Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ehdotti ryhmäseksiä siskon ja sen poikaystävän kanssa

peery
01.01.2017 |

Mieheni ja minä olimme ravintolassa. Ravintolasta lähti jatkoille meille siskoni ja hänen poikaystävänsä.
Menimme sitten kaikki nukkumaan kun mieheni alkoi sekstailla minun kanssa ja kiihottui. Hän ehdotti että harrastettasko ryhmäseksiä siskoni ja hänen miehen kanssa. Aikaisemmin emme ole ikinä puhuneetkaan ryhmäseksistä ja olemme hyvin mustasukkaisia toisistamme. Minua loukkasi aivan suunnattoman paljon tämä,ja haukuin sitten mieheni. Mies oli tämän jälkeen hyvin peloissaan reaktiostani ja rupesi selittelemään paljon. siskoni on nätti ja tuli sellainen tunne että hän on haaveillut siitä kun ei ole aikaisemmin kyllä ottanut ryhmäseksiä puheeksi. Tuntuu pahalta ja en tiedä pystynkö hänen kanssaan jatkamaan suhdetta kun en saa tuota ajatusta pois päästäni. Mitä ajattelette tästä ja mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

peery kirjoitti:

Mieheni ja minä olimme ravintolassa. Ravintolasta lähti jatkoille meille siskoni ja hänen poikaystävänsä.

Menimme sitten kaikki nukkumaan kun mieheni alkoi sekstailla minun kanssa ja kiihottui. Hän ehdotti että harrastettasko ryhmäseksiä siskoni ja hänen miehen kanssa. Aikaisemmin emme ole ikinä puhuneetkaan ryhmäseksistä ja olemme hyvin mustasukkaisia toisistamme. Minua loukkasi aivan suunnattoman paljon tämä,ja haukuin sitten mieheni. Mies oli tämän jälkeen hyvin peloissaan reaktiostani ja rupesi selittelemään paljon. siskoni on nätti ja tuli sellainen tunne että hän on haaveillut siitä kun ei ole aikaisemmin kyllä ottanut ryhmäseksiä puheeksi. Tuntuu pahalta ja en tiedä pystynkö hänen kanssaan jatkamaan suhdetta kun en saa tuota ajatusta pois päästäni. Mitä ajattelette tästä ja mitä minun pitäisi tehdä?

No anna sen kerran panna pamauttaa sitä siskoa.

Eihän se edes ole pettämistä,kun teillä kuitenkin sama perimä ja pillutkin varmaan aika samanlaiset.Sitten on homma hoidettu pois alta ja kun tajuaa siskosi vitun olevan ihan yhtä löysä ja väljä,kuin sinunkin,ei ukko enää vonkaa vierasta pesää.

Ainakaan siskoltasi.

Vierailija
2/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hieman samanlainen kuvio.Meillä van ehdotuksen teki isosiskoni.

Annoin hänelle luvan vietellä mieheni jos saisin katsella ja osallistua halutessani.

Loppujenlopuksi olimme kolmisin touhuamassa ja ihan kivaa oli.

Ei mitään mielen tai tajunnanräjäyttävää kokemusta mutta mies nautti ja se on nyt kokeiltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vitt*! Ehdotti siis insesmiä sulle ihan tosissaan. Ja joku kiireellä kertoo kuinka on ehtinyt jo noin tehdä. Sylettää aatella millasta sakkia.

Vierailija
4/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReettaK kirjoitti:

Meillä oli hieman samanlainen kuvio.Meillä van ehdotuksen teki isosiskoni.

Annoin hänelle luvan vietellä mieheni jos saisin katsella ja osallistua halutessani.

Loppujenlopuksi olimme kolmisin touhuamassa ja ihan kivaa oli.

Ei mitään mielen tai tajunnanräjäyttävää kokemusta mutta mies nautti ja se on nyt kokeiltu.

Sitten heräsin siihen kun peitto oli aivan märkä.

Vierailija
5/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se haaveilikin siskon miehestä?

Vierailija
6/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haaveillut miehestä.

Pystynköhän olemaan enää yhdessä tämän ihmisen kanssa, aina tuo asia tulee mieleen kuitenkin.

Hän oli kyllä todella häpeissään.

Vierailija
7/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Miehesi siis ehdotti sinulle, että haluaisitko harrastaa seksiä oman siskosi kanssa? Ehdotus olisi ollut ehkä ymmärrettävä jos olisi ollut joku ystäväpariskunta kyseessä.

Vierailija
8/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehdotti että olisimme kaikki yhdessä.

Mun mielestä toi on helvetin sairasta.

Vierailija
9/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin tilanteessa, jossa tilanne oli menossa eroottiseksi ja tyttöystävän sisko olikin jo pillu paljaana. Jos tyttöystäväni jakaminen olisi ollut mielestäni järkevä ajatus ja ylipäänsä seksin harrastaminen toisen miehen läsnäollessa, niin olisin voinut lähteä touhuun mukaan. En tuota siskoasetelmaa edes ajatellut tuossa tilanteessa. 

Hankala ajatella omalle kohdalle, koska minulla ei ole samaa sukupuolta olevaa sisarusta. Eihän tuossa olisi insestistä kyse jos sisaruksen kanssa vain vaihdettaisiin kumppaneita. Muutenkin jokseenkin tekopyhää kauhistua tällaisesta jos ei kauhistu homoseksistäkään. Mielestäni yhdentekevää mitä kaksi aikuista ihmistä tekevät keskenään. Ällöttävyys ei ole itsessään peruste kieltää toimintaa. 

Vierailija
10/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Yleisesti parisuhteessa pitää pystyä puhumaan kaikista asioista, varsinkin seksuaalisista mieltymyksistä. Ei puhuminen kenellekään pahaa tee, ja oli hieno ele mieheltäsi ottaa asia puheeksi. Eihän asenteesi ja ajatuksesi olisi muuten selvinnyt.

Jos pää kestää niin ihan mukavaa teillä voisi olla, koska sisko on sulle tutumpi kuin hyvänpäiväntuttu ystäväpariskunta. Itse ainakin pidän syvällisempää partnerin tuntemista seksin laatua pääosin parantavana asiana, juurikin siksi että asioista voi paremmin puhua ja kokeilla. Siskosi kanssa voisitte roolileikitellä ja "liittoutua" miehiänne estottamasti hyväksikäyttäviksi naikkosiksi. Aikuiset ihmiset voivat harrastaa aikuisten leikkejä tuntematta syyllisyyttä, koska kaikki aikuiset tykkäävät pistää sukuelimiään sisäkkäin. Ellei niin tapahtuisi, ei meitä ketään olisi! Aikuiset ymmärtävät, että se mikä makuuhuoneessa tapahtuu, se sinne jääkin.

Ellet tykkää leikitellä siskosi kanssa voinet sen sanoa miehellesi ja kysyt, että voisitko palvella häntä jollain muulla tavoin tyydyttävästi. Annat hänelle siten arvostusta ja osoitat kyspyyttä suhtautumisessasi seksin riemuihin. Toivottavasti löydätte yhteyden.

Vierailija
11/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuitenkaan unohtaa tuota että hän olisi tahtonut panna siskoani..

Vierailija
12/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peerly kirjoitti:

On ehkä hyvä tunnistaa se tosiseikka, että miehet haluaa pääsääntöisesti panna ketä naista tahansa. On hurskastelua väittää jotain muuta, koska jos olisi takuu siitä ettei kukaan koskaan saisi tietää niin vilahtaisi kettu mihin tahansa koloon koska hyvänsä. Näin se vaan on. Minusta on hienoa, että miehesi otti siskosi puheeksi kanssasi, koska hän luotti ja uskoutui sinulle. Ajatus ei ole pettämistä.

Vierailija
13/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itsekin tilanteessa, jossa tilanne oli menossa eroottiseksi ja tyttöystävän sisko olikin jo pillu paljaana. Jos tyttöystäväni jakaminen olisi ollut mielestäni järkevä ajatus ja ylipäänsä seksin harrastaminen toisen miehen läsnäollessa, niin olisin voinut lähteä touhuun mukaan. En tuota siskoasetelmaa edes ajatellut tuossa tilanteessa. 

Hankala ajatella omalle kohdalle, koska minulla ei ole samaa sukupuolta olevaa sisarusta. Eihän tuossa olisi insestistä kyse jos sisaruksen kanssa vain vaihdettaisiin kumppaneita. Muutenkin jokseenkin tekopyhää kauhistua tällaisesta jos ei kauhistu homoseksistäkään. Mielestäni yhdentekevää mitä kaksi aikuista ihmistä tekevät keskenään. Ällöttävyys ei ole itsessään peruste kieltää toimintaa. 

Sulla ei ole samaa sukupuolta olevaa sisarusta eli voisit harrastaa seksiä hänen kanssaan eikä se olisi edes homostelua.

Vierailija
14/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mies teki. Tosimies yrittää aina astoa kaikki halukkaat naiset.

Vierailija
15/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää ei kestäis enää. Lähtisin omille teilleni taakseni katsomatta.

Vierailija
16/36 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit toki suostunut ja sitten sillä välin, kun miehesi olisi  siskosi kanssa, niin itse olisit harrastanut intohimoista seksiä siskon poikakaverin kanssa. vai onko siskon poikakaveri ruman näköinen? tuossa tilanteessa olisit häviävä osapuoli.

17/36 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peerly kirjoitti:

Eihän siinä mitään pahaa ole jos kolme ihmistä haluaa panna keskenään. Itse tykkään kaverini kanssa panna vaimoani. Se on mielestäni kaikkein kiihoittavin kimppamuoto. Ollaan myös veljeni kanssa pantu vaimoani muutamia kertoja.

Vierailija
18/36 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauheaa. Onneksi minulla ei ole siskoja, sais vielä miettiä että poikaystävä haluaisi niitäkin panna ja miettiä millonka ne sattus sen tekemäänkin sitten. Ja hyi en todellakaan pystyis kenenkään sukulaisen läsnäollessa tekemään mitään seksuaalista seurustelukumppanini tai kenenkään muunkaan kanssa. Aika sairasta mielestäni. Ryhmäseksi muuten varmaan meniskin, vaikka tuskin koskaan haluaisin sitäkään kokea. Olen kuitenkin senverran yksiavoinen otus että en sitä kestäisi. Sinkkuna voisin kokeilla, kun ei olisi mitään romanttista tunneyhteyttä/sidetä ihmisiin.

Vierailija
19/36 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskojen miesten kanssa haluaisimme panna koko siskossarjan läpi. Siinä olisi unelmien neljänsuora. Emme usko siskosten suostuvan. Flirttailua ja pientä hipelöintiä on kyllä harrastettu senkin edestä.

Vierailija
20/36 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut vaimoni molempia sisaria. He ovat  6 vuotta ja 8 vuotta nuorempia vaimostani. Sitä en tiedä ovatko kertoneet toisillee. Ainakaan vaimoni ei ole maininnut.  Saattaa tykätäkin kun siskokset ovat saaneet hyvät panot. Hekullisemmaksi panot tekee se kun  ne on hinkattu paljaalla.Samankaltaisia  pilluja----mukavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän