellä yötä. Vaimoni ikä 37 eikä synnytyksiä. Vaimoni sisko 33 v. Synnyttänyt kolme vuotta sitten. Tuttua ja turvallista panoa paljaalla. Ei tosin kimpassa vaan aina kahdestaan nämä ihanat panohommat.
minulla kävi juuri niin että vaimoni ehdotti minulle , mene panemaan pikkusiskoani kun hän on niin kovassa puutteessa. Miksikö puutteessa? Miehensä ei halua tai kykene panohommiin. Olen sittemmin saanut oikein luvan perästä panna vaimoni pikkusiskoa. Ja arvata saa maistuuko ja tuntuuko hyvältä. Pikkusisko käy meillä aika usein ja joka kerta pannaan, kuukautistenkin aikana. On mieltä kiehtovaa kun sisarukset keskustelevat panohommista minun kuullen. Tyytyväisiä kuulostavat olevan.
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekin tilanteessa, jossa tilanne oli menossa eroottiseksi ja tyttöystävän sisko olikin jo pillu paljaana. Jos tyttöystäväni jakaminen olisi ollut mielestäni järkevä ajatus ja ylipäänsä seksin harrastaminen toisen miehen läsnäollessa, niin olisin voinut lähteä touhuun mukaan. En tuota siskoasetelmaa edes ajatellut tuossa tilanteessa.
Hankala ajatella omalle kohdalle, koska minulla ei ole samaa sukupuolta olevaa sisarusta. Eihän tuossa olisi insestistä kyse jos sisaruksen kanssa vain vaihdettaisiin kumppaneita. Muutenkin jokseenkin tekopyhää kauhistua tällaisesta jos ei kauhistu homoseksistäkään. Mielestäni yhdentekevää mitä kaksi aikuista ihmistä tekevät keskenään. Ällöttävyys ei ole itsessään peruste kieltää toimintaa.
Eihän tuossa ollut tarkoitus vaihtaa puolisoita. Vaan harrastaa ryhmäseksiä, eli siskon kanssa olisi pitänyt haluta muhinoida.
On mahdollista ehdottaa ryhmäseksiä myös siksi, että saa kokea yhdynnän ihanoitusta sellaisen toisen kanssa, mikä ei muuten onnistuisi.
Naapurin rouva kertoi, että toisen rouvan aloite oli johtunut siitä, että sai kokea yhdynnän naapurin rouvan miehen kanssa. Se olikin onnistunut hyvin, mutta naapurin rouva ei ollut saanut orgasmia toisen miehen kanssa, joten hänen oma miehensä oli joutunut täydentämään session.
Mikäli parinvaihdossa tulee tilanne, että on yhdynnässä oman sisarensa kanssa, kai se on yhtä herttasoitteellista kuin parinvaihto muutenkin.
Kysyminen ei ole pettämistä ja sun pitäisi olla tyytyväinen että uskalsi puhua asiasta.
Kumppanin vaihto sisaruksen kanssa ei ole insestiä, mutta itsekään en sellaiseen lähtisi.
Miehenä voin sanoa, että kyllähän mies haluaa naida vaikka ketä kauniita naisia, muttei sitä ilman lupaa tee jos rakastaa sinua.