Saanko heittää miehen älypuhelimen lähimpään järveen?
Aina kun tuo liimautuu puhelimeensa, ei kuule eikä näe mitään. Jos sanon jotain ja hän jotenkin rekisteröi sen (tämä on harvinaista) niin kommentti on aina "Täh" "Ai häh"
Jos menemme autolla jonnekin ja yritän jutella hänen kanssaan (vain minulla on kortti) niin vastaus kaikkeen on monotoninen "mmmmm"
Jälkeenpäin ei muista mitään mitä olen puhunut.
Kommentit (8)
Teillä on ilmeisesti järvi lähellä ;)
Ei kannata järviä saastuttaa tuon takia. Yön pimeinä tunteina upotat sen veteen, kuivaat päällisin puolin, asetat takaisin paikoilleen, meet nukkumaan ja aamulla olet kuin et mistään tietäis mitään.
Eiköhän ne virtapiirit tuhoudu siellä puhelimen sisällä sillä aikaa. Varmistat tuhoutumisen vielä siten, että yrität käynnistää luurin kun se on täynnä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata järviä saastuttaa tuon takia. Yön pimeinä tunteina upotat sen veteen, kuivaat päällisin puolin, asetat takaisin paikoilleen, meet nukkumaan ja aamulla olet kuin et mistään tietäis mitään.
Eiköhän ne virtapiirit tuhoudu siellä puhelimen sisällä sillä aikaa. Varmistat tuhoutumisen vielä siten, että yrität käynnistää luurin kun se on täynnä vettä.
Sitruunamehu tms hapan on vielä tehokkaampi koska laimeakin happo tuhoaa pikkuruisia virtapiirejä tehokkaammin kuin pelkkä vesi, johtaa myös paremmin sähköä oikosulkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on ilmeisesti järvi lähellä ;)
Tuossa lenkkipolun varrella se on, voisin huomaamatta ottaa sen kun lähden koiria lenkittämään ja heittää sinne...
ap
Saat. Varmista ennen heittoa, ettei osu lintuun tahi kalaan.
Totta kai saat heittää miehes puhelimen järveen,sulla on oikeus sun tunteisiin ja tehdä mitä haluat. Se on naisen perusoikeus.
Mies on kans koko aja puhelin kädes.
Mun viestejä ei tietenkään koskaan kerkee lukee.
Kaikki muu menee edelle.
Kun seuraavan kerran autoilette niin raota ikkunaat, nappaat miehesi puhelimen ja nakkaat sen ikkunasta ulos.
Uskoisin että saat miehesi huomion.
Tsemppiä!
M
PS bonusta jos videoit tapahtuman ja laitat juutupeen