Missä niitä käytettyjä tavaroita myydään..
Olen tyhjentänyt kaappeja pienempään muuton takia. Olen kokeillut myydä korkokenkiä huutonetissä 10 eurolla, nolla yhteydenottoa. Nyt käyttämättömiä aluspaitoja 1e/kpl, ei kyselyitä. Valokuvakehyksiä 1-2e kpl. Käyttämättöminä kaupan muoveissa. Ei kyselyitä. Missä vika..? Jos myyminen näin vaivalloista niin jatkossa lentää kaikki taas suoraan roskiin.
Kommentit (16)
Ei kai kukaan maksa käytetyistä kengistä kymppiä. Suurin osa ei huoli edes ilmaiseksi.
Kaikki TAAS roskiin? Eli olet tyhjentänyt nurkat aiemminkin ja ostanut samat tarpeettomat romut uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan maksa käytetyistä kengistä kymppiä. Suurin osa ei huoli edes ilmaiseksi.
Ei olleet käytetyt, mutta toki ostaja ei voi tietää. Katselin ilmoituksia ja monia kenkiä oli 20e pari. Mulla tosi pieni koko, joten ymmärrettävää. Ainoa vaan että kun mikään tavara ei ota tuulta purjeisiin! Lisäksi en ymmärrä lyhenteitä ollenkaan, av, hv... ja olen 34v. Ehkä jos kiinnostusta ei synny niin kokeilen lahjoitusta tai alennun hintoja. Mainitsin että saa tarjota. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki TAAS roskiin? Eli olet tyhjentänyt nurkat aiemminkin ja ostanut samat tarpeettomat romut uudelleen?
Aiemmat tavarat edellisellä tyhjennyskierroksella. Muutama teko-orkidea, koristehiekkoja, kiviä ym. Ja vaatteita jonkin verran, vanhoja pyyhkeitä jne. Olen uffin laatikkoon pari pussia myös vienyt, ne jotka käyttämättömiä tai lähes käyttämättömiä. Nyt karsin lisää. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olleet käytetyt, mutta toki ostaja ei voi tietää. Katselin ilmoituksia ja monia kenkiä oli 20e pari. Mulla tosi pieni koko, joten ymmärrettävää. Ainoa vaan että kun mikään tavara ei ota tuulta purjeisiin! Lisäksi en ymmärrä lyhenteitä ollenkaan, av, hv... ja olen 34v. Ehkä jos kiinnostusta ei synny niin kokeilen lahjoitusta tai alennun hintoja. Mainitsin että saa tarjota. Ap
Lyhenteistä päätellen olet jossain Facebookin sivuilla. Nou! Mene osoitteeseen tori.fi tai huuto.net, jos verkossa haluat myydä. Muuten suosittelen perinteistä kirpputoria.
Joo kokeilin nyt Facebookia. Huuto.net kuulemma ei ole enää suosittu, mene ja tiedä. Tori.fi en ole koskaan kokeillut. Voisihan sitä vielä testata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmat tavarat edellisellä tyhjennyskierroksella. Muutama teko-orkidea, koristehiekkoja, kiviä ym. Ja vaatteita jonkin verran, vanhoja pyyhkeitä jne. Olen uffin laatikkoon pari pussia myös vienyt, ne jotka käyttämättömiä tai lähes käyttämättömiä. Nyt karsin lisää. Ap.
Älä roskiin heitä, vaan vie Uffille, Pelastusarmeijalle, Hurstille, diakoniaan jne. Jotain koristehiekkaa ym voi tarjota myös esim. päiväkerhoihin askartelutarvikkeeksi.
Jos kerran jotain muuttosiivousta teet, niin eikö sitä tavaraa tule silloin myytäväksi jo niin paljon, että kirppispöytä kannattaisi ottaa. Sieltä menee nopeimmin. Ja muuten minun mielestäni tori.fi on helpompi käyttää kuin huutonet. Jälkimmäisessä en ole käynyt vuosiin edes katsomassa.
Minä olen vienyt tavaroita Fidaan ja Kierrätyskeskus haki kotoa 14 pahvilaatikkoa kirjoja ja kuntopyörän.
Olen kasvanut perheessä, jossa tuotteita mielellään annettiin muiden käyttöön, joten en edes yritä kaupata tuotteita.
Roskiin heittäminen on mielestäni alkeellista tuhlaamista, koska jollekin tuotteista voi olla hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran jotain muuttosiivousta teet, niin eikö sitä tavaraa tule silloin myytäväksi jo niin paljon, että kirppispöytä kannattaisi ottaa. Sieltä menee nopeimmin. Ja muuten minun mielestäni tori.fi on helpompi käyttää kuin huutonet. Jälkimmäisessä en ole käynyt vuosiin edes katsomassa.
Ei mulla valtavasti ole ylimääräistä tavaraa, vaatteita jotka eivät olekaan sopineet, kukkaruukkuja ja vähän muuta. Ns sitä sun tätä. Ei mitään arvokasta kuten huonekaluja. Tori.fi voisin hyvin kokeilla. Olin käsityksessä että Facebook olisi nykyisin suosituin. Ap
Onko jotain uuden veroisen tavaran myyntipaikkaa? Oikeasti vähän risoo myydä pilkkahintaan jotain hutiostosta, esim. just kenkiä, joita pitänyt kerran lyhyesti ja joista maksanut 100 euroa ja pitäisi myydä eteenpäin jollain eurolla...
Ainakin kenkien hinnoittelu on täysin pielessä, mieti ostaisitko itse kengät hintaan 10 e + postikulut, kun et voi edes tietää sopivatko ne ja onnistuuko palautus jos ei sovi. Samoin valokuvakehysten hinnasta tulee postikulujen kanssa sietämätön.
Meillä viedään 4H kierrätyskeskukseen ehjät tavarat ja vaatteet. Kengät menevät roskiin, paitsi hyväkuntoiset lasten kengät.
Paljollako ja missä myisitte kerran käytetyn erittäin hyväkuntoisen juhlamekon, ovh yli 400 euroa?
Käytännössä varmaan tällainen suht halpa tavara tarvitsisi noutaa. Pieniä vaatteita voisin keveytensä takia lähettääkin. SInänsä harmi jossei käyttämättömästä 15€ vaatteesta voi kukaan maksaa 1€. Jos lähden niitä kuljettamaan jonnekin keräykseen jään jo kulujen takia tappiolle niin houkutus viskata roskikseen on iso.
Itse voisin karkeasti ajatella että käytetystä tavarasta voisin maksaa 25% jos se on hyväkuntoinen. Käyttämättömästä ehkä jopa 50%. Näköjään tämä hinnoittelulogiikka ei toimi ja omat hintani olleet näitäkin paljon halvempia. Ja oikeasti minusta 10€ kerran kokeilluista korkkareista ei ole paljon. Ap
Kirpparilta pöytä vuokralle, siellä voipi kulkea tavarakin.. Mutta jos oikein haluat päästä eroon niin kierrätyskeskukseeen.