Hahhah Sipilälle buuattiin siinä Suomi 100 v. juhlaohjelmassa :D
Itsekin kyllä keskarin kanssa seurasin hänen tuloaan. Harvoin vihaan ketään ihmistä mutta tuon Sipilän kanssa alkaa olla tosi lähellä!
Kommentit (95)
Stadissaasuva kirjoitti:
En ole äänestänyt koskaan Sipilää, en koskaan Keskustaa enkä tule äänestämään.
Silti olen sitä mieltä, että me tarvitsemme nyt henkilön, joka uskaltaa ajatella toisin ja laittaa tämän maan asiat kuntoon. Merkit oikeista askelista ovat jo näkyvissä. Iso osa ihmisistä vihaa Sipilää ja juhlissa buuataan. Näin käy aina, kun holtiton tuhlailu laitetaan kuriin, säästetään ja ihmisiä ohjataan työntekoon.
Sipilä ilmoitti heti kauden alussa, että ellei taloutta saada tasapainoon vaalikauden päätteeksi tai oikeastaan 6 vuoden sisällä, niin hän kävelee ulos. Nostan Juhalle hattua ja todella toivon, että hän onnistuu.
Tyhjän jakajia ja velanottajia meillä on ollut jo liiaksi!
Näinpä, rinne tai muut demarit eivät tule ainakaan taloutta tasapainottamaan tai työpaikkoja lisäämään. Suomella ei ole vielä varaa demarien "mulle mulle mulle" rahanjakopolitiikkaan.
Käyttänyt omaa asemaansa valtion päämiehenä omien busineksiensä ajamiseen. Oma etu ajanut valtion ja oman edun edelle. Ja sossupummit, todelliset sellaiset, on Sipilä ihan itse henkilökohtaisesti kutsunut Suomeen.
Taitaa olla koulutukseltaan diplomi-insinööri?
Kuvittelin että Suomen ns. johtamiseen tarvittaisiin vähintään valtiotieteiden maisteri tai mielellään tohtori.
Suomi kun on VALTIO eikä mikään FIRMA.
Sipilä vie meiltä työssäkäyviltä kohta lomarahatkin. Käski palkkamalttiin.
Pidensi jo meidän työpäiviä.
Seuraus = Suomessa ei ole kohta enää ostovoimaa.
Tämän hallituksen "ansiosta" suomalaisilla ei ole enää varaa shoppailla Stockmannilla, vaan ainoastaan Tokmannilla....
Tottakai Sipilän pitää kansalta leikata että hänen kutsumansa uussuomalaiset saavat kuttuurielämyksia ja liikuntaharrastuksia. Sama se vaikka oma kansa kuolee nälkään kunhan vaan omat businekset kukoistavat ja kansalta voi viedä viimeiset roposet kavereille ja sukulaisille. Ja turvapaikkakin taisi tulla Berneriltä kansan kustannuksella Sveitsistä, kun tilanne pahenee.
Sipilän ilmestyessä ruutuun, käänsin välittömästi kanavaa. En enää kestä katsoa sen naamaa ja kuunnella lässytystä...
Miksi ei hyva asuntto ja paljo rahha sippila? Miksi luppaus on valhe?
Ongelmahan on se, että Sipilä tuli täysin politiikan ulkopuolelta yritysmaailmasta. Hänestä ei tiedetty tarpeeksi. Salatut miljoonat, lestadiolaisuus ja sukulaissuhteiden suosinta on jo liikaa.
Jo yli vuosi sitten eräs kokenut toimittaja sai yllättävät potkut, koska Sipilä ei hyväksynyt erästä kirjoitusta. Tätä toimittajaa oli juhlittu hyvästä artikkelista ja sitten Sipilä määräsi mies on irtisanottava. Mies joutui shokkiin.
Näitä vastaavia juttuja tuli enemmän julkisuuteen vasta myöhemmin.
Iltasanomissa juontaja selittelee, ettei buuaus ja viheltely kuulunut lavalle, ja että tilanteesta annetaan pahempi kuva kuin se oikeasti oli. No, ainakin telkkarin välityksellä kuului ihan selkeästi.
heräätodellisuuteen kirjoitti:
Käyttänyt omaa asemaansa valtion päämiehenä omien busineksiensä ajamiseen. Oma etu ajanut valtion ja oman edun edelle. Ja sossupummit, todelliset sellaiset, on Sipilä ihan itse henkilökohtaisesti kutsunut Suomeen.
Mut hei rva Sipilä lupasi leipoa meille työttömille akateemisille ihan pullaa. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomissa juontaja selittelee, ettei buuaus ja viheltely kuulunut lavalle, ja että tilanteesta annetaan pahempi kuva kuin se oikeasti oli. No, ainakin telkkarin välityksellä kuului ihan selkeästi.
Kyllä se lavalle kuului, Sipilä itsekin tajusi sen ja pyysi puheensa lopuksi suositumpaa vierasta lavalle.
Tuttuni oli ollut yleisössä ja sinnekin oli kuulunut ihan kunnolla, siellä tämä tuttava yli 60 vee täti-ihminen oli buuannut siinä missä muutkin :)
Nostakaa haloo yrityksistä, jotka laittavat työntekijänsä irtisanoutumaan itse ja ottavat töihin jatkuvasti ilmaisia harjoittelijoita. Jos firma on oikeasti hyvä niin se pärjää ilman ilmaista työvoimaa eikä ainakaan mitään yritystukia tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ajattelette, että olen tynnyrissä elävä, mutta kun en seuraa politiikkaa milläänlailla. Tiedän sen, että Sipilä on politikko, mutta mitä se on tehnyt, kun kaikki sitä niin vihaa?
Yrittänyt kääntää tai edes jarruttaa Suomen talouden syöksykierrettä, mutta sitähän ei sossun tuilla elävät pummit voi hyväksyä.
parantanut taloutta ottamalla 30 000 elättiä maahan.
En ole äänestänyt koskaan Sipilää, en koskaan Keskustaa enkä tule äänestämään.
Silti olen sitä mieltä, että me tarvitsemme nyt henkilön, joka uskaltaa ajatella toisin ja laittaa tämän maan asiat kuntoon. Merkit oikeista askelista ovat jo näkyvissä. Iso osa ihmisistä vihaa Sipilää ja juhlissa buuataan. Näin käy aina, kun holtiton tuhlailu laitetaan kuriin, säästetään ja ihmisiä ohjataan työntekoon.
Sipilä ilmoitti heti kauden alussa, että ellei taloutta saada tasapainoon vaalikauden päätteeksi tai oikeastaan 6 vuoden sisällä, niin hän kävelee ulos. Nostan Juhalle hattua ja todella toivon, että hän onnistuu.
Tyhjän jakajia ja velanottajia meillä on ollut jo liiaksi!